Fragment Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 http://www.finn.no/85045110 "Selger en totalrenovert mac mini fra mid 2011". Det er jo greit. "Maskinen er raskere enn lynet, og takler de fleste spill og programmer uten problem". Hahahahaha ? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Sikkert en Apple follower med sort turtleneck genser og firkanta retro briller som kjøper den Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Win 10 lisenser bindes til MS konto... Håper de har lært da. Så da er det bare å bytte PC som man vil? Endret 29. oktober 2016 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Win 10 lisenser bindes til MS konto... Håper de har lært da. Så da er det bare å bytte PC som man vil? Om du kjøper en "full" lisens og ikke OEM, ja Den kan dog kun brukes på en maskin om gangen, men du skal kunne ha flere aktive lisenser også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 http://www.finn.no/85045110 "Selger en totalrenovert mac mini fra mid 2011". Det er jo greit. "Maskinen er raskere enn lynet, og takler de fleste spill og programmer uten problem". Hahahahaha ? Og om 100 år får han sikkert den prisen, men i dag er jeg villig til å strekke meg til en 600kr for 5 år gammel HW som for det meste var utdatert da den kom på markedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Må snart begynne med sinnekontroll. Kjøpte dette onsdag for en uke siden. Han sa at om jeg Vippset hele beløpet (den tiden var det 950 inkl. frakt) så skulle han sende det fortløpende samme dag. Ventet pakken inn på fredag, men den kom ikke. Mandag kom den heller ikke. Tok kontakt med han, og han svarte til slutt - han hadde sendt den på lørdags ettermiddag med B-POST. B-POST. B-POST. De lo på Posten når jeg sa jeg ventet på en pakke sendt med B-post, jeg ville mest sannsynlig ikke ha den før mandag over helgen (dvs. 7. nov). Jeg tok kontakt med selger igjen og han skulle overføre beløpet tilbake tvert. Dette var i går. Har ringt og sendt utallige meldinger til selger etter det uten svar, og nå har han slettet Finn-brukeren sin (navnet var THOMAS DECOLITA). I går endret han prisen fra 900 kr til 700 kr, og merket kortet som solgt i dag klokken 12. I spenning venter jeg på om hovedkortet faktisk kommer, eller om han har svindlet meg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Må snart begynne med sinnekontroll. Kjøpte dette onsdag for en uke siden. Han sa at om jeg Vippset hele beløpet (den tiden var det 950 inkl. frakt) så skulle han sende det fortløpende samme dag. Ventet pakken inn på fredag, men den kom ikke. Mandag kom den heller ikke. Tok kontakt med han, og han svarte til slutt - han hadde sendt den på lørdags ettermiddag med B-POST. B-POST. B-POST. De lo på Posten når jeg sa jeg ventet på en pakke sendt med B-post, jeg ville mest sannsynlig ikke ha den før mandag over helgen (dvs. 7. nov). Jeg tok kontakt med selger igjen og han skulle overføre beløpet tilbake tvert. Dette var i går. Har ringt og sendt utallige meldinger til selger etter det uten svar, og nå har han slettet Finn-brukeren sin (navnet var THOMAS DECOLITA). I går endret han prisen fra 900 kr til 700 kr, og merket kortet som solgt i dag klokken 12. I spenning venter jeg på om hovedkortet faktisk kommer, eller om han har svindlet meg. Buy cheap, buy twice 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) Var visst annonsen som var slettet. Ja, bestilte fra Komplett ett stk til i går, så det kommer i morgen. Og tro meg - siste gang kvinnen i huset får ha innspill på budsjett. Endret 2. november 2016 av Slettet+512 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Snipp. Du har jo navn og telefonnummer? Send inn klage til alle instanser du, så ordner det seg nok. Eventuelt dra innom han hvis du bor i nærheten av Stavanger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Jepp, ga han svarfrist ut kvelden. Om han ikke svarer så blir det klager. Bor alt for langt unna Stavanger, hehe. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Ikke en luring, men en "luring" med bra bilder: http://www.finn.no/85581885 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Liten luring: http://www.finn.no/86022608 Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Jepp, ga han svarfrist ut kvelden. Om han ikke svarer så blir det klager. Bor alt for langt unna Stavanger, hehe. Så hvordan gikk dette? Fikk du varen din eller svindlet han deg? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Er dette svindel? Eller tyvgods? Glemt et desimal? GAMING-PC Auksjonen avslutter 19.11 Pris 1 500,- Intel Core i7-6700K Skylake - 4GHzMSI GeForce GTX 970 Gaming - 4GBMSI Z170A GAMING M5, Socket-1151Intel TS15A CPU Air CoolerHyperX Fury 2400MHz 16GB (4x4GB)Crucial® BX100 500GB 2.5" SSDCorsair RM550, 550W PSUSamsung DVD Writer, SH-224FBMS COA Win 10 Home Nordic Hvis dette er tvangsauksjon for noen med betalingsgjeld burde prisen vært mellom 4000-6000 kr minst. Så tviler på personen selger til den prisen. Endret 18. november 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Jeg tror det var satt som en utropspris. På hjemmesiden så nåværende bud på 6800,- med en dag igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Jepp, ga han svarfrist ut kvelden. Om han ikke svarer så blir det klager. Bor alt for langt unna Stavanger, hehe.Så hvordan gikk dette? Fikk du varen din eller svindlet han deg? Svindlet... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Banditt for 900kr, jeje. Bur ikke så langt fra adressen han oppgir om den stemmer da? Så jeg sier som nizzen kjøp nytt om du ikke stoler på selger. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Banditt for 900kr, jeje. Bur ikke så langt fra adressen han oppgir om den stemmer da? Så jeg sier som nizzen kjøp nytt om du ikke stoler på selger. Sier seg jo selv da, "fikk to hovedkort i bursdagsgave, beholder bare det ene", lol. Lukter det svidd så er det mest sannsynlig noe i det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hehe, jo skulle kanskje blinket noen varsellamper. Men siden han hadde ekte navn, mobilnummer, adresse og i tillegg Vipps (som krever BankID) så tenkte jeg det var innenfor rimelighetens grenser at det ikke var svindel involvert. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Handle i oppkrav eller bankoverføring på forhånd gjør man bare med forummedlemmer man stoler på (i tillegg til kjente da selvsagt). Alt annet foregår over bordet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå