Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er kanskje ikke så gal på pris denne her med litt prutnings monn. Men:"et av de beste Gaming grafikkortene på markedet; GTX titan SLI"? GTX970 ytelse det jo, og blir jo slått av "budsjett" kortet GTX1060 med grei margin vil jeg tro. Luring?

 

Ellers en generell observasjon; alle dem som selger skjermkort rett før det kommer en ny modell fordi: "Jeg trenger ikke så heftig grafikk som jeg har nå." :p

Dette er en kar som kjøper på finn for å videreselge. Får alltid skambud av han for ting jeg legger ut :D

Lenke til kommentar

 

Den er kanskje ikke så gal på pris denne her med litt prutnings monn. Men:"et av de beste Gaming grafikkortene på markedet; GTX titan SLI"? GTX970 ytelse det jo, og blir jo slått av "budsjett" kortet GTX1060 med grei margin vil jeg tro. Luring?

 

Ellers en generell observasjon; alle dem som selger skjermkort rett før det kommer en ny modell fordi: "Jeg trenger ikke så heftig grafikk som jeg har nå." :p

Dette er en kar som kjøper på finn for å videreselge. Får alltid skambud av han for ting jeg legger ut :D

 

 

OK, da har vi fasit. Fra hans andre aktive annonse:"Selger nå gaming beistet da jeg ikke spiller like mye lenger.."

 

Skulle da egentlig stått:"Selger en maskin jeg har bygget av deler jeg har funnet billig på bruktmarkedet."

 

Løgnhals er per definisjon "Luring" vel? Kunne vært artig å spørre han om kvittering på maskinen. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Den er kanskje ikke så gal på pris denne her med litt prutnings monn. Men:"et av de beste Gaming grafikkortene på markedet; GTX titan SLI"? GTX970 ytelse det jo, og blir jo slått av "budsjett" kortet GTX1060 med grei margin vil jeg tro. Luring?

 

Ellers en generell observasjon; alle dem som selger skjermkort rett før det kommer en ny modell fordi: "Jeg trenger ikke så heftig grafikk som jeg har nå." :p

Dette er en kar som kjøper på finn for å videreselge. Får alltid skambud av han for ting jeg legger ut :D

 

 

OK, da har vi fasit. Fra hans andre aktive annonse:"Selger nå gaming beistet da jeg ikke spiller like mye lenger.."

 

Skulle da egentlig stått:"Selger en maskin jeg har bygget av deler jeg har funnet billig på bruktmarkedet."

 

Løgnhals er per definisjon "Luring" vel? Kunne vært artig å spørre han om kvittering på maskinen. :p

 

Da gjør du det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Spurte hva ny pris på pcen var, fikk dette som svar

 

pc'en pluss utstyr kostet til sammen 34500, jeg har ikke kvittering på den siden har putte inn noen deler selv som liquid cooler led lysene og 2 extra vifter. skjerm kosted meg 3000 på lefdal og 950 for headsette.

Hvor kjøpte han denne ny mon tro? Nesten 35k for det oppsettet kan umulig stemme. Jeg har mye av den samme innmaten i min PCen, bortsett fra at jeg har i7 5820k, en 500GB SSD M.2 ved siden av HDD, en noe større PSU og en skjerm som er over dobbelt så dyr. Men forsatt betalte jeg ikke mer enn 23k for hele riggen min, og det var for over ett år siden. For 35k kunne jeg hatt 3-way SLI med 980 ti i riggen min.

 

Og tar man i betraktning at verdien på 980 ti har sunket betraktelig så ville jeg aldri vært villig å betale en krone over 15k for det oppsettet der. Men ikke noe nytt at selgere på finn opererer med helt sinnsyke priser innimellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...