Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er tester som viser 1 sekund forskjell i boot og lite til ingen forskjell i programmer/spill eller vanlig bruk.

Jeg har flere M2.SSD selv, kunne like gjerne hatt en rimeligere SATA til halve prisen.

Nå sier du det samme om all ny hardware at du ikkje merker forskjell... Tiligmed nye spill er du ikkje fornøyd med i forhold til gamle spill. Så vet ikkje helt...
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er tester som viser 1 sekund forskjell i boot og lite til ingen forskjell i programmer/spill eller vanlig bruk.

Jeg har flere M2.SSD selv, kunne like gjerne hatt en rimeligere SATA til halve prisen.

Nå sier du det samme om all ny hardware at du ikkje merker forskjell... Tiligmed nye spill er du ikkje fornøyd med i forhold til gamle spill. Så vet ikkje helt...

Gjør du det? Uten å kjøre testene dine, det er bare tall. :)

Lenke til kommentar

Kanskje nostalgien med å vente et par minutter for boot, og så helst like lenge for å laste en nettside er for sterk :p

Lenke til kommentar

Merker iaf enorm forskjell når jeg skal unzippe filer, og ved kopiering innad på disken. Ellers er jeg alltid først inn på servere i bf og cs. Stort anna enn det skal jeg ikke si jeg merker med min intel 750 ssd. Men kan jo godt være noe jeg ikke tenker over :p

Lenke til kommentar

Denne har ikke noe med bruktmarkedet å gjøre, men selv de verste finn-folkene greier ikke prise noe mange hundre tusen over enhver foirnuftig salgspris :p

http://www.prisjakt.no/product.php?p=3038792

MSRP for denne skjermen er 105.263 USD.

Da har vel ikke Multicom bommet så veldig?

Tror ikke Multicom har gjort feil i dette tilfellet. Det er nok bare en veldig dyr skjerm i utgangspunktet :)

Lenke til kommentar

"Pris 24.000,-"

"Total byggepris: 25.674,-"

....bare......

Overkill PSU som folk må betale et par tusen ekstra for, skjønner ikke folk som har midrange deler og toppklasse PSU. Når kommer den PC'en til å ha bruk for 1200W? Ellers så er alt sammen mer eller mindre utdatert.

Skal jeg selge PC'en min som kosta mindre og har bedre deler for samme prisen kanskje :hmm:

Lenke til kommentar

"Pris 24.000,-"

"Total byggepris: 25.674,-"

....bare......

Overkill PSU som folk må betale et par tusen ekstra for, skjønner ikke folk som har midrange deler og toppklasse PSU. Når kommer den PC'en til å ha bruk for 1200W? Ellers så er alt sammen mer eller mindre utdatert.

Skal jeg selge PC'en min som kosta mindre og har bedre deler for samme prisen kanskje :hmm:

Kanskje han skal tenkte på å kjøre 3 way 970 og legge til et par 20 disker :D

Lenke til kommentar

Den er kanskje ikke så gal på pris denne her med litt prutnings monn. Men:"et av de beste Gaming grafikkortene på markedet; GTX titan SLI"? GTX970 ytelse det jo, og blir jo slått av "budsjett" kortet GTX1060 med grei margin vil jeg tro. Luring?

Ellers en generell observasjon; alle dem som selger skjermkort rett før det kommer en ny modell fordi: "Jeg trenger ikke så heftig grafikk som jeg har nå." :p

Lenke til kommentar

Var det jeg lurte på, om han mener at Titan SLI er sammenliknbart med et av markedets beste enkelt skjermkort. GTX1070 som du nevner. Men vi snakker jo også om 500W i forbruk på 2stk. Titan mot ~150W med ett GTX1070 da. Det er ordlyden jeg lurer på. Forsøker han å lure, eller uttaler han seg bare litt keitete?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...