Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja nå er det ikke akkurat store salget. De har bare slengt på en null for mye, som prisjakt også kan bekrefte. :sleep2:

Litt utenfor tråden, jeg har merket at det er blitt mye feil i linker, priser m m. på prisjakt. Så etter noen år med prisjakt gikk jeg tilbake til prisguide som er langt mer pålitelig.

Så tilbake til tråden...

Lenke til kommentar

God gaming pc selges billig.

 

 

I5 3470...3,2GHz(kan lett overklokkes)

Nvidia GeForce GTX 670 2gig

Kjører alt av dagens spill i 1920x1080 på høy grafikk. Får med noen spill og win 7 ultimate. Kan også komme og teste den hvis du vil.

 

Synd man ikke får åpenkjøp ved bruktkjøpt selv om man kan teste den, tror jeg flest vil si etterpå den klarer ikke dagens spill på full grafikk særlig ikke GTA 5.

 

 

Det man kaller høy grafikk?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Folk må være stokk dumme når de tror de får igjen så mye.

 

Jeg tok 5500 for 2 stk 980Ti referanse inkl frakt. Da la jeg meg bevist litt under de andre kortene på finn, så de gikk forholdvis fort.

 

Ingen som kjøper 980Ti kort til 6000kr.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Ville ikke overrasket meg om han fikk 7k samlet, men noe over det er å tøye strikken. Jeg ville neppe gått over 6k selv, dog. Samlet, for å presisere.

6k er for mye. Solgte min 2 980Ti msi for ca 6k før 10xx kom ut. Så jeg vil heller si omkring 5k for begge kortene.

Jeg kan ikke huske å ha sett 980Ti til 9500kr, jeg betalte litt over 7k for ett kort. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...