Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Han her har "ingen mulighet til å sende SSD'en". Sikkert på grunn av vekt eller noe sånt. :p Første jeg bet meg fast i var faktisk mail adressen hans. Jeg hadde faktisk vært litt skeptisk til å handle med noen som bruker en så barnslig adresse..

Takk for tips :D

 

SM961 1TB m.2 SSD  til 3000kr er nå mottatt!

 

Så nå har jeg 3 stk  :green:  Denne skal inn i Ryzen maskinen.

 

 

Jeg trodde ikke du bodde i Oslo? :p

Lenke til kommentar

Aldri aldri aldri kommer jeg til å legge inn noen slik annonse. 1900Kr er faktisk drittbillig når man tenker på at man da kommer til å være gratis support for kjøperne i 10 år fremover.. :p

 

Neste gang jeg selger noe skal jeg late som jeg har mindre peiling på hva jeg selger enn kjøper. Så ringer de ihvertfall ikke meg om noe går galt om 5 år.. :) "Du.. den maskinen du solgte meg for ikke så lenge siden.. Ja den vil ikke starte lenger.." :p

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Er faktisk relativt imponert over logitech sine siste produkter, men tror jeg ville vært litt mer tvilsom om jeg måtte ha betalt fullpris og de ikke hadde så god support :)

 

Kjøpte selv Z623 for å ha lyd utenom headsettet, synes det gir fra seg greit med lyd. Det er overhodet ikke noe jeg hadde hatt som noe lydanlegg i stua, men til sitt bruk så funker det bra.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...