Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig spesielt hvis vedkommende ikke kan si noenting om hva som er galt. Hvorfor dekkes det ikke av RMA?

Er du heldig er det vannlekkasje som kan fikses ved å fjerne rust/irr fra kretskortet eller noe tilsvarende.

Han spurte om adressen min og hvordan jeg ønsket å betale, da sa jeg send den som postoppkrav. I såfall er min første oppgave og skru kortet av og ta en grundig titt overalt for så legge på nytt kjølepasta og teste. Det er isåfall min første plan. Han har ikke svart enda angående postoppkrav. !!! Får la tiden gå å se. 

Lenke til kommentar

 

Jeg kan ikke se at 4800 er noen upris, men jeg er "ferdig" med å handle 1080 for nå, så hopper ikke på den.

 

Neida, men det er heller ikke en god deal for kjøper, da jeg så senest sist uke 1080 kort gå for 4k. 

 

Ligger et som er tilsynelatende solgt ja til 4 lapper. Sendte hun en melding, men fikk ikke svar der heller...

Lenke til kommentar

 

Jeg kan ikke se at 4800 er noen upris, men jeg er "ferdig" med å handle 1080 for nå, så hopper ikke på den.

 

Neida, men det er heller ikke en god deal for kjøper, da jeg så senest sist uke 1080 kort gå for 4k.

 

Det er vel kke noe mål at kjøper skal være mer fornøyd enn selger? En OK deal for begge parter må være det greieste, og når rimeligste kort (blant svært mange) ligger oppunder 5000 er det et fornuftig sted å starte.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kan ikke se at 4800 er noen upris, men jeg er "ferdig" med å handle 1080 for nå, så hopper ikke på den.

 

Neida, men det er heller ikke en god deal for kjøper, da jeg så senest sist uke 1080 kort gå for 4k.

 

Ligger et som er tilsynelatende solgt ja til 4 lapper. Sendte hun en melding, men fikk ikke svar der heller...

 

Selvsagt ikke, han har sikkert 10-15 henvendelser og gir beng i å bruke tid på å si "nei, sorry - kortet er solgt".

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kan ikke se at 4800 er noen upris, men jeg er "ferdig" med å handle 1080 for nå, så hopper ikke på den.

 

Neida, men det er heller ikke en god deal for kjøper, da jeg så senest sist uke 1080 kort gå for 4k.

 

Det er vel kke noe mål at kjøper skal være mer fornøyd enn selger? En OK deal for begge parter må være det greieste, og når rimeligste kort (blant svært mange) ligger oppunder 5000 er det et fornuftig sted å starte.

 

 

Neida, men titter man på prisjakt så ser man at man får 1080 f.o.m 5300 kr. Så da får det være opp til hver enkelt og mene hva fornuftig bruktpris er. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg kan ikke se at 4800 er noen upris, men jeg er "ferdig" med å handle 1080 for nå, så hopper ikke på den.

 

Neida, men det er heller ikke en god deal for kjøper, da jeg så senest sist uke 1080 kort gå for 4k.

 

Det er vel kke noe mål at kjøper skal være mer fornøyd enn selger? En OK deal for begge parter må være det greieste, og når rimeligste kort (blant svært mange) ligger oppunder 5000 er det et fornuftig sted å starte.

 

 

Neida, men titter man på prisjakt så ser man at man får 1080 f.o.m 5300 kr. Så da får det være opp til hver enkelt og mene hva fornuftig bruktpris er. :)

 

5400 og opp finner jeg. Men så er det jo ikke gitt at det er akkurat de to-tre modellene som er de aller rimeligste man selger. Trenger man å senke prisen mer enn 10-15% på slik HW for å finne EN kjøper, egentlig?

Lenke til kommentar

Dette er da en raritet.

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95040903

 

Er det i det hele tatt noe marked for noe slikt?

Synes det var en fin forretningside. Perfekt for en person som for eksempel skal ha permisjon fra arbeid eller ferie, og som savner å game.

 

Men selvsagt mulig en slik kundegruppe er veldig liten.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Ryzen 1800x

 

Selv kjøpte jeg samme cpu uten kjøler på komplett til 4760 kr.

Så vil nesten si dette er en luring med mindre cpuen på komplett viste seg å være overklokket.

Kjøleren kan neppe være verdt 500 kr ++ da coolermaster 212 evo er nok bedre kjøler.

 

Jeg er dog usikker på om jeg gjorde bra kjøp, for syns fremdeles cpuen er dyr men med tanke på markedet i dag tviler jeg på det er mulig å finne noe billigere.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...