Kikert Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 En av de første epostene jeg sendte etter jeg hadde betalt fikk jeg svar på med ett sporingsnr.De epostene og meldingene jeg har sendt etter det har jeg ikke fått avar på. Tar ikke telefonen Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 En av de første epostene jeg sendte etter jeg hadde betalt fikk jeg svar på med ett sporingsnr.De epostene og meldingene jeg har sendt etter det har jeg ikke fått avar på. Tar ikke telefonen Hadde du kjøpt av meg 2x980+ frakt ville du fått det du betaler for. Gjør meg ikke til banditt for 5k. Hadde det nå vært 5milliarder ja det er en annen sak 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Hadde det vørt war hadde du fått penger for å motta dem Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Var nylig en som ble dømt og fikk bot på 5000 for mindre facebooksvindler. Så all håp er ikke ut. Førte du over til et kontonr? Lenke til kommentar
estens Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Gir nok ikke opp helt med en gang Det er heldigvis ikke så mange som gjør seg til banditter for 5k, så da er det så kjedelig med de få som ødelegger. Jeg overførte til et kontonr. ja. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 En av de første epostene jeg sendte etter jeg hadde betalt fikk jeg svar på med ett sporingsnr.De epostene og meldingene jeg har sendt etter det har jeg ikke fått avar på. Tar ikke telefonen Så sporingsnummeret leder ikke til noen pakke? Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) Forbrukerrådet er geniale. Nevnte for en stund tilbake at jeg har en defekt PSU som må på garantisak. Selger nektet og gi meg kvittering på PSU fordi det var andre varer på den og siste svaret jeg fikk var "kyss meg i ræva". Tok kontakt med forbrukerrådet og vipps, så skulle jeg plutselig få kvittering fra han likevel. Var litt mer fristende og faktisk få pengene tilbake. Edit: Finn har ganske mye informasjon rundt sine brukere. Endret 22. juli 2016 av Hobojew Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Herre fred, det er jo bare å skravere over resten i paint. Om du har ordrenummeret har du egentlig alt du trenger for RMA.For et premiefjols... Lenke til kommentar
estens Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Så sporingsnummeret leder ikke til noen pakke? http://sporing.posten.no/sporing.html?q=KP+047349902+NO Har snakka med posten, pakken/fraktseddelen ble kjøpt på coop på skedsmokorset 11.07.16 Det er 3dager før han la det ut på finn.no Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 dun dun dun Da er det bare å starte heksejakten Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) Fyyy fa** Personlig hadde jeg tracka han ned og rundjult han. Men igjen .. Hadde vel aldri havna i situasjonen du er i. Sure greier Endret 22. juli 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Når de 4 prosessorene til sammen får en Passmark score på 1000 så vil ihvertfall jeg påstå at ordet kraftig vil være litt vel misvisende. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=79369350 Lenke til kommentar
War Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Digresjon, jeg leverte pakke 1601, lastebilen sto der, så buret ble kjørt rett ut mens jeg dro. Postbudet kjørte inn vogna pent, men 3-4 pakker til overs kasta han inn som en basketball-score, jeg ble forbanna og gikk ut av bilen og tok scanneren hans å kastet den på samme måte inn i lastebilen. Sa ikke noe, men trur han forstod greia. Men selv om de løftes pent, så skal 4 meter lange conteinere vippes på terminalene for grovsortering og det som ligger innerst kommer til å falle ca 3 meter, så ja det må tåle litt 3 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Estens, kan du ikke starte en tråd med logging, "på veien til å fakke svindleren" Hadde vert morsomt Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/40093 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Det der er ikke sinnsyk kjøling. Fase eller waterchiller hadde kanskje vært noe sånt, det der er bare vanlig vann. Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=77106225 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=77106225 Ran! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Jesus. Det er så mye å sette fingeren på der at jeg fikk litt ebola av å lese det. Vannkjølingskit 3500?!? Det der ser jo ut som en Corsair AIO. Deilig med brukt headset også .. mmmmm Og lister priser på gammel HW. Og linker til GPU boss Jeg gir opp å forsvare Finn snart Endret 27. juli 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå