Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Komplett er den lureste av de alle!

Ja de tjener utrolig med penger. Synn ikkje alle bedrifter i Norge er like lure ;)

Hehe. Sleip til tider også, synst eg da.

Timestilbud blir til dagstilbud, dagstilbud til ukestilbud og no selges sikkert den bundle til den er utsolgt.

Og om du lurer, så ja, eg kjøpte den bundle pakken på timesalget;-)

Tror neppe eg gidder å bry meg neste gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil jeg si gjelder generelt i bransjen, og er ikke noe unikt for Komplett. Det er alt for mye "salg"  hele tiden, og da kommer det ingen skikkelig gode tilbud som regel. Enten er det utgående, eller en ny lavere pris som viser seg at kommer til å vare (som i ditt tilfelle).

Spar det til noen få salg i året sånn at man i alle fall kan kline litt til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man ser på prosenten og ikke totalen er man dømt til å kjøpe feil. Men det er jo en grunn til at reklamene er slik. Jobbet mye med markedsføring og det er helt utrolig hvor bra reklame virker. Jeg er egentlig ikke så glad i cola men får tanken om å kjøpe hele tiden. Kun pga merkenavnet.

Siste forskninger syder på som man har trudd lenge at det er rett og slett gjennkjennelseseffekt som gjør at man velger mat, drikke osv. Pris er faktisk underlegent men "tilbud" sier få nei til :)

Føler meg dum som går på sånt selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt sant. Jeg syns det er veldig spennende sett fra et psykologisk perspektiv hvordan reklame fungerer. Det er så mange forskjellige tråder man kan spille på hvor f.eks Hydro alltid spiller på den norske følelsen og One Call bruker eksponering og ordet billig til å skape en tanke om hvor billig de er ved å gjenta ordet.

Veldig spennende tema som kanskje burde hatt sin egen post.

Lenke til kommentar

Er dette linux nerds salgstriks?

Dell XPS 720 selges dessverre med tungt hjerte pga plass mangel. PC-en hentes av kjøper, eller bringes i Ringerike omegn. Den er mega stor og tung så den sendes KUN mot forskuddbetaling inkludert Postens frakt mm.

Kom med seriøst bud på XPS 720 via Finn.no sin E-post link.

Synd selger ikke kan gi en pris, da http://www.cnet.com/products/dell-xps-720-desktop-computer-intel-core-2-quad-q6600-750gb-hdd-3gb-ram-series/specs/ tyder på denne er noe år gammel.

"Denne XPS er en godbit som sjelden sees for salg...."  Ja, fordi den er utgammal!

Lenke til kommentar

Jeg har fikset verre enn det der, bruk god tid og har riktig god med verktøy og lys. :)

Det betyr ikkje at man får fikset det. Har selv fikset et par pins på 2011 plattformen. Det var et H%¤& med fikk det til. Forstørrelsesglass og rett verkttøy er evig viktig. Og evig tolmodighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...