Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Greit nok at den har vannkjøling og ser kul ut, men man betaler aldri 20k for 550W med i5 og GTX 960 kort. Bare det å sette inn de komponentene i den riggen er jo rene vanvidd.

Syns det lukter lang vei at de har over stylet PCen med masse fancy ting med den hensikt om å få mer igjen/ høyere pris på dårlige komponenter.

Ingen med vett på PC bruker flere K på vannkjøling av mid-range komponenter, det er jo bare sløs.

Hadde gitt maks 10k for riggen. Times betalt for montering driter jeg i, da jeg betaler for ytelse. Pluss at jeg skulle nok greid å montere det selv, dersom det skulle vært nødvendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er HD dvd spiller verdt i dag? Samme som DVD spillere?

 

Toshiba HD DVD-spiller HD-E1

 

Så lurer på hva LG Blu-ray 6X Burner Writer HD DVD Drive DVD-RW DVD-ROM GGW-H20L BH20L NEW

Kan være vært brukt da det ikke er lett å få tak i.

 

HD-DVD var konkurrenten til Blu-Ray, men de tapte. Så der er fint lite HD-DVD å få tak i, så verdien blir jo derfor tilnærmet lik null. Apropos null så har nok selger slengt på en null for mye med en feil, kan umulig være verdt mer enn 200 maks  :nei:

Lenke til kommentar

Greit nok at den har vannkjøling og ser kul ut, men man betaler aldri 20k for 550W med i5 og GTX 960 kort. Bare det å sette inn de komponentene i den riggen er jo rene vanvidd.

Syns det lukter lang vei at de har over stylet PCen med masse fancy ting med den hensikt om å få mer igjen/ høyere pris på dårlige komponenter.

Ingen med vett på PC bruker flere K på vannkjøling av mid-range komponenter, det er jo bare sløs.

Hadde gitt maks 10k for riggen. Times betalt for montering driter jeg i, da jeg betaler for ytelse. Pluss at jeg skulle nok greid å montere det selv, dersom det skulle vært nødvendig.

 

Jeg tror nok selger i det tilfellet hadde vært tjent med å evt selge dette som et eksempeloppsett, og heller foreslå komponenter som passer med resten av bygget. En casemodder ville kanskje tenkt motsatt - at kabinettet/kjølingen er det som by far er mest verdt der. Slik det står nå er det hverken fugl eller fisk, et meget pent og særegent bygg med for dårlig ytelse for den som skal svi av 20k+, eller en overpriset midrange-maskin, pga masse bling bling man ikke trenger.

 

Hadde ikke gitt mer enn 10k, jeg, heller - av samme årsak, men at bygget objektivt sett er verdt mer enn det er åpenbart.

Lenke til kommentar

Om jeg skulle solgt maskinen min, hva kunne jeg lagt den ut for eks skjerm osv. Kun maskinen.

 

Vel, komponentene fra signaturen din ligger vel alene på ca 27 000 i nypris, men så kommer vel kabinett og SSD i tillegg, samt sannsynligvis flere komponenter som jeg ikke vet om? Jeg vil tippe hele riggen ligger rett i overkant av 30k som ny, og den er sikkert ikke så gammel heller med de komponentene. Du kunne kanskje tatt 25k som bruktpris?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...