Gabri3L Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Luring han her? Mer løgnhals tipper jeg det er trygt å påstå. Også prisen da mann.. Skjønner de ikke at om en potensiell kjøper klarer å finne veien til finn.no, så klarer de å finne veien til prisjakt også? Men underholdende pitch da, det skal han ha. Skjermkortet skal visstnok kunne "runne" 90% av spill. Omtrent som IGP på en i3 CPU det da? Endret 26. september 2016 av Gabri3L Lenke til kommentar
C64C Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Denne selgeren vil ha 26K for i7-4790, 960, 24"+27" og CX-PSU... ....(KJØRER ALLE SPILL I ULTRA LETT) ps. Ved kjøp av denne gaming pc'en så kan du rissikere å komme i en helt annen dimensjon for gaming..... http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83093289&fks=83093289 Endret 26. september 2016 av C64C Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Denne selgeren vil ha 26K for i7-4790, 960, 24"+27" og CX-PSU... ....(KJØRER ALLE SPILL I ULTRA LETT) ps. Ved kjøp av denne gaming pc'en så kan du rissikere å komme i en helt annen dimensjon for gaming..... http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83093289&fks=83093289 "Original verdien av pcen i dag er 32.500kr men selger den billigere pga er blitt brukt..." What? How? Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Denne selgeren vil ha 26K for i7-4790, 960, 24"+27" og CX-PSU... ....(KJØRER ALLE SPILL I ULTRA LETT) ps. Ved kjøp av denne gaming pc'en så kan du rissikere å komme i en helt annen dimensjon for gaming..... http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83093289&fks=83093289 "Original verdien av pcen i dag er 32.500kr men selger den billigere pga er blitt brukt..." What? How? Skulle sikkert stå: "Orginal verdien av pcen i dag er 22.500kr men selger den dyrere pga er blitt brukt" Overraskende mange på finn som tror hardware er antikvitet og går opp i pris med årene xD Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Overraskende at folk blir overrasket av finn.no annonser... 5 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 ....(KJØRER ALLE SPILL I ULTRA LETT) ps. Ved kjøp av denne gaming pc'en så kan du rissikere å komme i en helt annen dimensjon for gaming..... Dette.... Jeg vrir meg av flauhet. Slike ting gjør meg pinlig berørt. Værre enn å se Klovn på tv2. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 ....(KJØRER ALLE SPILL I ULTRA LETT) ps. Ved kjøp av denne gaming pc'en så kan du rissikere å komme i en helt annen dimensjon for gaming..... Dette.... Jeg vrir meg av flauhet. Slike ting gjør meg pinlig berørt. Værre enn å se Klovn på tv2. Det høres ut som han har tilbrakt en del tid i en helt annen dimensjon ja. Men om det er skjermkortets fortjeneste er vel heller tvilsomt. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Det der er et stykke opp på idiotlista ja. PRIS KAN DISKUTERES VED GODE BUD) ER OGSÅ MULIGHET FOR BYTTING MOT BIL I SAMME PRISKLASSE http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82054039 Endret 27. september 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Overraskende at folk blir overrasket av finn.no annonser... Jepp. Jeg blir overrasket over at jeg fortsatt blir overrasket. Har vanskelig for å tro det jeg ser Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Det der er et stykke opp på idiotlista ja. PRIS KAN DISKUTERES VED GODE BUD) ER OGSÅ MULIGHET FOR BYTTING MOT BIL I SAMME PRISKLASSE http://m.finn.no/car/used/search.html?sales_form=1&price_to=6000&sort=7 Var noe super bug på den linken din.. Edit: fikset Endret 27. september 2016 av Gabri3L Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Hmm funka her. Nå da? Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Luring han her? Mer løgnhals tipper jeg det er trygt å påstå. Også prisen da mann.. Skjønner de ikke at om en potensiell kjøper klarer å finne veien til finn.no, så klarer de å finne veien til prisjakt også? Men underholdende pitch da, det skal han ha. Skjermkortet skal visstnok kunne "runne" 90% av spill. Omtrent som IGP på en i3 CPU det da? Trist om en skulle ha en av de 10% kortet ikke kan "RUNNE" kompis kjøpte seg en 1080 pr bruktmarkedet kr 6200,- ba om å få oppkrav, pakken ankom på fredag, hentet pakken på lørdag. åpnet pakken og dette var innholdet: svindel 1.PNG 20160924_184750.jpg smoothiemaskin... kompisen min var ikke akkurat veldig fornøyd. vedkommende har da også slettet annonsen. sladder for informasjon om pakken, ikke ute etter uthenge noen men som til info om du/dere skulle komme over en 1080 at man er mere varsom. saken er politianmeldt. Var det en slik Smoothie han fikk: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82398561 Endret 28. september 2016 av baggiebridges Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Enkelte som setter pris etter fargen på sola http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82965020 I svarte... Det der var jo verre enn pc verkstaden til og med. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Er det ikke ingen gjøre noe med di dritt ungene som lurer folk på finn.no, må være noen som styrer finn.no da så mann kan rapportere di til finn.no. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Det er vel ikke ulovlig å prøve å selle ting til overpris, men å drive å dra inn falske nypriser i annonsen er vel litt i gråsonen ja. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Det er vel ikke ulovlig å prøve å selle ting til overpris, men å drive å dra inn falske nypriser i annonsen er vel litt i gråsonen ja. Jeg mener di som lurer folk som han som skriver att kameraten blitt lurt å kjøpe et skjermkort ca 6500.kr men fikk ikke det skjermkortet. Er di jeg mener da. Lenke til kommentar
I'm BATMAN Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Luring han her? Mer løgnhals tipper jeg det er trygt å påstå. Også prisen da mann.. Skjønner de ikke at om en potensiell kjøper klarer å finne veien til finn.no, så klarer de å finne veien til prisjakt også? Men underholdende pitch da, det skal han ha. Skjermkortet skal visstnok kunne "runne" 90% av spill. Omtrent som IGP på en i3 CPU det da? Trist om en skulle ha en av de 10% kortet ikke kan "RUNNE" kompis kjøpte seg en 1080 pr bruktmarkedet kr 6200,- ba om å få oppkrav, pakken ankom på fredag, hentet pakken på lørdag. åpnet pakken og dette var innholdet: svindel 1.PNG 20160924_184750.jpg smoothiemaskin... kompisen min var ikke akkurat veldig fornøyd. vedkommende har da også slettet annonsen. sladder for informasjon om pakken, ikke ute etter uthenge noen men som til info om du/dere skulle komme over en 1080 at man er mere varsom. saken er politianmeldt. Var det en slik Smoothie han fikk: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82398561 Ja , det var en slik SMoothie maskin han fikk. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 (endret) Det er vel ikke ulovlig å prøve å selle ting til overpris, men å drive å dra inn falske nypriser i annonsen er vel litt i gråsonen ja. Ja jeg rapporterte han ene der. Det blir feil feil å skrive ny-priser som er løgn - og utsagn som skal beskrive ytelse som er helt bort i natta er også useriøst. Priser i la-la-land er forøvrig også tullete og useriøst - men det får man heller akseptere da. Endret 29. september 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Hvilke nypriser er løgn? Lyst å leke politi igjen prisjakt-historikken viser også den laveste prisen, og det er jo ikke gitt at alt av deler er kjøpt der det er billigt. Jeg vil tro selv Tofte elektriske selger noe en gang iblant. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Fikk svar fra Finn og takk for tipset. Vi kan opplyse om at vi nå har kontrollert annonsen mot gjeldende annonseregler på Torget.Vi har valgt å la annonsen stå da vi ikke ser at annonsen bryter mot noen av våre annonseregler. Så jeg skal bare holde kjeft tydeligvis. Skal legge ut en haug med dritt til fantasipris og si det kosta 100000000 nytt. Syntes det er trist at noen kanskje kjøper en fuckings ikke-overklokkbar Haswell og et GTX 960 til 26K - og at Finn aksepterer at denne prisen er fornuftig. Men men .. det er vel kjøpers ansvar. Uansett - selger skulle lett fått ei runde juling av meg iallfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå