Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan få mitt Vega 56 for den prisen. Skal du få med EK blokk også .. og jeg tjener fortsatt et par høvdinger.

Jeg tipper du ikke kjøpte ditt Vega 56 idag, men det er alltid dagens priser og leveranse som gjelder, hva ting kostet i 1994 er ikke relevant. 

Så er det mulig å finne et Vega 56 for 5000kr idag? (siden du sier at for 7000kr så tjener du 2000kr).

Lenke til kommentar

Kjøpte mitt for under 4.. så klart det er lønnsomt å selge med dagens priser da.

Selvfølgelig, men du klarer ikke kjøpe for under 4000 idag. 

Så du kan ikke snakke ned på folk som selger for hva folk er villige til å betale idag.

Hva du kjøpte for, for lenge siden er ikke relevant. 

Ps. ikke jeg som selger vega, heller eier jeg noen vega kort. 

Endret av Kimarild1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok lite trolig at de selges til den prisen, da det alltid synes å være NOEN kort å oppdrive i markedet, men når folk hamstrer 1080 til 6500kr nye blir bruktprisene gode. Tipper man kan score 6000 for de mer populære variantene av 1080 i dag om man har kvittering.

Hvorfor er de gått så opp i pris? Sitter selv på et evga gtx 1080 ftw som jeg kjøpte for 4500,- i sommer. Vurderte å selge.

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg skal nappe ut mitt 1080 og få solgt det ja...er ikke et eneste 1080/1080ti på lager hos Komplett,Elkjøp og Proshop har bare noen få. 

Hva får en tro? Har et MSI GTX1080 Founders Edition kort. Ingen garanti da jeg fikk det gratis via en konkurranse..

Lenke til kommentar

Crypto-currency har blitt for svært til at det plutselig bare forsvinner, hvor mange forskjellige er det nå? Det er som om det har blitt et komplett eget marked, ala en børs. Da må i så fall myndighetene rundt om begynne å gjøre det ulovlig, noe som er tvilsomt det også. Er nok bare å innfinne seg i at dette er kommet for å bli

For noen år siden så eide jeg 2.5 bitcoins (ikke minet - kjøpt). Solgte de for 500,- elns - jaja :p

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 1 bitcoin for $10 (eller noe sånt) for noen år tilbake. Men den "lommebok" siden ble hacket, og "lommebøkene" til mange 10 tusen forsvant. Alt var anonymt, så jeg kunne ikke bevise at det var jeg som eide den heller. :p

Jeg kunne sikkert ha reddet den på en eller annet måte, men er alt forseint nå, hehe.

Men har nå snart kr 50,- i Bitcoins på Nicehash (på 2-3 dager), min GTX 970 graver når pcn ikke er i bruk ^^. Har ikke turt å aktivere CPU graving, da jeg er redd for å drepe min i5-4460. Men jeg har faktisk lavere temperatur med graving (ca 79c), enn med f.eks Assassins Creed's Origin (ca 85c-86c).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...