LMH1 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 ryzen 7 1700Pris 2 600, Er vel ikke så vanskelig å gjette hva han antakelig har gjort, kjøpt på cpu på expert på alnabru til 2000 kr og selget den igjen til 600 kr med fortjeneste? Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) Jeg er interessert i å kjøpe et gtx 1080 brukt. Fant et på finn for 4000kr, men det ble solgt. Er 4500 OK pris for en rog strix 8gb? Igår var 10xx serien 1 år gammel. Bør jeg holde ut og vente på neste generasjn (volta, 20xx serien) eller er prisene på 1070/1080 så bra nå at jeg bare bør slå til? Har en i5-2500k som jeg planlegger å bytte ut til høsten med coffee lake. Regner med jeg må klokke i5-2500k helt fram til jeg får coffee lake for at det ikke skal flaskehalse for mye. Bare legger fram hva jeg tenker. Hva tror dere er best? Tenkte å parre den med en pg279q. Endret 8. mai 2017 av clarke133 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Prisen er god for dagens marked ja. Hvis du kan vente hadde jeg gjort det. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Burde fungere helt fint. Prisene på sist gen skjermkort dumpes aldri så heftig at det er grunn til å juble Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Tror Vega vil gjøre GTX 1070 prisene faller. Så økonomisk sett bør man kun kjøpe nytt skjermkort hvis man virkelig trenger det. Hvis man ikke bryr seg om støy og varme kan man gå for eldre skjermkort i SLI. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) Prisen er god for dagens marked ja. Hvis du kan vente hadde jeg gjort det. Vente på volta? Når kommer egentlig vega ut? Coffee lake kommer til høsten, aug/september, ja? Endret 8. mai 2017 av clarke133 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) https://www.pcgamesn.com/amd/amd-vega-gpu-specifications Ut fra denne virker ut som den vil gi konkuranse helt opp til GTX 1080 men bli noe svakere. Så tror nvidia må sette ned prisene om ikke alt for lenge, med mindre AMD vil ta samme pris som nvidia. Så jeg tror det er lurt å vente litt. Har lite tro prisen blir særlig dyrere det må være EU valutaen eller dollaren i så fall. AMD previously confirmed they would be releasing Vega graphics cards in the first half of 2017 and, seeing as they’ve already shown a working Vega 10 GPU at the recent New Horizon event for their Ryzen CPUs, it doesn’t look like they’ll be far away at all. Så de burde ikke være lengere unna en Coffee lake. Endret 8. mai 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 https://www.pcgamesn.com/amd/amd-vega-gpu-specifications Ut fra denne virker ut som den vil gi konkuranse helt opp til GTX 1080 men bli noe svakere. Så tror nvidia må sette ned prisene om ikke alt for lenge, med mindre AMD vil ta samme pris som nvidia. Så jeg tror det er lurt å vente litt. Har lite tro prisen blir særlig dyrere det må være EU valutaen eller dollaren i så fall. AMD previously confirmed they would be releasing Vega graphics cards in the first half of 2017 and, seeing as they’ve already shown a working Vega 10 GPU at the recent New Horizon event for their Ryzen CPUs, it doesn’t look like they’ll be far away at all. Så de burde ikke være lengere unna en Coffee lake. Kult! Da venter jeg på vega og ser hva de har å tilby. Kanskje vega har 1080 nivå og jeg kan gå for en skjerm med freesync istedenfor gsync. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Blir litt irritert når du anbefaler han å gå å holde på hestene til det kommer noe "ny teknologi som vil endre alt". Da får man aldri kjøpt noe som helst. Vent med å kjøpe skjermkort. Kjøp alt samtidig til høsten om du planlegger å oppgradere cpuen din da. Du får kjøpt mer for 4500kr om fire måneder enn du får nå. Mulig du kan strekke deg til et brukt 1080Ti da Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Blir litt irritert når du anbefaler han å gå å holde på hestene til det kommer noe "ny teknologi som vil endre alt". Da får man aldri kjøpt noe som helst. Vent med å kjøpe skjermkort. Kjøp alt samtidig til høsten om du planlegger å oppgradere cpuen din da. Du får kjøpt mer for 4500kr om fire måneder enn du får nå. Mulig du kan strekke deg til et brukt 1080Ti da Ja, hvis volta kommer mai 2018, så får jeg ikke kjøpt før juni/juli 2018 pga eksamen osv. Da venter jeg til coffee lake og ser om jeg får en 1080 gtx/ti brukt. Takk for svar! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Noen som ønsker å kjøpe et fint 17.mai bord til en snasen pris? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95422826&fks=95422826 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Lol, jeg kom akkurat over den annonsen og vurderte om jeg skulle poste den her Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) Noen som ønsker å kjøpe et fint 17.mai bord til en snasen pris? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95422826&fks=95422826 Er jo ikke noe å si på prisen på den der. Er jo tross alt laget med kjerlighet. Det øker jo prisen med minst 49000 kroner. Endret 8. mai 2017 av gangangan Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Noen som ønsker å kjøpe et fint 17.mai bord til en snasen pris? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95422826&fks=95422826 Er jo ikke noe å si på prisen på den der. Er jo tross alt laget med kjerlighet. Det øker jo prisen med minst 49000 kroner. Uansett så tror jeg ingen vil betale et så høyt pris. en kan lage et eget bord og få lignende resultat for et lang lang lavere pris i tillegg til et eget unik bord som også er den eneste i verden. !! Jeg hadde aldri aldri betalt så mye penger !! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Det er vel et helt ordinært 90 tallsbord til 500kr og noen hundrelapper i maling og pussing. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Jepp, og normalt bruker damene i min familie duk på bordene får å beskytte dem. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Han kunne i det minste ha laget en mer ferdig løsning på beina. De kunne nok kanskje fått 500kr for det hos noen fulle russ. Hadde de brukt et finere bord, gjort det finere eller til og med forsterket det litt (den typen kjenner ikke jeg som mest stabile her i verden heller). For 50K kunne du gått til hvem som helst litt handy å få gjort dette på dagen. De (om de er noe som meg) hadde nok kastet alt de hadde i hendene for en slik god deal. 3 Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Noen som ønsker å kjøpe et fint 17.mai bord til en snasen pris? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95422826&fks=95422826 Er jo ikke noe å si på prisen på den der. Er jo tross alt laget med kjerlighet. Det øker jo prisen med minst 49000 kroner. Uansett så tror jeg ingen vil betale et så høyt pris. en kan lage et eget bord og få lignende resultat for et lang lang lavere pris i tillegg til et eget unik bord som også er den eneste i verden. !! Jeg hadde aldri aldri betalt så mye penger !! var sarkastisk, er sikkert ikke verdt 500 kroner engang. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Det VAR verdt 500kr, ikke nå lengre 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Tilhører kategorien "gies bort" spør du meg. Hadde selv da ikke gått med på dette røverkjøpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå