knopflerbruce Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Spørs hva han kan få, men vet jo aldri hva folk trenger og er villig til å betale en hundrelapp for. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 CPUer/prosessorer, skjermkort, RAM/minnebrikker, hovedkort, delelaptop send/hent Ting som er så gammelt er verdiløst. Nei, det er det ikke. Det finnes folk som brått trenger så gamle greier og det er faktisk semipopulært å bygge "retromaskiner". Verken luring eller raritet Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Noe stiv pris på ett "Beist" Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Noe stiv pris på ett "Beist" Har nesten gitt opp å kjøpe på finn. Alt er jo bare overprisa tull. Ekstra bonuspoeng til de som legger til 2k for win 10 pro for å få nyprisen til å virke høyere Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Kratig gaming PC til kun 12 500 ish! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Kratig gaming PC til kun 12 500 ish! Det er det jeg skal legge ut PC'en min for snart'ish og den er rimelig mye bedre for å si det mildt. Lurer på hvor mye han er villig til å gå ned med den sprøe pruteprisen der Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 han er i alle fall åpen for bud. 1 Lenke til kommentar
WhaWuaWua Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Solgte min Z97 baserte med bedre speq laaangt over det han fyren her har for 6.500,- såee.. Er så utrolig lei av folk som ikke skjønner hvordan teknologien faller i pris o/ell verdi. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Kan jeg spørre om feedback på mine priser på finn, er det halal? https://www.finn.no/user/profile/profile.html?id=72755649 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Jeg er på utkikk etter brukt i7700k, noen som vet hvor jeg kan få tak i? Ingenting på finn atm. Lenke til kommentar
WhaWuaWua Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Jeg er på utkikk etter brukt i7700k, noen som vet hvor jeg kan få tak i? Ingenting på finn atm. Virker som en fornuftig kar du! ? ceep it up. 1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Jeg er på utkikk etter brukt i7700k, noen som vet hvor jeg kan få tak i? Ingenting på finn atm. 6700k > 7700k Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Jeg er på utkikk etter brukt i7700k, noen som vet hvor jeg kan få tak i? Ingenting på finn atm. Virker som en fornuftig kar du! ceep it up. Haha ironisk eller? Vil helst ha datamaskin til sommerferien, og bruker den bare til gaming. Men hvis jeg skal kjøpe noe nytt så blir det ryzen. Er litt av prinsipp at jeg ikke gidder å kjøpe ny CPU som snart går ut. Lenke til kommentar
WhaWuaWua Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Hahaha!.. ? det var egentlig retta til feedback behovet ditt. ? kom litt feil quote med der ja. Beklager Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Hahaha!.. det var egentlig retta til feedback behovet ditt. kom litt feil quote med der ja. Beklager Np man Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Jeg er på utkikk etter brukt i7700k, noen som vet hvor jeg kan få tak i? Ingenting på finn atm. Virker som en fornuftig kar du! ceep it up. Haha ironisk eller? Vil helst ha datamaskin til sommerferien, og bruker den bare til gaming. Men hvis jeg skal kjøpe noe nytt så blir det ryzen. Er litt av prinsipp at jeg ikke gidder å kjøpe ny CPU som snart går ut. Er det mye forskjell i bruk mellom 7700k og ryzen, eller den du har nå Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Jeg er på utkikk etter brukt i7700k, noen som vet hvor jeg kan få tak i? Ingenting på finn atm. Virker som en fornuftig kar du! ceep it up. Haha ironisk eller? Vil helst ha datamaskin til sommerferien, og bruker den bare til gaming. Men hvis jeg skal kjøpe noe nytt så blir det ryzen. Er litt av prinsipp at jeg ikke gidder å kjøpe ny CPU som snart går ut. Er det mye forskjell i bruk mellom 7700k og ryzen, eller den du har nå Har en i5-2500k atm og ett gtx 560. Vil oopgradere til 1080 og ryzen 7 eller i7-7700k. Kan jo selvfølgelig vente til coffee lake i september/august, men det kan fort bli til oktober før jeg faktisk får alt hjemme og får det bygd opp.. Vil jo fåp brukt sommerferien til litt gaming Hva syntes du jeg bør gjøre? Endret 6. juni 2017 av clarke133 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Finn deg et midlertidig skjermkort og nyt sommeren Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Finn deg et midlertidig skjermkort og nyt sommeren Ikke bare gå for full pupp og skaffe et 1080? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Ta gpu først, du vil merke forskjell, men nok off topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå