Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koster vel så vidt over 5 lapper for CPU, HK, RAM og samme PSU (som er ganske overkill med de skjermkorta). Ser ikke for meg at de Phanteks viftene er så veldig dyre at det gjør noe. Harddisken må jo være plukka ut av en gammel laptop. Aner ikke kostnaden av ramma og platene. 

 

Hva ville ha vært grei pris på det der egentlig? Hadde jo vært fin til feks folding. 

Lenke til kommentar

Koster vel så vidt over 5 lapper for CPU, HK, RAM og samme PSU (som er ganske overkill med de skjermkorta). Ser ikke for meg at de Phanteks viftene er så veldig dyre at det gjør noe. Harddisken må jo være plukka ut av en gammel laptop. Aner ikke kostnaden av ramma og platene.

 

Hva ville ha vært grei pris på det der egentlig? Hadde jo vært fin til feks folding.

5,500 til 6000 er en grei pris. Regner da med ca 2000 per gtx 980

Lenke til kommentar

 

2,5k for et gtx 1080 fra MSI gaming er vell bra pris?

Så billig at jeg ikkje hadde turt å kjøpe det...

 

Virker litt sånn, han kontaktet meg, men han oppga en adresse med et navn som har samme som hans etternavn. Samtidig har han ikke vipps pga han venter på bankbrikke fra dnb. Litt ugler i mosen nå, ja. Hvem har ikke vipps i 2017?

Lenke til kommentar

Men jeg konverserer med han via et mobilnummer. Har prøvd 1881 men nummeret er reservert fra slike tjenester. Noe jeg kan gjøre for å verifisere?

 

Edit: mailen stemmer med en annen person som bor i det området han sier han er fra dog..

Endret av clarke133
Lenke til kommentar

 

 

Det er mest sannsynlig svindel. :-)

Ja, han har heller ikke facebook, og har sendt fra 2 forskjellige mailer. En fra hans "kollega" på jobb. Tror ikke jeg kjøper.

 

 

Er det for godt til å være sant...... Ja slik er det fortsatt i 2017 :)

 

Sant nok, men det stemmer liksom nesten! Hvis jeg overfører via vipps så kan jeg vel trekke tilbake hvis det er svindel?

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er mest sannsynlig svindel. :-)

 

Ja, han har heller ikke facebook, og har sendt fra 2 forskjellige mailer. En fra hans "kollega" på jobb. Tror ikke jeg kjøper.

 

Er det for godt til å være sant...... Ja slik er det fortsatt i 2017 :)

Sant nok, men det stemmer liksom nesten! Hvis jeg overfører via vipps så kan jeg vel trekke tilbake hvis det er svindel?

Be han sende skjermkortet først, så sender du penger når du har testet det.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er mest sannsynlig svindel. :-)

Ja, han har heller ikke facebook, og har sendt fra 2 forskjellige mailer. En fra hans "kollega" på jobb. Tror ikke jeg kjøper.

 

 

Er det for godt til å være sant...... Ja slik er det fortsatt i 2017 :)

 

Sant nok, men det stemmer liksom nesten! Hvis jeg overfører via vipps så kan jeg vel trekke tilbake hvis det er svindel?

 

 

Nei, vipps kan du ikke trekke tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...