knopflerbruce Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Fått endel tullinger som sniffer på et MSI GTX970 jeg har lagt ut. Det er med bilder, men likevel spør folk om det er "gaming"-kortet eller ikke. Hvem i pokker kan vite at det eksisterer et gaming-kort i sortimentet, men ikke vite at det er rødt/svart, ikke hvit/svart?!??!? Venter bare på at førstemann trekker seg fordi det visuelt åpenbare ikke var åpenbart likevel. Edit: det er jo bare et jævla google-søk unna, også. Endret 7. mars 2017 av knopflerbruce 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Fått endel tullinger som sniffer på et MSI GTX970 jeg har lagt ut. Det er med bilder, men likevel spør folk om det er "gaming"-kortet eller ikke. Hvem i pokker kan vite at det eksisterer et gaming-kort i sortimentet, men ikke vite at det er rødt/svart, ikke hvit/svart?!??!? Venter bare på at førstemann trekker seg fordi det visuelt åpenbare ikke var åpenbart likevel. Edit: det er jo bare et jævla google-søk unna, også. Klassisk det der da... dessverre... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Har selv hatt en Tv ute for salg for ikke så lenge siden. lagt ut med fullt tv-navn. Fikk spørsmål om følgende: Følger det med kontroll Har den Cam slot? Fungerer hdmi? Hvilken oppløsning har den. Det ligger bare et søk unna, men folk gidder faen meg ikke. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Har selv hatt en Tv ute for salg for ikke så lenge siden. lagt ut med fullt tv-navn. Fikk spørsmål om følgende: Følger det med kontroll Har den Cam slot? Fungerer hdmi? Hvilken oppløsning har den. Det ligger bare et søk unna, men folk gidder faen meg ikke. La du ikke ut bilder? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Bilde både forran og bak. Kunne enkelt og greit bare zoome seg inn for å se, men neeeida. Og hvem selger en tv uten fungerende hdmi? Det ville isåfall stått i annonsen. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Faktisk mange som selger uten fungerende HDMI. I alle fall sett det tidligere. Men det er som oftest nevt ja. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Kjent fenomen, jeg har hatt endel like tilfeller beste var kanskje, varen er ikke funksjonstestet, så kan ikke garantere den virker. Får spm, tror du den virker? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Solgte også en TV forleden. La ut part number. Man kunne googlet det, men nei. Gnål ivei om det har ditten og datten. Ble heldigvis kvitt den etter hvert. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Morsomt at nordmenn oftest ville prute på prisen, mens den som til slutt kjøpte tv'en uten videre spørsmål var en øst europeer som jeg ikke har hørt noe fra siden Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=91474106 "Bare" 1900,. for bygging... Tydeligvis er jeg for billig.. "og delene har livsgaranti" Jeg hadde gladelig betalt 1.900,- for å få livstidsgaranti Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Fått endel tullinger som sniffer på et MSI GTX970 jeg har lagt ut. Det er med bilder, men likevel spør folk om det er "gaming"-kortet eller ikke. Hvem i pokker kan vite at det eksisterer et gaming-kort i sortimentet, men ikke vite at det er rødt/svart, ikke hvit/svart?!??!? Venter bare på at førstemann trekker seg fordi det visuelt åpenbare ikke var åpenbart likevel. Edit: det er jo bare et jævla google-søk unna, også. Hehe. Hvorfor tror du ja ga vekk mine 5 980 kort jeg hadde liggende. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Du "gav" dem ikke bort vel Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Fått endel tullinger som sniffer på et MSI GTX970 jeg har lagt ut. Det er med bilder, men likevel spør folk om det er "gaming"-kortet eller ikke. Hvem i pokker kan vite at det eksisterer et gaming-kort i sortimentet, men ikke vite at det er rødt/svart, ikke hvit/svart?!??!? Venter bare på at førstemann trekker seg fordi det visuelt åpenbare ikke var åpenbart likevel. Edit: det er jo bare et jævla google-søk unna, også. Hehe. Hvorfor tror du ja ga vekk mine 5 980 kort jeg hadde liggende. Jeg fikk ikkje lov å kjøpe et gtx 750ti av deg, men gi bort 980 var greitt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Hehe. Nei sant, men ville du betale det jeg ønsket? Du ville ha de(neste) gratis. Nå bruker jeg 3 av dem på 5960x og 6800 og 3700. Og var før jeg bestemte meg for å gi dem vekk til, ja du vet. Ga også vekk 660ti(5st) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Må gjerne gi bort noen gamle kort til meg, har ett serverrom jeg må varme opp Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Slenger meg på her altså. Har en bod jeg så gjerne skulle ha vama opp Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Hei! Hva tenker dere om verdivurdering på dette? i5 2500k Asus p8p67 v pro 7970 gpu 8gb ddr3 corsair dominator antec p182 2-3 120 mm thermaltake vifter. 1-2 hdd på ett par hundre gb hver. 2000-3000 kroner innafor? Noen tar jo helt av på finn og krever 5000 for samme pakke. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 ville maks gitt 1500, men det er nå meg Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Du bør hvertfall få 2000 for den. Sett 2500, så har du litt prutningsmonn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå