Strato Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 @iNtOrV Å forvente at gtx 970 skal koste rundt 1200 på finn er kanskje en smule drøyt. Det hadde vært et enormt godt kjøp for å si det slikt. Når du skal finne en rettferdig bruktpris så kan det være greit å se på ytelse i forhold til pris. Når du kjøper brukt så skal du få bedre ytelse/pris enn du får ved å kjøpe nytt. GTX 1060 er litt bedre enn GTX 970, men koster også rett under 3000kr. Et "avslag" på 1000kr for gtx 970 er derfor ikke så gale og vil gi veldig mye grafikk per krone betalt. 1200kr for gtx 970 er rett og slett underpris sammenlignet med nymarkedet. Bruktmarkedet vil mer eller mindre justere seg ganske bra etter hva man får på nymarkedet til samme pris dersom bruktmarkedet er stort nok. AKkurat nå er bruktmarkedet for gtx 970 ganske stort og jeg tror prisene rett under 2000kr er der det burde ligge. 3 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hva med KLEVV 960GB SSD *NY I FORPAKNING* til 2 500,- mot Samsung 850 EVO 1TB til par hundre kr over? Kjenner ikke til denne ssd disken, men finner ut den muligens er litt bedre en samsung 850 pro. Ikke mange ssd disker som nærmest kan makse sata 600 hastigheten. Men alikevell norske reklamasjons rettigheter mangler, antakelig er denne kjøpt i usa. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Ja hva er galt med den? Det er hverken en luring eller en raritet. En helt kurant annonse med helt ok pris. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Det som er galt er å selge den på bruktmarkedet med minimalt reklamasjons muligheter. Hvis du mener prisene er ok, burde man få med 5 års reklamasjon. Men det tviler jeg på man får. Ting som er kjøpt fra USA som ikke selges i norge faller en del i pris. Derfor kan man finne Xeon cpuer til få hundrelapper bare fordi få ville prøvd å risikere å tape slike beløp på ukjente levrandører. Blir kun flakslodd. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Nei, det er ingenting galt med å ikke få med reklamasjonsrett. Man har uansett garanti fra produsent. For noen er det nok. Kjøper får vurdere selv Å kalle det flakslodd eller lureri er overdrevet. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Det som er galt er å selge den på bruktmarkedet med minimalt reklamasjons muligheter. Hvis du mener prisene er ok, burde man få med 5 års reklamasjon. Men det tviler jeg på man får. Ting som er kjøpt fra USA som ikke selges i norge faller en del i pris. Derfor kan man finne Xeon cpuer til få hundrelapper bare fordi få ville prøvd å risikere å tape slike beløp på ukjente levrandører. Blir kun flakslodd. Nei, det er ingenting galt med å ikke få med reklamasjonsrett. Man har uansett garanti fra produsent. For noen er det nok. Kjøper får vurdere selv Å kalle det flakslodd eller lureri er overdrevet. Kristian Ingelstad / MercoMods. PC modder sponset av MSI, Thermaltake, Ttesports, Kingston, EIZO, EKWB, In Win, KLEVV, IceModz. sponset av KLEVV Da er det faktisk relativt sketchy... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Nei, det er ingenting galt med å ikke få med reklamasjonsrett. Man har uansett garanti fra produsent. For noen er det nok. Kjøper får vurdere selv Å kalle det flakslodd eller lureri er overdrevet. Er 3 år på den. KLEVV offers its SSD products with a 3-year warranty. http://KLEVV offers its SSD products with a 3-year warranty. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Kan da ikke være lov å selge pcdeler som er sponset? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Det er hvertfall ikke forbudt ved lov. Isåfall må det være en avtale eieren har med sponsor. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Tenker på avtalen mellom den sponsede og selskapet som har produktet Endret 5. september 2016 av Nlklas Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Det vet vi lite om, så ingen vits i å spekulere Har selv solgt sponset HW uten at noen har gnålt om det i etterkant. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 http://www.finn.no/81988323 Røverkjøp ja.. 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Er nok selgeren selv som er røveren her ja. Vil si maks 3-4 lapper Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Kjøpa! Dæva litt inni meg nå.. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=80655666 P4 for 250,- er ikke en dårlig pris. Skal man bygge en "retromaskin" så må man ut med ca like mye fra E-bay. Jeg hadde glatt betalt det hvis jeg trengte en god gammel P4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=78511760 Hardware for ca 3000-4000kr maks, så man betaler da igrunn ganske dyrt for dette elendige sløyd-prosjektet. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 For de kronene så får man nesten et LianLi skrivebord + tilsvarende maskinvare Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Se der ja ... Poden har vært på sløyden. Sorry - Men finish er for grov IMO. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=78511760 Hardware for ca 3000-4000kr maks, så man betaler da igrunn ganske dyrt for dette elendige sløyd-prosjektet. Masse bilder av prosjektet hans på en fb gruppe, han har feila noen ganger for å si det sånn. Gruppa heter Setup Addicts Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Jesus, for noen priser. Jeg kunne jo lagt på en ekstra null, på min gamle stasjonære som jeg solgte for 200kr til en som bare trengte delene til et selvmekka flipperspill. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=74312495 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 200kr. Hva er galt med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå