Target.Aquired Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 "Besvarer ingen tekniske spørsmål" = "Useriøse henvendelser" WTF Grunnen til at jeg ikke svarer på tekniske spørsmål har ikke noe med seriøsitet å gjøre. Jeg ønsker rett og slett å selge til noen som vet hva de kjøper. Jeg orker ikke å få masse telefoner fra kjøper bare fordi han ikke får produktet til å virke. Jeg nekter å være support. Derfor svarer jeg ikke når folk spør; "Er det mulig å overklokke denne CPU?? I så fall hvordan gjøres dette??" Dersom noen på annen side heller spør; "hvor høy OC fikk du ut av denne?" Så skal jeg ta meg tid til å svare. En vakker dag vil du møte deg selv i døren....... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg vil si fyren har et poeng. Om du kjøper brukt skal du ikke trenge nybegynnerhjelp. Feilsøking o.l. må du være i stand til selv. Innstillinger av OC det samme. Ofte finner man jo dette i guider rundt omkring, uansett - hvorfor bruke tiden til en stakkars selger når dokumentasjonen alt er der ute? Alternativt kan man lage en tråd her om saken. Utover det må man forvente at folk faktisk leser annonsen og respekterer det som står der. Står det "ingen reklame" på postkassen din blir du selvsagt irritert om du får stappet den full av Jysk og Elkjøp-aviser, på samme vis pruter du ikke om det spesifikt står at prisen er ferdigprutet. 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Hva? Er ikke alle eksperter på finn da? Lenke til kommentar
Strato Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 En vakker dag vil du møte deg selv i døren....... Som du sier; det blir en god dag. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg skjønner hva dere mener, men det finnes HAUGEVIS av folk på finn som ikke vet hva fornuftig pris på varen de selger er. Drøssevis av eksempler på folk som selger varer til NYPRIS i dag, og fortsatt skriver at pruting ikke er nødvendig. Så for min del har jeg ikke respekt for dette, men pleier hennvise til prisgude osv. Sure kan dem bli, men noen svarer høffelig, andre svarer ikke og noen ber deg dra til blokksberg. Slik er det og drive bruktsalg. 1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg får som regel høflig svar eller ikke svar i det hele tatt. Begge deler er greit for meg. Bruker samme strategi som deg. "Hei. Ser at varen du selger koster en del mindre på prisjakt.no. Er du villig til å gå ned til kr. xxxx? Det virker som en mer rimelig pris med tanke på at varen er brukt og garantien redusert i forhold til å kjøpe nytt." Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Samme her. Men også de som først sier de ikke vil ha noe til lavere bud har akseptert en del lavere i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=79552978&ref=conversation&fks=79552978Hele 780kr avslag på en 8mnd gammel skjerm. Folk som i tilegg bruker xxx99kr på finn ser jeg på som luringer automatisk. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Jeg kjøpt org. swift for 4000,- i feb.. 2014.. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Jeg kjøpt org. swift for 4000,- i feb.. 2014.. Hysjjj Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Det var vel å merke brukt fra en forumkamerat. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Ganske spesielt og velge den prisen ja, mtp at PG279Q har gått for tilsvarende pris brukt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Jeg kjøpt org. swift for 4000,- i feb.. 2014.. Og dollaren var i 2014 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Den selges med 10% rabatt. Greier ikke å se relevansen for tråden. Prut den ned 10% til, og prisen er akseptabel, gitt dagens nypris. 5500kr for noe som koster 7000kr nytt er ikke ille. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Den selges med 10% rabatt. Greier ikke å se relevansen for tråden. Prut den ned 10% til, og prisen er akseptabel, gitt dagens nypris. 5500kr for noe som koster 7000kr nytt er ikke ille. https://www.komplett.no/search?q=pg278q Er dette feil skjerm? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Nei, det er riktig. Relevanse for tråden er vel som det meste anna som blir posta her, luring. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 ...og luringfaktoren er? Ny pris: 7000kr. Ønsket pris: 6200kr. Jeg ser hverken noen faktafeil eller noe moralsk kritikkverdig i den annonsen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Nei, det er riktig. Relevanse for tråden er vel som det meste anna som blir posta her, luring. Jeg som er luring Er virkelig prisen han forlanger så galt Hadde han sakt 10k så kunne dere postet den her. Han har lovt å prøve. Har sett mye verre her inne. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Jeg kjøpt org. swift for 4000,- i feb.. 2014.. Bah, hvorfor gjorde du ikke heller som meg og fikk deg en gratis? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Noen som hadde byttet pc men han her? Før pris: Cerwin Vega VE 15Pris 3 000,- Cerwin Vega Ve-15'' Byttes mot gaming-pc. I så fall må det være core 2 quad og HD 6870, 4 GB ram med SSD disk og operativsysten hvis den skal være like mye verdt som høytallene. Altså dårlig byttehandel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå