Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Luring han her? Mer løgnhals tipper jeg det er trygt å påstå. Også prisen da mann.. Skjønner de ikke at om en potensiell kjøper klarer å finne veien til finn.no, så klarer de å finne veien til prisjakt også?  :hrm: Men underholdende pitch da, det skal han ha. Skjermkortet skal visstnok kunne "runne" 90% av spill. Omtrent som IGP på en i3 CPU det da? :p

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne selgeren vil ha 26K for i7-4790, 960, 24"+27" og CX-PSU...

 

....(KJØRER ALLE SPILL I ULTRA LETT) ps. Ved kjøp av denne gaming pc'en så kan du rissikere å komme i en helt annen dimensjon for gaming.....

 

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83093289&fks=83093289

 

"Original verdien av pcen i dag er 32.500kr men selger den billigere pga er blitt brukt..." What? How?

Lenke til kommentar

 

Denne selgeren vil ha 26K for i7-4790, 960, 24"+27" og CX-PSU...

 

....(KJØRER ALLE SPILL I ULTRA LETT) ps. Ved kjøp av denne gaming pc'en så kan du rissikere å komme i en helt annen dimensjon for gaming.....

 

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83093289&fks=83093289

"Original verdien av pcen i dag er 32.500kr men selger den billigere pga er blitt brukt..." What? How?

Skulle sikkert stå: "Orginal verdien av pcen i dag er 22.500kr men selger den dyrere pga er blitt brukt"

 

Overraskende mange på finn som tror hardware er antikvitet og går opp i pris med årene xD

Lenke til kommentar

 

....(KJØRER ALLE SPILL I ULTRA LETT) ps. Ved kjøp av denne gaming pc'en så kan du rissikere å komme i en helt annen dimensjon for gaming.....

Dette....

 

Jeg vrir meg av flauhet. Slike ting gjør meg pinlig berørt.

 

Værre enn å se Klovn på tv2.

 

 

Det høres ut som han har tilbrakt en del tid i en helt annen dimensjon ja. Men om det er skjermkortets fortjeneste er vel heller tvilsomt. :p

Lenke til kommentar

Luring han her? Mer løgnhals tipper jeg det er trygt å påstå. Også prisen da mann.. Skjønner de ikke at om en potensiell kjøper klarer å finne veien til finn.no, så klarer de å finne veien til prisjakt også?  :hrm: Men underholdende pitch da, det skal han ha. Skjermkortet skal visstnok kunne "runne" 90% av spill. Omtrent som IGP på en i3 CPU det da? :p

Trist om en skulle ha en av de 10% kortet ikke kan "RUNNE"

 

kompis kjøpte seg en 1080 pr bruktmarkedet kr 6200,- ba om å få oppkrav, pakken ankom på fredag, hentet pakken på lørdag. åpnet pakken og dette var innholdet:

attachicon.gifsvindel 1.PNG

attachicon.gif20160924_184750.jpg

smoothiemaskin...

 

kompisen min var ikke akkurat veldig fornøyd.

 

vedkommende har da også slettet annonsen.

 

sladder for informasjon om pakken, ikke ute etter uthenge noen men som til info om du/dere skulle komme over en 1080 at man er mere varsom.

 

 

saken er politianmeldt.

Var det en slik Smoothie han fikk: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82398561

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

 

Luring han her? Mer løgnhals tipper jeg det er trygt å påstå. Også prisen da mann.. Skjønner de ikke at om en potensiell kjøper klarer å finne veien til finn.no, så klarer de å finne veien til prisjakt også?  :hrm: Men underholdende pitch da, det skal han ha. Skjermkortet skal visstnok kunne "runne" 90% av spill. Omtrent som IGP på en i3 CPU det da? :p

Trist om en skulle ha en av de 10% kortet ikke kan "RUNNE"

 

kompis kjøpte seg en 1080 pr bruktmarkedet kr 6200,- ba om å få oppkrav, pakken ankom på fredag, hentet pakken på lørdag. åpnet pakken og dette var innholdet:

attachicon.gifsvindel 1.PNG

attachicon.gif20160924_184750.jpg

smoothiemaskin...

 

kompisen min var ikke akkurat veldig fornøyd.

 

vedkommende har da også slettet annonsen.

 

sladder for informasjon om pakken, ikke ute etter uthenge noen men som til info om du/dere skulle komme over en 1080 at man er mere varsom.

 

 

saken er politianmeldt.

Var det en slik Smoothie han fikk: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82398561

 

Ja , det var en slik SMoothie maskin han fikk.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke ulovlig å prøve å selle ting til overpris, men å drive å dra inn falske nypriser i annonsen er vel litt i gråsonen ja.

 

Ja jeg rapporterte han ene der. Det blir feil feil å skrive ny-priser som er løgn - og utsagn som skal beskrive ytelse som er helt bort i natta er også useriøst.

 

Priser i la-la-land er forøvrig også tullete og useriøst - men det får man heller akseptere da.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Fikk svar fra Finn

 

og takk for tipset. Vi kan opplyse om at vi nå har kontrollert annonsen mot gjeldende annonseregler på Torget.
Vi har valgt å la annonsen stå da vi ikke ser at annonsen bryter mot noen av våre annonseregler.

 

Så jeg skal bare holde kjeft tydeligvis. Skal legge ut en haug med dritt til fantasipris og si det kosta 100000000 nytt.

 

Syntes det er trist at noen kanskje kjøper en fuckings ikke-overklokkbar Haswell og et GTX 960 til 26K - og at Finn aksepterer at denne prisen er fornuftig. Men men .. det er vel kjøpers ansvar. 

 

Uansett - selger skulle lett fått ei runde juling av meg iallfall  :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...