Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at saker som er priset rett blir solgt i løpet av et par uker. Da har man noen som sitter på gjerdet og vurderer tilbudet, og lander på at det er greit nok. Så har du de som tar kontakt etter en halvtime og pruter 30%, fordi de mener DE skal ha bonus for at handelen skjer raskt :p

Lenke til kommentar

Syntes de er kjipe de som bare skal kjøpe litt av varene (f.eks hvis man selger CPU+HK+RAM og de vil bare ha CPU+HK), selv om det står tydelig at det selges under ett. Var borti en som gnålte .. jeg mener skikkelig maste om at han ikke trengte minnebrikkene osv osv. Mail på mail .. Kiiiiiiiiids!!! :grumpy:

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Hehe, da får han selge dem videre. Jeg sitter her med et NZXT-kabinett i en lignende stuasjon. Prøvde meg på å unngå den kassa, men ville heller ha pakken - så sånn ble det. Å splitte HK og CPU er dog toskete, da det gjerne er slikt folk kjøper sammen. RAM er halvveis i samme kategori, men hender folk dobler minnemengden.

Å ta en GPU ut fra en pakke hadde jeg nok gjort etter forespørsel.

Lenke til kommentar

Noen kroner er de da verdt fortsatt :) Mer enn godt nok for mange, og nye CPUer koster jo langt mer enn man får igjen i det lavere sjiktet. Når rimeligste i3 til LGA1151 koster 1200 ny syns jeg ikke 3-400 er noe upris for en slik CPU.

Det var vel i 2009 de første av den typen kom, ja - men de ble masseprodusert til hvertfall 2013.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...