Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du er tålmodig får du sikkert 7500+ for den. Sikkert mange som mener den er verdt mindre, men folk er faktisk villige til å punge ut om man som selger har is i magen.

Vil du kvitte deg med den fort, legg den ut for 6000.

Takk for svar. Trodde ikke jeg kunne prise den dit hen. Den er fra 2012, med skjermkort og SSD fra 2016. Fortsatt aktuelt til den prisen? Kabinettet er pent og ser fint ut innvendig.

Lenke til kommentar

Heltt idiotiskk vill pris ja, men han er ikke den eneste... Men han er i hvertfall "ærlig" nok til å skrive at det er blod pris. Men det værste er jo at det faktisk er folk som er gale nok til å kjøpe til slike priser bare fordi Nvidia ikke klarer å levere nok skjerm kort pga "mining". Denne er vel like ille bare andre veien?: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=113657311 eller denne: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=113386148

• Liker 1
Lenke til kommentar

4x 1080ti til 20000 er ikke noe mindre på viddene enn 1080-annonsen som har blitt linket til, og ingen av dem er representative for markedets betalingsvilje for Pascal. De kortene er uansett solgt om ikke selger trollet markedet. Jeg minnes jeg satt på finn og f5'et som en gal en periode, og sendte mail på de der to minutter etter at de ble lagt ut, uten å få svar fra selger.

Lenke til kommentar

Hva syns dere om dette? Snakk å være ufornuftig, har mininga noe fordeler i praksis?

Kun å bruke GPU\CPU kraft unødvendig.

Hva mener du "i praksis"? Målet er vel å tjene penger på det. Ikke om jeg vet om de faktisk gjør det i dagens marked da jeg ikke er veldig inne i cryptocurrency, men jeg vil da tro det siden så mange miner.

Lenke til kommentar

Dagens... raritet?

post-101601-0-55867900-1518815130_thumb.png

Annonsen er nå tatt ned, av en eller annen grunn. Det står "åpen for bud" og "levering innen rimelighetens grenser". Her er melding og respons:

Hvor står det i annonsen at jeg ønsker bud?

Hva får deg til å tro at jeg ønsker å levere det i Trondheim, eventuelt ta det med hele veien til Oslo, noe jeg forsåvidt kunne gjort da jeg har familie jeg besøker regelmessig i området, for en lavere pris enn det jeg har skrivi i annonsen..?

Jeg takker for interessen, men det er herved uinteressant å selge til deg.

> On 16/2/2018 knopflerbruce via FINN.no wrote:

>

> Jeg er i utgangspunktet interessert i denne, men bor jo selvsagt i Oslo. Regner ikke med du drar såpass langt med bil veldig ofte? Kjenner forsåvidt en fyr i Trondheim eller tre, om det er en nødløsning - men det betinger at jeg ikke må vente 2 år med å få den ned hit. Byr 1200 om det løser seg rent praktisk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...