Emile the rat Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Greit nok at den har vannkjøling og ser kul ut, men man betaler aldri 20k for 550W med i5 og GTX 960 kort. Bare det å sette inn de komponentene i den riggen er jo rene vanvidd. Syns det lukter lang vei at de har over stylet PCen med masse fancy ting med den hensikt om å få mer igjen/ høyere pris på dårlige komponenter. Ingen med vett på PC bruker flere K på vannkjøling av mid-range komponenter, det er jo bare sløs. Hadde gitt maks 10k for riggen. Times betalt for montering driter jeg i, da jeg betaler for ytelse. Pluss at jeg skulle nok greid å montere det selv, dersom det skulle vært nødvendig. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Hva er HD dvd spiller verdt i dag? Samme som DVD spillere? Toshiba HD DVD-spiller HD-E1 Så lurer på hva LG Blu-ray 6X Burner Writer HD DVD Drive DVD-RW DVD-ROM GGW-H20L BH20L NEW Kan være vært brukt da det ikke er lett å få tak i. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Hva er HD dvd spiller verdt i dag? Samme som DVD spillere? Toshiba HD DVD-spiller HD-E1 Så lurer på hva LG Blu-ray 6X Burner Writer HD DVD Drive DVD-RW DVD-ROM GGW-H20L BH20L NEW Kan være vært brukt da det ikke er lett å få tak i. HD-DVD var konkurrenten til Blu-Ray, men de tapte. Så der er fint lite HD-DVD å få tak i, så verdien blir jo derfor tilnærmet lik null. Apropos null så har nok selger slengt på en null for mye med en feil, kan umulig være verdt mer enn 200 maks Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Hva er HD dvd spiller verdt i dag? Samme som DVD spillere? Toshiba HD DVD-spiller HD-E1 Ikke mer enn en ny blu-ray spiller ihvertfall... HD-DVD er jo et dødt format som det er veldig vanskelig å finne innhold til. Kanskje verdt kr 100-200 for spesielt interesserte, som et slags "samleobjekt". Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Kjøpte også en HD DVD spiller med streaming for mange år siden, den gang HD vs BR formatet ikke var bestemt ennå. Dårligste kjøpet jeg har gjort ... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Greit nok at den har vannkjøling og ser kul ut, men man betaler aldri 20k for 550W med i5 og GTX 960 kort. Bare det å sette inn de komponentene i den riggen er jo rene vanvidd. Syns det lukter lang vei at de har over stylet PCen med masse fancy ting med den hensikt om å få mer igjen/ høyere pris på dårlige komponenter. Ingen med vett på PC bruker flere K på vannkjøling av mid-range komponenter, det er jo bare sløs. Hadde gitt maks 10k for riggen. Times betalt for montering driter jeg i, da jeg betaler for ytelse. Pluss at jeg skulle nok greid å montere det selv, dersom det skulle vært nødvendig. Jeg tror nok selger i det tilfellet hadde vært tjent med å evt selge dette som et eksempeloppsett, og heller foreslå komponenter som passer med resten av bygget. En casemodder ville kanskje tenkt motsatt - at kabinettet/kjølingen er det som by far er mest verdt der. Slik det står nå er det hverken fugl eller fisk, et meget pent og særegent bygg med for dårlig ytelse for den som skal svi av 20k+, eller en overpriset midrange-maskin, pga masse bling bling man ikke trenger. Hadde ikke gitt mer enn 10k, jeg, heller - av samme årsak, men at bygget objektivt sett er verdt mer enn det er åpenbart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 9 tall for mye? http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=72104676 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hva med: Order Terminal Pris 90 000,- TPV SP-600 CPU INTEL®ATOM PROCESSOR D2550. (1M L2 CACHE, 1.86 GHZ, DUAL CORE). CHIPSET NM10. LCD 15« LCD,CPU SAMSUNG S3C 6410 667 MHZ. MEMORIA MOBILE DDR Noen som har anelse om det er ny pris? Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Garantert en null for mye - og fortsatt er det dyrt. Kjøpte POS med bedre ytelse enn den der for en kunde for et lite år siden, og prisen var 7500,- Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=72133081 Den var jo søt Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 http://www.geforce.com/hardware/desktop-gpus/geforce-9400-gt/specifications tja https://www.komplett.no/product/763492/datautstyr/skjermkort/pci-express/msi-geforce-210-1gb-physx-cuda#productinfo ikke helt den prisklassen jeg hadde betalt for et 9400 kort Men men, har man lyst har man lov. Det er jo opp til kjøper å sjekke hva man betaler for. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Det blir jo litt i overkant, men føler ikke veldig med den som evt kjøper det. 400kr er ikke mye å kaste bort litt er det jo verdt, også... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=72133081 Den var jo søt Hva brukes slike kort til? se på familie bilder? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Det er et kort som gir bilde på skjermen for maskiner som ikke har CPU med integrert GPU. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Ja, det er ikke alle dedikerte kort som er ment å kjøre "Far Cry på fullt". 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Joda, det er jo et slikt kort man gjerne kunne brukt til BigAdv way back kjørte noen 7200gs eller hva det var i de 4P-maskinene... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Om jeg skulle solgt maskinen min, hva kunne jeg lagt den ut for eks skjerm osv. Kun maskinen. Lenke til kommentar
Kjetil_hp Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Om jeg skulle solgt maskinen min, hva kunne jeg lagt den ut for eks skjerm osv. Kun maskinen. Vel, komponentene fra signaturen din ligger vel alene på ca 27 000 i nypris, men så kommer vel kabinett og SSD i tillegg, samt sannsynligvis flere komponenter som jeg ikke vet om? Jeg vil tippe hele riggen ligger rett i overkant av 30k som ny, og den er sikkert ikke så gammel heller med de komponentene. Du kunne kanskje tatt 25k som bruktpris? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå