Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha .. Ja det kan være, har ikke spilt det.

Java er noe dritt.

Java er fantastisk til å utvikle programvare. Folk dømmer Java urettmessig pga. problemene som har vært med BankID og Java plugin. Man dømmer ikke programmeringsspråket eller plattformen bare pga. noen få råtten programmer som er laget i Java.

Apps til Android er utviklet i Java og Google har nå byttet til OpenJDK. Slike apps kjører dog ikke på HotSpot, men på Android Runtime (ART) som er Google sin egen JVM. Google hadde tidligere en annen JVM kalt Dalvik.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

 

Hva med:

SUPER KRAFTIG AMD 9590 8CORES 4,7 MHZ+SSD 240GB+1TB HD+GTX 780 ELLER GTX970 Pris 7 990,-

 

Man får vesentlig bedre pc til prisen som ikke støyer og blir så varm som denne?

 

 

Står det noe sted at den støyer og blir varm? Som eier av Intels stockkjølere tror jeg ikke det er noe å hente på dette området om du f.eks. sammenligner med disse :p

Ett lite googlesøk på amd 9590 så kan det jo se ut til at 9590 sliter med temp?

Lenke til kommentar

Jau, men om man skal være helt korrekt, så er det kjøler løsningen som bestemmer om det blir varmt og støyende. Kjøler du med LN2 så blir det minusgrader og litt boblelyder. Med stort nok radiator areal kan man vannkjøle uten å bruke vifter i det hele tatt. Blir kun pumpestøy. Og temperatur kan godt bli lavere enn en CPU som trekker vesentlig mindre strøm, men har tilsvarende mye dårligere kjøler. Men det er klart. Jeg misstenker Herr. Knopfler kverulerer litt nå. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva med:

SUPER KRAFTIG AMD 9590 8CORES 4,7 MHZ+SSD 240GB+1TB HD+GTX 780 ELLER GTX970 Pris 7 990,-

 

Man får vesentlig bedre pc til prisen som ikke støyer og blir så varm som denne?

 

Står det noe sted at den støyer og blir varm? Som eier av Intels stockkjølere tror jeg ikke det er noe å hente på dette området om du f.eks. sammenligner med disse :p

Ett lite googlesøk på amd 9590 så kan det jo se ut til at 9590 sliter med temp?

 

 

Jeg ser at folk rapporterer rundt 50-60 grader med ganske gode kjølere. Hva er problemet med dette? Det er VELDIG godt innenfor det som er greit, er ikke maks temp på disse 90 grader eller lignende?

Lenke til kommentar

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82706016

Hun er ivertfall ærlig :)

Og en til

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82704709

Selges pga oppgradering til IPS panel? PG279Q er da IPS

 

Og ENDA en til (im on a roll)

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82703766

Jeg bruker ofte å selge et uåpnet kort 1500kr billigere og ta bilde av det i en garasje/betongbelagt overflate utenfor bilen.

Endret av xClaymanx
Lenke til kommentar

 

 

 

Hva med:

SUPER KRAFTIG AMD 9590 8CORES 4,7 MHZ+SSD 240GB+1TB HD+GTX 780 ELLER GTX970 Pris 7 990,-

 

Man får vesentlig bedre pc til prisen som ikke støyer og blir så varm som denne?

 

Står det noe sted at den støyer og blir varm? Som eier av Intels stockkjølere tror jeg ikke det er noe å hente på dette området om du f.eks. sammenligner med disse :p

Ett lite googlesøk på amd 9590 så kan det jo se ut til at 9590 sliter med temp?

 

 

Jeg ser at folk rapporterer rundt 50-60 grader med ganske gode kjølere. Hva er problemet med dette? Det er VELDIG godt innenfor det som er greit, er ikke maks temp på disse 90 grader eller lignende?

 

Du bør vel ikke gå over 60'C på AMD sine CPUer AFAIK. Helst være rundt 55'C og de begynner vel å klokke seg ned ved 70'C.

Lenke til kommentar

Og ENDA en til (im on a roll)

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82703766

Jeg bruker ofte å selge et uåpnet kort 1500kr billigere og ta bilde av det i en garasje/betongbelagt overflate utenfor bilen.

Altså, det er jo billig. Et slik kort selges nå hos komplett for 4.649,-

Men ligger i feil kategori "Bærbar PC", jeg ville krevd å åpnet for å se varen før man betaler. Dvs. møte ham.

Endret av funkweb
Lenke til kommentar

 

Og ENDA en til (im on a roll)

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82703766

Jeg bruker ofte å selge et uåpnet kort 1500kr billigere og ta bilde av det i en garasje/betongbelagt overflate utenfor bilen.

Altså, det er jo billig. Et slik kort selges nå hos komplett for 4.649,-

Men ligger i feil kategori "Bærbar PC", jeg ville krevd å åpnet for å se varen før man betaler. Dvs. møte ham.

 

Det er vel derfor jeg synes annonsen er såpass tvilsom.

Lenke til kommentar

Hvor dummer er egentlig folk? 2 annonser ute, 2 forskjellige brukere, samme overskrift, samme bilde men 2 forskjellige info.

 

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83027286

 

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83030852

 

Denne selgeren sier at dette er en "Ny og ubrukt" data, da du ser at denne har bulker, bruksmerker på bildet + Windows 7 sticker som da indikerer at denne maskina er ivertfall 2-3år gammel...

 

Blir så oppgitt, visst du først skal svindle, kan man ikke gjøre det ordentlig ihvrtfall xD uff

Lenke til kommentar

Hvor dummer er egentlig folk? 2 annonser ute, 2 forskjellige brukere, samme overskrift, samme bilde men 2 forskjellige info.

 

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83027286

 

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83030852

 

Denne selgeren sier at dette er en "Ny og ubrukt" data, da du ser at denne har bulker, bruksmerker på bildet + Windows 7 sticker som da indikerer at denne maskina er ivertfall 2-3år gammel...

 

Blir så oppgitt, visst du først skal svindle, kan man ikke gjøre det ordentlig ihvrtfall xD uff

 

Utifra klistremerket under Dell-logoen så ser det ut som dette har vært en skolepc som har vært utdelt på en videregående skole.

 

Har forsåvidt rapportert annonsene

Endret av Nlklas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...