kremt Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 De fleste har en viss samvittighet og ærlighet boende i seg. Ingen vil bli lurt selv så hvorfor skal man lure andre. Kun for kortsiktig profitt men svindel vil fort slå tilbake. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg er enig. Henting eller forskudd. Skal jeg selv kjøpe så hender det jeg ber om finns betalingsgaranti, men går ikke med på det selv. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Vipps eller kontonummer til forhåndsbetaling her også. Hva er problemet med betalingsgaranti? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) Som selger så bruker jeg ikke det, for kjøper får da muligheten til å "fikle å ordne" med varen får han godkjenner kjøpet. Er kjøper da en uærlig type som ødelegger noe under installasjon f.eks, så kan han holde tilbake pengene å si at varen var ødelagt eller ikke fungerte, å man har da en twist gående. Selv om sjansjen sikkert er liten så orker jeg ikke et slik "potensielt styr". Jeg sender uansett ikke fra meg ting som ikke fungerer eller er ødelagt på noe vis, derfor bruker jeg heller ikke finn's betalingsgaranti. Endret 13. mai 2017 av Simkin Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Er du uheldig, så kan du bli rævkjørt som selger dersom du ikke er veldig flink med dokumentasjon på at du faktisk har sendt varen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Hvis dere mot formodning skulle bli kontaktet av Kay Scott fra Trondheim er det bare og styre unna. God gammaldags svindler.jepp... jeg gikk i fella. Forholdet er politianmeldt selv om det ikke hjelper en dritt. Lov å spørre hvordan han svindler? Kjøper og selger en del på finn selv (har 9 annonser der nå) og den eneste svindelmetoden som e prøvd på meg er noen som vil at jeg skal sende til utlandet osv osv. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Han sa enkelt og greit at han trengte litt kjappe penger og derfor var villig til og selge litt billig. Jeg sa ok til dette og fåreslo siden han bodde i Trondheim, og ikke jeg om han kunne "selge" det til en kompis av meg face 2 face, han gikk med på det. Desverre for meg gadd ikke min nå tidligere kompis alt bryet med og åpne døra si. Så jeg endte opp med og vippse selger endel av pengene mot at han sendte det i posten samme dag. Kortet er seff kun fiktivt. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Snodig svindler hvis han er villig til å overrekke personlig. Hva hadde skjedd om kameraten din åpna døra, ville han fått det fiktive kortet i hånda? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Da hadde han vel bare avlyst regner jeg med. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Noen som ønsker å kjøpe et fint 17.mai bord til en snasen pris? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95422826&fks=95422826 De har nå helgetilbud, så nå kan man kjøpe bordet for kun 25000! ? Også "Pga stor interrese jeg rekker ikke til å svare alle meldinger. BEKLAGER hvis dere fikk ikke svar fra meg, da betyr det at bud var ut av interesse." Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Må nesten berømme finn litt. Denne dukker nemlig opp under "lignende annonser" når jeg titter på 17. Mai bordet. Finn har tydeligvis en egen intern kategori for de litt sære annonsene. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Skal ikke si jeg vet så fryktelig mye om G5 maskinene, men stusser i det han skriver. "Vet ikke om jeg sender denne da det er sånn kjølesystem på denne" https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=96414891 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Skal ikke si jeg vet så fryktelig mye om G5 maskinene, men stusser i det han skriver. "Vet ikke om jeg sender denne da det er sånn kjølesystem på denne" https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=96414891 G5 har vel et vannkjølesystem til CPUene. Ser ikke helt problemet med å sende den uansett, da den ble jo sendt rundt slik fra fabrikk. Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Noen som ønsker å kjøpe et fint 17.mai bord til en snasen pris? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95422826&fks=95422826 De har nå helgetilbud, så nå kan man kjøpe bordet for kun 25000! Også "Pga stor interrese jeg rekker ikke til å svare alle meldinger. BEKLAGER hvis dere fikk ikke svar fra meg, da betyr det at bud var ut av interesse." Hei, takk for melding, din tilbud er ut av interesse. Vi fikk flere gode tilbud. Oh yes, prøvde meg på 200 kroner for bordet. Skal være jævlig heldig hvis de får 500 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Selv lurer jeg på man kan kalle dette for 4k gaming pc? Komplett 4K gaming pc + skjerm selges! Geforce gtx 1070 GTX 1070 OC er kun tilstrekkelig for full HD spilling med oppskalering. Eller noe 2560p spilling hvis man ikke bryr seg om FPS. Dog er pris ikke så ille. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Noen som ønsker å kjøpe et fint 17.mai bord til en snasen pris? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95422826&fks=95422826 De har nå helgetilbud, så nå kan man kjøpe bordet for kun 25000! Også "Pga stor interrese jeg rekker ikke til å svare alle meldinger. BEKLAGER hvis dere fikk ikke svar fra meg, da betyr det at bud var ut av interesse." Hei, takk for melding, din tilbud er ut av interesse. Vi fikk flere gode tilbud. Oh yes, prøvde meg på 200 kroner for bordet. Skal være jævlig heldig hvis de får 500 Lykke til om du må kjøre å hente faenskapet da 1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 www.finn.no/93554494 DDR2 er ett sjeldent syn Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Har mye DDR2 på kontoret, og en E8600 hjemme med 2x 5850 i CF Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 DDR2 tyter ut av gamle flytteesker, bak listverk og fra under senga. 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 ryzen 7 1700 Pris 2 600, Er vel ikke så vanskelig å gjette hva han antakelig har gjort, kjøpt på cpu på expert på alnabru til 2000 kr og selget den igjen til 600 kr med fortjeneste? Skjønner ikke at folk gidder å styre så mye for 600 kr. Stå opp grytidlig for å komme først i køen, kjøpe CPU på tilbud, dra hjem, legge ut annonse på Finn, snakke med potensielle kjøpere/prutere, sende produktet i posten, rapportere til Finns betalingsgaranti... Han ville antagelig tjent like mye på samme tid om han gikk ut og letet etter panteflasker. Hvorfor ikke bare la en person som faktisk ønsker å bruke prosessoren få kjøpe den? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå