deleted Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Wow for en pris. Er vel automatisk billig når det er brukt...? https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83077599 Bare 400 dyrere enn nypris (fra publiseringdato) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Alltid noen som forsøker seg. De håper vel at en som ikke har så god greie på det ikke skal sjekke opp nypris og heller kjøpe den blindt. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Selv ville jeg tro det er snakk om brukt Playstation 4 pro. Men denne er ennå verre: Crysis 2 Nano Edition Selv om denne hadde blitt oppgradert til cry engine 5 med støtte for SLI 8 kjerne cpu? Får du aldri solgt spill til 4500 kr. Noen som har røket sokkene sine? Endret 7. desember 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Om den isåfall skulle ha denne verdien hjelper det lite at den er åpnet kun 1 gang Åpnet er åpnet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Lurer på om skambud noen gang i historien har fungert, eller om folk bare gjør seg til idioter helt uten grunn. Ja, jeg begynner å bli lei skambud på finn Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Lurer på om skambud noen gang i historien har fungert, eller om folk bare gjør seg til idioter helt uten grunn. Ja, jeg begynner å bli lei skambud på finn Har faktisk hatt hell med det et par ganger, men sjeldent eller aldri jeg gidder Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Lurer på om skambud noen gang i historien har fungert, eller om folk bare gjør seg til idioter helt uten grunn. Ja, jeg begynner å bli lei skambud på finn Så du er en av luringene her som selger gammelt dritt på finn Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Nei, selger vanlige ting til gode priser Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Du har alltid en eller annen som skal snakke ned produktet, og få det til å se ut som han gjør deg en tjeneste ved å overta det for en slikk og ingenting, enten det gjelder et 780ti eller en Intel 3000-serie-CPU. Vel så ille og plagsomt som de som bevisst priser produkter over nypris. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=86404811 Lo litt over tittelen, og enda litt til når jeg las siste linje i annonsen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Nei, selger vanlige ting til gode priserDet sier alle... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Spørsmålet om "god pris" kommer da vittelig an på hvilken side av saken du sitter Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Hva med: Overwatch Collector's Edition (PC) Da prishistorikken til prisguide sier den har vært solgt til 1400 kr for et halvt år siden. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Nisse far har rett. Bedre å kjøpe nytt en på finn. Har aldri kjøpt brukt siden 96. Kommer ikke til å gjøre det i fremtiden heller. Kjøp gammel hw dyrt brukt, 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Bedre for deg betyr ikke bedre for alle. Mange gode kjøp å gjøre innen brukt hardware, om man kan å skru litt selv da vel og merke. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Tja, hvor alle er så overpriset som jeg ser her så er mitt svar nei. Mine gamle deler har jeg gitt bort, 3x 980, 5x 3250. Gidder ikke selge på finn, bare bortkastet tid. Endret 8. desember 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 At du gir bort GTX980 sier jo litt om økonomien din da, ikke alle har det slik Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 At du gir bort GTX980 sier jo litt om økonomien din da, ikke alle har det slik Hæ? Er på avklaring penger Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Tja, hvor alle er så overpriset som jeg ser her så er mitt svar nei. Mine gamle deler har jeg gitt bort, 3x 980, 5x 3250. Gidder ikke selge på finn, bare bortkastet tid. Mye hadde du fått hvis du solgte det da, til normal pris som det er vert brukt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Det vet jeg ikke, ingen vil betale det jeg ville ha for dem. 980 er ikke mye verd etter at 1050/60/70 kom ut. Joda, jeg har 1080 selv, har mange av dem. Bruker dem til forskning mot kreft/alseimer osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå