Snuggis Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=75473969 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Er den stolen skeiv eller ser det bare slik ut? Og en PSU på 700 volt? :O Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Er den stolen skeiv eller ser det bare slik ut? Og en PSU på 700 volt? :O Det er ikkje noe bedre å selge til de "finn" folka heller. Like håpløst, fordi de skjønner like lite som de skriver Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Enig, å selge til enkelte folkegrupper på Finn kan være en horribel opplevelse Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=75473969 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg "Skjermkortet ranker nr.22"...... Hvor ranker det 22?, hva er det den "ranker"? Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 FX-6300, "kraftig AMD prosessor", ler. Middelmådig prosessor blir vel mer korrekt, hadde gitt maks 5k, da det er PCen som setter verdien. Når slik folk lære seg å selge tilleggsutstyr i egen annonse? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Middelmådige prosessorer koster også penger. Dårligste i3 koster over tusenlappen skal ikke undervurdere den reelle verdien av halvgamle AMD, da. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Middelmådige prosessorer koster også penger. Dårligste i3 koster over tusenlappen skal ikke undervurdere den reelle verdien av halvgamle AMD, da. Selvsagt ikke, men man betaler ikke nesten 14k for å sitte igjen med en AMD prosessor som var utdatert selv ved release og et 960 kort. Selvsagt, trenger man en stol, driter i tastatur så lenge det funker og ikke har noe imot å betale for ekstrautstyr og stiv pris selvsagt, men at det er overpriset kan ikke diskuteres slik jeg ser det. Når det er sagt så vil jo en i3 for tusenlappen slå en FX-6300 ned i støvlene så det synger, just saying. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 i3 yter bedre singlethread, og FX bedre i multithread. I tillegg kan FX'en overklokkes, noe i3'en ikke kan (de rimeligste er fortsatt 4000-serien). Så strengt tatt er det stikk motsatt, det er Intel'en som får juling Men hva slags maskin til 14k som har noen av disse to må man lure på. Den er enten overpriset, eller håpløst ubalansert. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Kjøp en gammel i7/i5. Best på ytelse i sin klasse på både singel og multithread, og best på overklokking. Og man bør kunne få det til en minst like god deal. Hvis ikke, så er det nok heller fordi folk synes de er FOR gode til at de er villige til å selge. Ikke noe som slår en god gammeldags 2500K ish eller 920. Ja, selv i5-750 kunne gi litt juling. Endret 6. mai 2016 av Andrull Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Har 860 + HK jeg må bli kvitt, send PM om noen vil ha en billig maskin. ^^ Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Hmm, hadde vært artig med en maskin til, men burde prioritere platform oppgradering av hovedmaskina først Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Folk har fått med seg Nvidia launch http://www.tek.no/bruktmarked Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) On topic off topic .. Fikk ånden over meg i dag og kjører skikkelig rengjøring av all HW. Her er årsaken til at man ikke kjøper/selger brukt tastatur Det vil si .. Gjerne legg den ved et salg av en maskin, men ikke forvent penger for dine gamle hudceller og snørr. ... og jeg er relativt renslig. Ingen spising foran maskinen, og vasker jevnlig, så dette er nok langt fra worst case. Endret 8. mai 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Så kjent ut det der ja. Tar en skikkelig tastaturvask 1 gang i året jeg, og da ser det slik ut hver gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Noen er bedre enn andre på selvmotsigelser... ute etter den råeste maskinen der ute? "dette kortet er kunn 5% tregere enn storebroren 980GTX TI." Skjønner heller ikke hvorfor han valgte et hvitt hovedkort når temaet i builden er ganske svart og rødt... Endret 8. mai 2016 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Hehe .. 980 TI bare 5% vassere enn 970? ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 La ikke engang merke til det, hvordan kan han i det hele tatt sammenligne et 970 med et 980Ti Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 *Kjører alle spill på max, uten noen form for lagg. 970 yter ikke akkurat som en gud på en 1440p skjerm da - spesielt ikke i de tunge spillene. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Hehe .. 980 TI bare 5% vassere enn 970? ? Han må glemt en 0, skulle nok stå 50%, med mindre han glemte å nevne at det var 970 SLI i riggen, da kunne 5% vært mere riktig. 970 er iværtfall ikke i nærheten av 980 ti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå