Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

My bad :) er trøtt, sto opp kl 0330.

 

Gjøk #2 dukket opp via FB. La ut ønsket kjøpt for x79-kort. Han har et x79 deluxe uten kvitt. Tenkte "jaja, jeg trenger jo et kort", så sa 1600 inkl frakt for å være litt grei, mer enn nok skulle en tro - spesielt mtp alder og at det ikke har kvitt. Men nei, 1900 er visst ønsket salgspris.

 

"Fuglelivet" er sprudlende livlig på nettet om dagene, ja.  :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jadda, har var noe mer rask fra karen som solgte 460-kortet

https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=90668841

 

Hva er egentlig vitsen? Han er jo nødt til å skjønne at prisen er helt hinsides!

 

Regna på det i etterkant, og det havner på rundt 2000 nytt fra butikk...

Endret av PeterA
Lenke til kommentar

 

 

 

Hva er egentlig vitsen? Han er jo nødt til å skjønne at prisen er helt hinsides!

 

Regna på det i etterkant, og det havner på rundt 2000 nytt fra butikk...

 

 

Annonsen er jo gratis og h*n trenger ikke ha varen selv. Kan pent kjøpe den i butikk hvis h*n får kjøper på den. 300 kr tjent og ingen utgifter selv. Spørsmålet er hvorfor skal h*n ikke prøve seg? 

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hva er egentlig vitsen? Han er jo nødt til å skjønne at prisen er helt hinsides!

 

Regna på det i etterkant, og det havner på rundt 2000 nytt fra butikk...

 

 

Annonsen er jo gratis og h*n trenger ikke ha varen selv. Kan pent kjøpe den i butikk hvis h*n får kjøper på den. 300 kr tjent og ingen utgifter selv. Spørsmålet er hvorfor skal h*n ikke prøve seg? 

 

 

Svaret er at det er urettferdig og direkte frekt å prøve seg med dobbelt av ny pris. Det kalles å lure folk med lite datakunnskap, rart du ikke ser problemet med det?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Hva er egentlig vitsen? Han er jo nødt til å skjønne at prisen er helt hinsides!

 

Regna på det i etterkant, og det havner på rundt 2000 nytt fra butikk...

 

 

Annonsen er jo gratis og h*n trenger ikke ha varen selv. Kan pent kjøpe den i butikk hvis h*n får kjøper på den. 300 kr tjent og ingen utgifter selv. Spørsmålet er hvorfor skal h*n ikke prøve seg? 

 

 

Svaret er at det er urettferdig og direkte frekt å prøve seg med dobbelt av ny pris. Det kalles å lure folk med lite datakunnskap, rart du ikke ser problemet med det?

 

 

Vil vel ikke si at det er urettferdig og frekke folk er det over alt. Dobbelt pris av nypris trenger ikke være så ille. Kjøper du en ting til 10 kr kan du fint selge det for 20 kr. Hvor setter du grensen hen? Selger en nok av det til 10 kr tjener en like mye ved å selge en pc f.eks. Ikke missforstå meg her for jeg er egentlig helt enig med deg. Problemet er att finn.no åpner opp for alle disse tulle annonsene i og med at det er gratis å sette inn en annonse. Så da ser jeg ikke helt problemet for potensielle selgere å slenge ut en annonse som er overpriset, i håp om å få ett salg, i og med at det ikke er noe utgift på det i det hele tatt.

 

På en annen side så går ikke jeg å kjøper en bruktbil som koster det dobbelte av en nybil selv om at jeg ikke har peiling på bil.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hva er egentlig vitsen? Han er jo nødt til å skjønne at prisen er helt hinsides!

 

Regna på det i etterkant, og det havner på rundt 2000 nytt fra butikk...

Annonsen er jo gratis og h*n trenger ikke ha varen selv. Kan pent kjøpe den i butikk hvis h*n får kjøper på den. 300 kr tjent og ingen utgifter selv. Spørsmålet er hvorfor skal h*n ikke prøve seg?

Svaret er at det er urettferdig og direkte frekt å prøve seg med dobbelt av ny pris. Det kalles å lure folk med lite datakunnskap, rart du ikke ser problemet med det?

Da er det bevist. Bare folk med lite datakunnskaper henger på finn.no torget. :p

 

Mange slike i denne tråden da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...