Simkin Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 "Passer ikke" er vel noe drøyt. Pci express er pci express hva kompatibilitet angår. Rapporterte den, da jeg regner med det er regelbrudd at varen ikke er den som er avbildet, uavhengig av om det er med overlegg eller ikke. Rapporterte den jeg også. Sendte samtidig en melding til han, alltid artig å se hva disse luringene skriver tilbake. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 https://www.finn.no/98780547 45 laken for denne her kan umulig være verdt det For 45 laken hadde jeg klart å bygge et heftigere maskin enn det der. Jepp, du kunne bygget 2 hehe.Nå er det jo en som lever av å bygge maskiner, så det ville jo vært veldig overraskende om man ikke kunnet gjøre det. Dog tror jeg nok det ikke er noe marked for så dyre maskiner som har tatt såpass med tid å lage. Og derav så dyre. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 "Passer ikke" er vel noe drøyt. Pci express er pci express hva kompatibilitet angår. Rapporterte den, da jeg regner med det er regelbrudd at varen ikke er den som er avbildet, uavhengig av om det er med overlegg eller ikke. Rapporterte den jeg også. Sendte samtidig en melding til han, alltid artig å se hva disse luringene skriver tilbake. Andreas (FINN.no Kundeservice) 8. jul., 19:31 CEST Hei, og takk for tipset. Vi har kontrollert annonsen og valgt å la den stå da vi ikke ser at den bryter mot noen av våre annonseregler. Har du dokumentasjon som viser noe annet, så ikke nøl med å sende den til oss. Takk for at du hjelper oss å gjøre FINN til et tryggere nettsted. Hilsen Andreas Kundekonsulent Forbrukertrygghet Kundesenter FINN.no Andreas (FINN.no Kundeservice) 8. jul., 20:09 CEST Hei, Vi har nå fjernet annonsen du tipset oss om fram til annonsøren endrer opp i denne informasjonen. Takk for at du hjelper oss å gjøre FINN til et ryddigere nettsted! Hilsen Andreas Kundekonsulent Forbrukertrygghet Kundesenter FINN.no Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Fikk samme mail selv (den med at annonsen er fjernet). Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Noe jeg overser her? Eller skal denne personen ha rundt 10k ekstra for denne pc'n, som ser ganske godt brukt ut etter støvet inni og dømme. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=100525785 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg tok en "komplett" og la til delene han hadde, da var jeg oppe i ~20.500 kroner (uten HHD) Så ja, 30K er altfor mye å be om. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 han har redusert prisen ned til 23.000 nå. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Han skal vel ha ekstra fordi han er youtuber og har brukt PCen Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=98328375 Er han her så mye bedre da? Han har jo drivi og sletta og lagt til annonsen sin en god stund nå (6uker ++) for å prøve å få solgt dette "beistet" sitt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=98328375 Er han her så mye bedre da? Han har jo drivi og sletta og lagt til annonsen sin en god stund nå (6uker ++) for å prøve å få solgt dette "beistet" sitt. Skjermkorta throtler bare du leser vg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Lol, 3x dvd-spillere :!: Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Haha erre mulig, dvd er så 2005 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Kan faktisk ikke huske sist jeg brukte en dvd-plate. Må være mange år siden Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 3x DvD-drev er ganske kjekt hvis man ripper mye filmer / serier med MakeMKV da Eneste "fordelen" jeg kommer på ifarta. ^^ Men hva skal man med 2x GTX 1080 OG 1x GTX 960? :O Lenke til kommentar
SVD Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Før i tiden kunne man i alle fall kjøre physx på det tredje kortet. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Bruker selv DVD til å brenne navigasjonsplater til bilen når det kommer oppdatering, så det har fremdeles sin funksjon for min del Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Det må minst være 4-5 DVD-stasjoner internt og 12-15 eksterne. Tenk å prøve seg med bare 3. Endret 25. juli 2017 av BadCat Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Fatterns gamle maskin hadde vel også 3, dog var 1 blueray og kunne ikke gjørt allverden med DVD om jeg ikke husker feil. Den ble dog kassert (minus blue-ray'en) for ca 5 år siden. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Noen her som har tips til hvor jeg kan få/kjøpe billig et Socket 1155 hovedkort, og kanskje en stock/crappy CPU-kjøler? Vannkjølingen i mitt gamle system har lekket fra inngangen på CPU-blokken, som har dryppet ned på skjermkortet og drept det og GPUen hoverkortet.. Det er ikke krise, men ønsker å få ut dataene fra harddiskene, og kanskje bruke systemet som OK gamingPC hjemme (den har en i5 2500k som fortsatt gjør en OK jobb faktisk!), og kun frakte skjermkortet frem og tilbake når jeg trenger det. Endret 25. juli 2017 av Reeve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå