knopflerbruce Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Da er det vel ingen sak? Forøvrig er ikke prisen så lav at det er grunn til å bli mistenkelig av den grunn, det er vel rundt 25% avslag fra nypris. Mindre enn mange her inne mener trigger kjøpsfingeren. Lenke til kommentar
Ryel Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Da er det vel ingen sak? Forøvrig er ikke prisen så lav at det er grunn til å bli mistenkelig av den grunn, det er vel rundt 25% avslag fra nypris. Mindre enn mange her inne mener trigger kjøpsfingeren. Jepp, måtte bare gi litt mer info, siden jeg ikke synes at det er gøy når andre ser på meg som "shady". Men nå er vi ferdig med det Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82199337&ref=conversation&fks=82199337 Dette er 4. gang jeg ser denne fyren selge tilsvarende "nye" skjermkort komplett i eske og alt, men alltid uten kvittering. Bare jeg som mener det er noe "shady" med det? Det der er min annonse. Var det du som sendte meg melding og spurte "hva driver du med"?Kan ihvertfall forklare meg her. Jeg har en kompis som reiser ofte til USA. Han har flere ganger kjøpt meg GPU. Fra flere 1070's som jeg har solgt på finn nå, til den 1080'n jeg har nå. Og jo, jeg har faktisk kvittering på dem, men det er alltid lettere for meg å bare skrive "ingen kvittering" og bli ferdig med det. Dere som har lyst til å se kvitteringene fra amazon kan godt få sett på dem. Så ja, håper at det er en fin nok forklaring, slik at ikke alle antar at jeg er "shady" Har ikke sendt deg noe. Vil forresten beklage for at jeg insinuerte til noe dårlig. Innlegget mitt er nå redigert. Da er det vel ingen sak? Forøvrig er ikke prisen så lav at det er grunn til å bli mistenkelig av den grunn, det er vel rundt 25% avslag fra nypris. Mindre enn mange her inne mener trigger kjøpsfingeren. Ja, ikke noe kjærkomment 40% avslag... Endret 8. september 2016 av La Menthe Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 En ting som går igjen på nesten alle annonser på Finn er at selger forklarer hvorfor objektet selges. Hvorfor gjør de det? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 En ting som går igjen på nesten alle annonser på Finn er at selger forklarer hvorfor objektet selges. Hvorfor gjør de det? Sikkert fordi 90% av kjøperene spør det spørsmålet hver gang Lenke til kommentar
camxer Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82199337&ref=conversation&fks=82199337 Dette er 4. gang jeg ser denne fyren selge tilsvarende "nye" skjermkort komplett i eske og alt, men alltid uten kvittering. Bare jeg som mener det er noe "shady" med det? Det der er min annonse. Var det du som sendte meg melding og spurte "hva driver du med"?Kan ihvertfall forklare meg her. Jeg har en kompis som reiser ofte til USA. Han har flere ganger kjøpt meg GPU. Fra flere 1070's som jeg har solgt på finn nå, til den 1080'n jeg har nå. Og jo, jeg har faktisk kvittering på dem, men det er alltid lettere for meg å bare skrive "ingen kvittering" og bli ferdig med det. Dere som har lyst til å se kvitteringene fra amazon kan godt få sett på dem. Så ja, håper at det er en fin nok forklaring, slik at ikke alle antar at jeg er "shady" Har ikke sendt deg noe. Vil forresten beklage for at jeg insinuerte til noe dårlig. Innlegget mitt er nå redigert. Da er det vel ingen sak? Forøvrig er ikke prisen så lav at det er grunn til å bli mistenkelig av den grunn, det er vel rundt 25% avslag fra nypris. Mindre enn mange her inne mener trigger kjøpsfingeren.Ja, ikke noe kjærkomment 40% avslag... Det er fortsatt shady om kortene blir tatt inn momsfritt på en måte og kvanta som går ikke under eget bruk og er egentlig ment for videresalg... Sånn til info. Lenke til kommentar
Ryel Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Det er fortsatt shady om kortene blir tatt inn momsfritt på en måte og kvanta som går ikke under eget bruk og er egentlig ment for videresalg... Sånn til info. Skjønner jeg godt. Nå er det vel ikke kjøpt for å videreselges. Har bare vært veldig usikker når det gjelder hva slags kort jeg skal ha 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Grensen er 6000kr for opphold over 24t (noe en USA-tur ÅPENBART er), og såvidt jeg kan se koster ikke nye 1080 noe mer enn dette i USA (på ebay ser jeg noen som ligger omtrent likt med salgsprisen til Ryel). Lenke til kommentar
camxer Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Det er fortsatt shady om kortene blir tatt inn momsfritt på en måte og kvanta som går ikke under eget bruk og er egentlig ment for videresalg... Sånn til info. Skjønner jeg godt. Nå er det vel ikke kjøpt for å videreselges. Har bare vært veldig usikker når det gjelder hva slags kort jeg skal ha Det er fortsatt shady om kortene blir tatt inn momsfritt på en måte og kvanta som går ikke under eget bruk og er egentlig ment for videresalg... Sånn til info. Skjønner jeg godt. Nå er det vel ikke kjøpt for å videreselges. Har bare vært veldig usikker når det gjelder hva slags kort jeg skal ha Det stemmer nok med prisen du selger for My bad! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Hva med: Skjermkort GeForce GTX 980 6 GB Ti AMP extreme edition Pris 6 800,- Blir nesten å selge ny pris for en del år siden. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=79417552 Kanskje ikke så mye galt med annonsen, men humret litt over denne: PC-en er restartet. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 I tillegg annonserer han med i5-4690K mens han egentlig har i5-4690, noe som er en betydelig forskjell. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 http://www.finn.no/82493891 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 http://www.finn.no/82493891 Mnja, la oss nå ikke være forhastet her. Bordet kan jo fort være verdt en 5000Kr vel? 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Hvis bordet er håndlaget i mahogny så er det kanskje verd det? Kongeannonse - og så velformulert også. Likte spesielt halvmeteren med støv på den ene harddisken. Endret 14. september 2016 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hva med: SUPER KRAFTIG AMD 9590 8CORES 4,7 MHZ+SSD 240GB+1TB HD+GTX 780 ELLER GTX970 Pris 7 990,- Man får vesentlig bedre pc til prisen som ikke støyer og blir så varm som denne? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Jeg er så lei han siste duden her, etterspør igjen en måte å blocke enkeltbrukere på finn. Endret 15. september 2016 av SKAÐI 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hvorfor har han installert java? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Oh no. Its Frank again @ Kyrre: Kanskje han har en nettbank som er like gammel som maskinen han prøver å selge? Endret 15. september 2016 av xClaymanx Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hvorfor har han installert java? Minecraft? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå