Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som vet så mye om prising: Tror dere det er noe vits i å legge denne ut for salg i det hele tatt? Er det snakk om hundrelapper, gir jeg den heller bort.

 

Toshiba Satellite L750-1T9 fra januar 2012 med

- Intel Core i7-2670QM CPU @ 2.20GHz (8CPUs), ~ 2.2GHz

- 6GB RAM

- Windows 7 premium 64-bit

- Intel HD Graphics 3000

- 640GB HDD

Lenke til kommentar

 

Loving it.

 

Alderen har tatt fra ham spillgleden. Jeg tror nok mangel på tilstrekkelig maskinvare har tatt fra ham gleden med nye spill..

"Spille skjerm med 1080i"

I alle dager, en skjerm som kjører interlaced bilder? Er det så trasig bildebehandlingsprosessor at den ikke takler å prosessere alle linjene pr oppdatering, så kan det vel umulig være en spilleskjerm?

Har ikke hørt om slike skjermer på mange mange år heller... hmmm snodig.

Lenke til kommentar

 

Og så skriver han at det er fra 2009. P35-brikkesettet kom ut i 2007, samme med Q6600. Han er en skrønemaker av kaliber karen der.

Han kunne vel kjøpt den i 2009 også, men da måtte man jo vært litt dum, da i7-920 var jo milevis raskere og den kom i 2008, og erstattet Q6600 på de fleste måter. Husker jeg oppgraderte i hvert fall. <3

Eller så kjøpte han den (brukt).. luringen.

Lenke til kommentar

Ja, forsåvidt så kunne han jo ha gjort det, hehe. Og om han kjøpte det brukt i en gang i 2009, så betalte han nok ikke noe særlig mer enn prisen han spør om den gang heller. Og i dag er dette jo ting man gjerne bare gir bort. Så lykke til til ham i alle fall, regner med han må sette ned prisen igjen (det står jo han prøvde seg på 2000 kroner først).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...