Villfaren Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Komplett er den lureste av de alle!Ja de tjener utrolig med penger. Synn ikkje alle bedrifter i Norge er like lure Hehe. Sleip til tider også, synst eg da. Timestilbud blir til dagstilbud, dagstilbud til ukestilbud og no selges sikkert den bundle til den er utsolgt. Og om du lurer, så ja, eg kjøpte den bundle pakken på timesalget;-) Tror neppe eg gidder å bry meg neste gang. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Det vil jeg si gjelder generelt i bransjen, og er ikke noe unikt for Komplett. Det er alt for mye "salg" hele tiden, og da kommer det ingen skikkelig gode tilbud som regel. Enten er det utgående, eller en ny lavere pris som viser seg at kommer til å vare (som i ditt tilfelle). Spar det til noen få salg i året sånn at man i alle fall kan kline litt til. 1 Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Hvis man ser på prosenten og ikke totalen er man dømt til å kjøpe feil. Men det er jo en grunn til at reklamene er slik. Jobbet mye med markedsføring og det er helt utrolig hvor bra reklame virker. Jeg er egentlig ikke så glad i cola men får tanken om å kjøpe hele tiden. Kun pga merkenavnet. Siste forskninger syder på som man har trudd lenge at det er rett og slett gjennkjennelseseffekt som gjør at man velger mat, drikke osv. Pris er faktisk underlegent men "tilbud" sier få nei til Føler meg dum som går på sånt selv. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Helt sant. Jeg syns det er veldig spennende sett fra et psykologisk perspektiv hvordan reklame fungerer. Det er så mange forskjellige tråder man kan spille på hvor f.eks Hydro alltid spiller på den norske følelsen og One Call bruker eksponering og ordet billig til å skape en tanke om hvor billig de er ved å gjenta ordet. Veldig spennende tema som kanskje burde hatt sin egen post. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Bedrifter en som en fordreid utgave av Robin Hood. Tar ifra de uvitende og gir til seg selv Lenke til kommentar
Strato Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Bedrifter en som en fordreid utgave av Robin Hood. Tar ifra de uvitende og gir til seg selv ...og skaper jobber 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Er dette linux nerds salgstriks? Nye Windows 10 spionerer på absolutt alt du foretar deg på nettet (uansett hva du velger i oppsett) så bruk Linux istede.Windows Vista, Win7 og Win8 (8.1) spionerer også masse.Hold deg skjult på nettet sa Datatilsynet (med flere) og redusere at skurker spionerer på alt du gjør. Eller liker du at noen fysisk åpner postkassa di og leser alle dine personlige brev?Bruk derfor Linux Tails, TOR browser, VPN, Proxyserver og eller en nettleser som StartPage (IxQuik). Unngå å lagre noe i Nettskyer (servere) og ikke bruk Facebook med mer om du vil ha et privat liv. Sett tape over PC-kamera Kjøp linux pc, styr unna Windows 10 sa du? Dell XPS 720 selges dessverre med tungt hjerte pga plass mangel. PC-en hentes av kjøper, eller bringes i Ringerike omegn. Den er mega stor og tung så den sendes KUN mot forskuddbetaling inkludert Postens frakt mm.Kom med seriøst bud på XPS 720 via Finn.no sin E-post link. Synd selger ikke kan gi en pris, da http://www.cnet.com/products/dell-xps-720-desktop-computer-intel-core-2-quad-q6600-750gb-hdd-3gb-ram-series/specs/ tyder på denne er noe år gammel. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Synd han ikke vil gi en pris for at vi skal få noe å le av? Han håper vel på å få inn et kurant bud, og det kan kanskje dukke opp. Verdiløs er den ikke. Lenke til kommentar
C64C Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Er dette linux nerds salgstriks? Dell XPS 720 selges dessverre med tungt hjerte pga plass mangel. PC-en hentes av kjøper, eller bringes i Ringerike omegn. Den er mega stor og tung så den sendes KUN mot forskuddbetaling inkludert Postens frakt mm. Kom med seriøst bud på XPS 720 via Finn.no sin E-post link. Synd selger ikke kan gi en pris, da http://www.cnet.com/products/dell-xps-720-desktop-computer-intel-core-2-quad-q6600-750gb-hdd-3gb-ram-series/specs/ tyder på denne er noe år gammel. "Denne XPS er en godbit som sjelden sees for salg...." Ja, fordi den er utgammal! Lenke til kommentar
Strato Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Dette må sies å være et skikkelig godt kjøp: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=71579154 Her får man 2k avslag på delene og vannkjølingen gratis. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Dette må sies å være et skikkelig godt kjøp: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=71579154 Her får man 2k avslag på delene og vannkjølingen gratis. Lurer på om jeg skal sende fyren en liten mail... Har en LD PC-V4 som skulle vært fylt opp Bytte ut Z87+i5 4460 og GTX580 samt gjøre ferdig vannkjølinga. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=73516175 Verdt å prøve å fikse på? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg har fikset verre enn det der, bruk god tid og har riktig god med verktøy og lys. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Har du råd til å tape 400 om du ikke klarer å fikse det? Nei: Dropp det Ja: Kjør på! Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Tja, hvis 400 er en fornuftig pris på noe som er "defekt" så. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg har fikset verre enn det der, bruk god tid og har riktig god med verktøy og lys. Det betyr ikkje at man får fikset det. Har selv fikset et par pins på 2011 plattformen. Det var et H%¤& med fikk det til. Forstørrelsesglass og rett verkttøy er evig viktig. Og evig tolmodighet. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Nåler, plastikkort i rett tykkelse, forstørrelsesglass, pinsetter i forskjellige utformelser etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå