Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er grunnen til at folk legger ut 980 for 3000 kr? Man får jo flunkende nytt 1060, med noe bedre ytelse og lengre brukerstøtte, for mindre. Et eksempel https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode

Jeg vil tro det er folk som ikke vet hva det tilsvarer i dag, og dermed trekker av en grei andel på innkjøpsprisen og føler det er greit. Det hender disse hører på fornuft om man bare tar kontakt, men ikke forvent et svar om du skriver ti setninger med bullshit om hvor gammelt og dårlig det er og byr 1500kr for det :)

Lenke til kommentar

Den koster ~3000kr ny.

Samme kunne jeg si om min gamle BenQ 24" 3D LED XL2420T kostet nesten 3000 kr for 5 år siden.

Men det betyr ikke den er verdt over 1000 kr i dag kanskje mindre.

 

Utrolig surt med skjermene har skjedd lite på den tiden. Men på annen side har man antakelig garanti.

Lenke til kommentar

Jeg solgte en 22" 120Hz skjerm fra Samsung for 1000,- rett før jul. Da var skjermen 5 år gammel, og jeg kjøpte den for under 2000,-. Skal du ha en ny skjerm med mer enn 100Hz koster det over 2000,- i dag. Han som kjøpte den hadde en litt eldre PC, og spilte FPS. Oppløsningen på skjermen jeg solgte var 1600x1200... 

 

Jeg tvang ingen til å kjøpe den, og den ble solgt relativt raskt (2-3 dager). 

Lenke til kommentar

Ja men nå er dette luringer\raringer.

 

Dette er en helt fantastisk PC for deg dom har øyst til å starte med gaming. Med 3 GB videominne og 12 GB ram takler den så og si alt!

Gaming PC KUPP

Hvordan kan GTX 760 takle alt? Alt fra Halflife til doom 3? :hm::rofl:

Det irriter meg folk som ikke har peiling prøver å selge pcer.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ja men nå er dette luringer\raringer.

 

Dette er en helt fantastisk PC for deg dom har øyst til å starte med gaming. Med 3 GB videominne og 12 GB ram takler den så og si alt!

Gaming PC KUPP

Hvordan kan GTX 760 takle alt? Alt fra Halflife til doom 3? :hm::rofl:

Det irriter meg folk som ikke har peiling prøver å selge pcer.

Er ikke alle i dette landet som har dette som hobby, Du og jeg vet at en pc detter som en stein i pris. Så tell til 10 så slipper du å bli irritert :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...