Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95773341

 

Så klart det er normalt at 1080ti faller i pris så kort tid etter lansering.

 

Han ønsker jo å gi det samme som folk selger 1080 non-ti for nå.

Foskjell på hva korta ligger ute for, og hva korta går for. De korta som lå ute til 5k for en mnd siden, ligger fortsatt ute til 5k. Dette gjelder forøvrig det ene kortet til 4500 og.

Lenke til kommentar

Om du har referanse blowerkjøler kanskje du må under 4500, men ikke mye mer enn det. Ellers hadde jo finn vært full av kort priset mellom 4500 og 5000kr, også - mens med få unntak synes det som de som er priset på 4000-tallet selges ganske lett, også på kort tid. Og selges saker på kort tid går de gjerne for prisforlangende, også.

Lenke til kommentar

Jeg solgte nettopp mine 2stk. GTX980 Ti på finn. La meg på stykkpris hundre kroner under billigste som lå ute, og tenkte da at jeg hadde litt prutningsmonn. Fikk bud på begge to innen ca. en time som jeg solgte for. Ble vel ~2700 i stykkpris.

 

Jeg fulgte deretter med litt i kategorien, og la merke til et gaming X som ble lagt ut for 2500Kr på kvelden, og var borte på morgenen etterpå.

 

Priser man kortene "riktig", så får de vinger å fly på. og det er ikke mange hundringsene under det som blir liggende man må gå..

Lenke til kommentar

Spørs det å sitte å gjerdet å vente på å få en hundrings eller to er verdt det i lengden eller å bare rett og slett bli kvitt det mens det fortsatt er verdt noe.

 

Å betale 5 lapper for et brukt 1080 skjer nok ikke så veldig raskt når du får et splitters nytt Gigabyte 1080 Windforce OC kort til 5500 i butikk.

Lenke til kommentar

Han her må ha røyka et eller annet skadelig.

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95498778&fks=95498778

 

60 lapper for hva?

Får lattekraper av det han skriver:

 

Seriøse bud vurderes og gnål fra folk som burde gått ut i frisk luft oftere, gidder jeg ikke svare.

Han gidder ikke å svare på folk som har fornuft å ser prisen er for stiv til å heletatt vurderes.

Snakk om å være frekk.

Lenke til kommentar

Han her må ha røyka et eller annet skadelig.

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95498778&fks=95498778

 

60 lapper for hva?

Det er et rimelig heftig vannkjølingsbygg, som er totalt overkill for de aller fleste. Bare kassen er vel rundt 8 tusen hit til Norge.

Regn sammen alt av vannkjølingsdeler så tipper jeg du kommer på hvertfall 20 lapper, det flyr fort. Dual loop også sikkert.

60 lapper er nok totalt urealistisk, 30 så får han nok noen interesserte. HW blir fort gammelt så også her, vannkjøling holder sin verdi bedre. Dog en alt for stor kasse for de fleste. Kanskje rundt 60 lapper var det kostet han når den ble bygd?

Du må bare prøve å bygge noe lignende selv så ser du fort at tusenlappene flyr, vannkjølingsdeler fra øverste hylle er ikke billige saker.

Andrehåndsverdien er dog usikker, og en slik maskin må man bygge for sin egen del fordi man har interesse for det, ikke for videresalg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...