Kyrre S. Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Aha .. Ja det kan være, har ikke spilt det. Java er noe dritt. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Slettet... nettleseren hadde hikke. Endret 15. september 2016 av DJViking Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Aha .. Ja det kan være, har ikke spilt det. Java er noe dritt. Java er fantastisk til å utvikle programvare. Folk dømmer Java urettmessig pga. problemene som har vært med BankID og Java plugin. Man dømmer ikke programmeringsspråket eller plattformen bare pga. noen få råtten programmer som er laget i Java. Apps til Android er utviklet i Java og Google har nå byttet til OpenJDK. Slike apps kjører dog ikke på HotSpot, men på Android Runtime (ART) som er Google sin egen JVM. Google hadde tidligere en annen JVM kalt Dalvik. Endret 15. september 2016 av DJViking Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hva med: SUPER KRAFTIG AMD 9590 8CORES 4,7 MHZ+SSD 240GB+1TB HD+GTX 780 ELLER GTX970 Pris 7 990,- Man får vesentlig bedre pc til prisen som ikke støyer og blir så varm som denne? Står det noe sted at den støyer og blir varm? Som eier av Intels stockkjølere tror jeg ikke det er noe å hente på dette området om du f.eks. sammenligner med disse Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Hva med: SUPER KRAFTIG AMD 9590 8CORES 4,7 MHZ+SSD 240GB+1TB HD+GTX 780 ELLER GTX970 Pris 7 990,- Man får vesentlig bedre pc til prisen som ikke støyer og blir så varm som denne? Står det noe sted at den støyer og blir varm? Som eier av Intels stockkjølere tror jeg ikke det er noe å hente på dette området om du f.eks. sammenligner med disse Ett lite googlesøk på amd 9590 så kan det jo se ut til at 9590 sliter med temp? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Jau, men om man skal være helt korrekt, så er det kjøler løsningen som bestemmer om det blir varmt og støyende. Kjøler du med LN2 så blir det minusgrader og litt boblelyder. Med stort nok radiator areal kan man vannkjøle uten å bruke vifter i det hele tatt. Blir kun pumpestøy. Og temperatur kan godt bli lavere enn en CPU som trekker vesentlig mindre strøm, men har tilsvarende mye dårligere kjøler. Men det er klart. Jeg misstenker Herr. Knopfler kverulerer litt nå. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Hva med: SUPER KRAFTIG AMD 9590 8CORES 4,7 MHZ+SSD 240GB+1TB HD+GTX 780 ELLER GTX970 Pris 7 990,- Man får vesentlig bedre pc til prisen som ikke støyer og blir så varm som denne? Står det noe sted at den støyer og blir varm? Som eier av Intels stockkjølere tror jeg ikke det er noe å hente på dette området om du f.eks. sammenligner med disse Ett lite googlesøk på amd 9590 så kan det jo se ut til at 9590 sliter med temp? Jeg ser at folk rapporterer rundt 50-60 grader med ganske gode kjølere. Hva er problemet med dette? Det er VELDIG godt innenfor det som er greit, er ikke maks temp på disse 90 grader eller lignende? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 (endret) http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82706016 Hun er ivertfall ærlig Og en til http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82704709 Selges pga oppgradering til IPS panel? PG279Q er da IPS Og ENDA en til (im on a roll) http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82703766 Jeg bruker ofte å selge et uåpnet kort 1500kr billigere og ta bilde av det i en garasje/betongbelagt overflate utenfor bilen. Endret 18. september 2016 av xClaymanx Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Hva med: SUPER KRAFTIG AMD 9590 8CORES 4,7 MHZ+SSD 240GB+1TB HD+GTX 780 ELLER GTX970 Pris 7 990,- Man får vesentlig bedre pc til prisen som ikke støyer og blir så varm som denne? Står det noe sted at den støyer og blir varm? Som eier av Intels stockkjølere tror jeg ikke det er noe å hente på dette området om du f.eks. sammenligner med disse Ett lite googlesøk på amd 9590 så kan det jo se ut til at 9590 sliter med temp? Jeg ser at folk rapporterer rundt 50-60 grader med ganske gode kjølere. Hva er problemet med dette? Det er VELDIG godt innenfor det som er greit, er ikke maks temp på disse 90 grader eller lignende? Du bør vel ikke gå over 60'C på AMD sine CPUer AFAIK. Helst være rundt 55'C og de begynner vel å klokke seg ned ved 70'C. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 snip Annonsa er redigert til riktig skjerm nå, men jeg flirte litt av "aldri mistet i bakken". Greit nok at dette er normalt med mobiler osv, men en 27" skjerm til 5k, ehh ? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 (endret) Og ENDA en til (im on a roll) http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82703766 Jeg bruker ofte å selge et uåpnet kort 1500kr billigere og ta bilde av det i en garasje/betongbelagt overflate utenfor bilen. Altså, det er jo billig. Et slik kort selges nå hos komplett for 4.649,- Men ligger i feil kategori "Bærbar PC", jeg ville krevd å åpnet for å se varen før man betaler. Dvs. møte ham. Endret 18. september 2016 av funkweb Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Og ENDA en til (im on a roll) http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82703766 Jeg bruker ofte å selge et uåpnet kort 1500kr billigere og ta bilde av det i en garasje/betongbelagt overflate utenfor bilen. Altså, det er jo billig. Et slik kort selges nå hos komplett for 4.649,- Men ligger i feil kategori "Bærbar PC", jeg ville krevd å åpnet for å se varen før man betaler. Dvs. møte ham. Det er vel derfor jeg synes annonsen er såpass tvilsom. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 snip Annonsa er redigert til riktig skjerm nå, men jeg flirte litt av "aldri mistet i bakken". Greit nok at dette er normalt med mobiler osv, men en 27" skjerm til 5k, ehh ? Eg sendte en melding så person fikk fikset annonsen Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Noe å samle på? https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82994482 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Hva skal det sammenlignes mot, eventuelt? Om Titan-serien har noen features desktop-kort ikke har må sammenligningen gjelde Titan-kort alene. Som gamerkort er det selvsagt altfor dyrt. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Hvor dummer er egentlig folk? 2 annonser ute, 2 forskjellige brukere, samme overskrift, samme bilde men 2 forskjellige info. m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83027286 m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83030852 Denne selgeren sier at dette er en "Ny og ubrukt" data, da du ser at denne har bulker, bruksmerker på bildet + Windows 7 sticker som da indikerer at denne maskina er ivertfall 2-3år gammel... Blir så oppgitt, visst du først skal svindle, kan man ikke gjøre det ordentlig ihvrtfall xD uff Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Enkelte som setter pris etter fargen på sola http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82965020 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Hvor dummer er egentlig folk? 2 annonser ute, 2 forskjellige brukere, samme overskrift, samme bilde men 2 forskjellige info. m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83027286 m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83030852 Denne selgeren sier at dette er en "Ny og ubrukt" data, da du ser at denne har bulker, bruksmerker på bildet + Windows 7 sticker som da indikerer at denne maskina er ivertfall 2-3år gammel... Blir så oppgitt, visst du først skal svindle, kan man ikke gjøre det ordentlig ihvrtfall xD uff Utifra klistremerket under Dell-logoen så ser det ut som dette har vært en skolepc som har vært utdelt på en videregående skole. Har forsåvidt rapportert annonsene Endret 23. september 2016 av Nlklas 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Han selger også nesten ny sykkel, hvorav han har tatt bilde av to forskjellige. Merkelig nok har han mista kvitteringa på den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå