knopflerbruce Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Joa, men det er ytelse som er det primære. De ekstra 350w'ene teller ikke sånn sett. Om noen solgte et GTX1060-nivå-kort med TDP på 50w ville neppe noen kalt det markedets beste, på tross av suveren performance/watt. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Hvis noen solgte et 750Ti med TDP på 1500W så ville noen kalt det markedets beste. Er vel nettopp derfor denne tråden har livets rett Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Tråden eksisterer også fordi noen mener at å selge en AMD-CPU med 25% prisavslag er horribelt Lenke til kommentar
namhvo Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Den er kanskje ikke så gal på pris denne her med litt prutnings monn. Men:"et av de beste Gaming grafikkortene på markedet; GTX titan SLI"? GTX970 ytelse det jo, og blir jo slått av "budsjett" kortet GTX1060 med grei margin vil jeg tro. Luring? Ellers en generell observasjon; alle dem som selger skjermkort rett før det kommer en ny modell fordi: "Jeg trenger ikke så heftig grafikk som jeg har nå." Dette er en kar som kjøper på finn for å videreselge. Får alltid skambud av han for ting jeg legger ut Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Den er kanskje ikke så gal på pris denne her med litt prutnings monn. Men:"et av de beste Gaming grafikkortene på markedet; GTX titan SLI"? GTX970 ytelse det jo, og blir jo slått av "budsjett" kortet GTX1060 med grei margin vil jeg tro. Luring? Ellers en generell observasjon; alle dem som selger skjermkort rett før det kommer en ny modell fordi: "Jeg trenger ikke så heftig grafikk som jeg har nå." Dette er en kar som kjøper på finn for å videreselge. Får alltid skambud av han for ting jeg legger ut OK, da har vi fasit. Fra hans andre aktive annonse:"Selger nå gaming beistet da jeg ikke spiller like mye lenger.." Skulle da egentlig stått:"Selger en maskin jeg har bygget av deler jeg har funnet billig på bruktmarkedet." Løgnhals er per definisjon "Luring" vel? Kunne vært artig å spørre han om kvittering på maskinen. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Den er kanskje ikke så gal på pris denne her med litt prutnings monn. Men:"et av de beste Gaming grafikkortene på markedet; GTX titan SLI"? GTX970 ytelse det jo, og blir jo slått av "budsjett" kortet GTX1060 med grei margin vil jeg tro. Luring? Ellers en generell observasjon; alle dem som selger skjermkort rett før det kommer en ny modell fordi: "Jeg trenger ikke så heftig grafikk som jeg har nå." Dette er en kar som kjøper på finn for å videreselge. Får alltid skambud av han for ting jeg legger ut OK, da har vi fasit. Fra hans andre aktive annonse:"Selger nå gaming beistet da jeg ikke spiller like mye lenger.." Skulle da egentlig stått:"Selger en maskin jeg har bygget av deler jeg har funnet billig på bruktmarkedet." Løgnhals er per definisjon "Luring" vel? Kunne vært artig å spørre han om kvittering på maskinen. Da gjør du det. 1 Lenke til kommentar
namhvo Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 http://www.finn.no/81355866 Optimistisk Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Tipper at den er billigere enn 30K ny Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 http://www.finn.no/81355866 Optimistisk Kun en billig HDD, med fjordårets top-kort og en i7 som kun har 4 kjerner for 30k, typisk finn.no Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Er det ikkje litt stor "sagging" på skjermkortet? Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 http://www.finn.no/81355866 Optimistisk Blir rar av prisen . Min egen maskin og med skjerm i signatur kosta meg 33k med custom vannkjøling Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Ja om jeg kjøper alle delene ny, så må jeg bare ut med 21k. Den må jo være ganske så perfekt siden han skal ha 8k i arbeidspenger for å sette den sammen 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Spurte hva ny pris på pcen var, fikk dette som svar pc'en pluss utstyr kostet til sammen 34500, jeg har ikke kvittering på den siden har putte inn noen deler selv som liquid cooler led lysene og 2 extra vifter. skjerm kosted meg 3000 på lefdal og 950 for headsette. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Spurte hva ny pris på pcen var, fikk dette som svar pc'en pluss utstyr kostet til sammen 34500, jeg har ikke kvittering på den siden har putte inn noen deler selv som liquid cooler led lysene og 2 extra vifter. skjerm kosted meg 3000 på lefdal og 950 for headsette. Hvor kjøpte han denne ny mon tro? Nesten 35k for det oppsettet kan umulig stemme. Jeg har mye av den samme innmaten i min PCen, bortsett fra at jeg har i7 5820k, en 500GB SSD M.2 ved siden av HDD, en noe større PSU og en skjerm som er over dobbelt så dyr. Men forsatt betalte jeg ikke mer enn 23k for hele riggen min, og det var for over ett år siden. For 35k kunne jeg hatt 3-way SLI med 980 ti i riggen min. Og tar man i betraktning at verdien på 980 ti har sunket betraktelig så ville jeg aldri vært villig å betale en krone over 15k for det oppsettet der. Men ikke noe nytt at selgere på finn opererer med helt sinnsyke priser innimellom. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Ca 23 000NOK ved kjøp på Multicom og komplett for komponentane. http://www.prisjakt.no/list.php?l=298051&view=l Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Han har vel fått panikk da han så at han var noe sent ute med å kjøpe 980ti Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Han lyver jo så det renner Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 herreminhatt så overprise tulling!"! rapportere han? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Man burde jo rapportere folk som skriver inn "finn.no" i nettleseren 2 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Hvorfor det? Hvor f er du du kjøper biler og båter fra? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå