Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kraftig GAMING LAPTOP, AORUS X5

Hva er denne verdt under 10 000 kr?

For ville heller gått for GTX 1070 eller bedre en eldre GT 965m SLI.

Disse koster ca 20000 nye og blir ikke solgt i Norge, så dette kan være en av få sjanser til å få kjøpt den her i landet!

Ekstra grunn å være skeptisk forvell til reklamasjonretten og maskinen er vel noe utdatert.

500 kr for 19" 1440x900 skjerm?

Man kan kan få en full hd eller 1680x1050 skjerm til samme pris brukt.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Høres da ut som en ganske OK deal? Hvis det må reklameres på til EVGA kontra en norsk butikk hadde jeg kanskje meldt pass, gitt de potensielle problemene, men så har jeg høyere RMA-rate enn snittet på endel ting.

Hvordan finner jeg ut av det? Om det går til norsk eller direkte til EVGA. Selger har kvittering fra komplett, så hvis jeg får kvitteringen, vil jeg kunne sende kortet inn dit, til tross for at jeg ikke er den som kjøpte fra komplett?

Lenke til kommentar

Høres da ut som en ganske OK deal? Hvis det må reklameres på til EVGA kontra en norsk butikk hadde jeg kanskje meldt pass, gitt de potensielle problemene, men så har jeg høyere RMA-rate enn snittet på endel ting.

Snakket med komplett, og de sier at det er ingen problem. Bare å levere kvitteringen med feilmelding på e-post til komplett.no, så fikser de med retur osv. Ser ut som jeg går for et bruktkjøp da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...