Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som selger så bruker jeg ikke det, for kjøper får da muligheten til å "fikle å ordne" med varen får han godkjenner kjøpet. Er kjøper da en uærlig type som ødelegger noe under installasjon f.eks, så kan han holde tilbake pengene å si at varen var ødelagt eller ikke fungerte, å man har da en twist gående. Selv om sjansjen sikkert er liten så orker jeg ikke et slik "potensielt styr".

Jeg sender uansett ikke fra meg ting som ikke fungerer eller er ødelagt på noe vis, derfor bruker jeg heller ikke finn's betalingsgaranti.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Hvis dere mot formodning skulle bli kontaktet av Kay Scott fra Trondheim er det bare og styre unna. God gammaldags svindler.

jepp... jeg gikk i fella. Forholdet er politianmeldt selv om det ikke hjelper en dritt.

Lov å spørre hvordan han svindler? Kjøper og selger en del på finn selv (har 9 annonser der nå) og den eneste svindelmetoden som e prøvd på meg er noen som vil at jeg skal sende til utlandet osv osv.

Lenke til kommentar

Han sa enkelt og greit at han trengte litt kjappe penger og derfor var villig til og selge litt billig. Jeg sa ok til dette og fåreslo siden han bodde i Trondheim, og ikke jeg om han kunne "selge" det til en kompis av meg face 2 face, han gikk med på det. Desverre for meg gadd ikke min nå tidligere kompis alt bryet med og åpne døra si. Så jeg endte opp med og vippse selger endel av pengene mot at han sendte det i posten samme dag. Kortet er seff kun fiktivt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som ønsker å kjøpe et fint 17.mai bord til en snasen pris?

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95422826&fks=95422826

De har nå helgetilbud, så nå kan man kjøpe bordet for kun 25000!

Også "Pga stor interrese jeg rekker ikke til å svare alle meldinger. BEKLAGER hvis dere fikk ikke svar fra meg, da betyr det at bud var ut av interesse."

Hei, takk for melding, din tilbud er ut av interesse. Vi fikk flere gode tilbud.

Oh yes, prøvde meg på 200 kroner for bordet. Skal være jævlig heldig hvis de får 500 :p

Lenke til kommentar

Noen som ønsker å kjøpe et fint 17.mai bord til en snasen pris?

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95422826&fks=95422826

De har nå helgetilbud, så nå kan man kjøpe bordet for kun 25000!

Også "Pga stor interrese jeg rekker ikke til å svare alle meldinger. BEKLAGER hvis dere fikk ikke svar fra meg, da betyr det at bud var ut av interesse."

Hei, takk for melding, din tilbud er ut av interesse. Vi fikk flere gode tilbud.

Oh yes, prøvde meg på 200 kroner for bordet. Skal være jævlig heldig hvis de får 500 :p

Lykke til om du må kjøre å hente faenskapet da  :rofl:

• Liker 1
Lenke til kommentar

ryzen 7 1700

Pris

2 600,

Er vel ikke så vanskelig å gjette hva han antakelig har gjort, kjøpt på cpu på expert på alnabru til 2000 kr og selget den igjen til 600 kr med fortjeneste?

Skjønner ikke at folk gidder å styre så mye for 600 kr. Stå opp grytidlig for å komme først i køen, kjøpe CPU på tilbud, dra hjem, legge ut annonse på Finn, snakke med potensielle kjøpere/prutere, sende produktet i posten, rapportere til Finns betalingsgaranti...

Han ville antagelig tjent like mye på samme tid om han gikk ut og letet etter panteflasker.

Hvorfor ikke bare la en person som faktisk ønsker å bruke prosessoren få kjøpe den?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...