Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt lei av at hele Finn.no linkes i denne tråden.

 

Det linkes stort sett bare til pc'er som er en del overpriset.

 

For eksempel: "Se denne maskinen som er priset til 20k. Den er ikke verdt mer enn 15k. HOHOHOH LOL".

 

Det er i grunnen ikke så veldig underholdende.

 

Kan vi ikke prøve å holde oss til det som faktisk er luringer/rariteter?

 

Kvalitet og kvantitet.

Jeg har prøvd flere ganger, men fjortissene her elsker finn.no :p

 

Alt er jo ødelagdt nå. Selv hw.no hovedsiden har mest mobil og tv nyheter. Ikkje mye data hardware nei :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uenig. Etter 4 år og to dager, og over 6000 poster, er det faktisk lov å være litt restriktiv, ikke poste for å poste, og gjerne lese gjennom førstepost, hvor det SPESIFIKT står at man ikke skal poste absolutt alt man finner på finn.no.

 

Hadde vi posta absolutt alt vi fant på finn.no, så hadde det vært mye mer enn litt over 6000 poster her ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis det er så utrolig ille så får du rapportere dem da. Tviler på at en moderator gidder å sitte å rydde opp i denne tråden.

 

Jeg synes det går helt fint, men det er vanskelig å finne linker fordi det er så mye diskutering mellom hver. Det er mye mer "irriterende" enn å lese annonser som egentlig ikke er så ille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Joda, det kan jeg si meg enig i.

 

Nå hadde jeg lyst til å argumentere for at denne tråden har en viss nytteverdi mtp. verdisetting og prisforslag, men enige blir vi jo faen uansett ikke. :grin:

 

Teknisk sett så har tråden nytteverdi for folk som lurer på priser, det er jo også fine diskusjoner rundt priser innimellom også. I praksis så er denne tråden bare surrete og vi har jo "hjelp til kjøp og salg" kategorien.

 

Beste er å unngå denne tråden hvis man blir grinete av teitheten. Jeg titter inn en gang i ny og ne for å klikke på linkene som blir postet. Får meg ca 5 minutter med hummring for meg selv i uka :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si som flere. Hvis du er så jæ**** misfornøyd med det som blir posta, så post noe bedre selv. Vis oss andre hva som er riktig ;)

 

Det kunne jeg ha gjort, hvis jeg hadde giddet å tråle finn.no-torget, eller kjøpe ting brukt overhode. Det gjør jeg ikke.

 

Det er mye gøyere å klage litt, spesielt når folk reagerer slik:

 

Lenke til kommentar

 

Må si som flere. Hvis du er så jæ**** misfornøyd med det som blir posta, så post noe bedre selv. Vis oss andre hva som er riktig ;)

 

Det kunne jeg ha gjort, hvis jeg hadde giddet å tråle finn.no-torget, eller kjøpe ting brukt overhode. Det gjør jeg ikke.

 

Det er mye gøyere å klage litt, spesielt når folk reagerer slik:

 

 

 

Terkel i knipe heheh 

 

 morsom film

Lenke til kommentar

Litt utenfor datamaskiner, men...

Vet ikke hvem som lurer hvem her (om selger er blitt lurt ved kjøp, tviler litt på det). Selger viser til en GPS som toppmodell og at den ennå ikke har kommet til Norge.

Den har aldri vært toppmodell, selv ikke i 2009, da den modellen var i salg her..

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=71492363&fks=71492363

 

Toppmodell! - Nei, aldri vært det.

Så ny at den ikke er kommet til Norge ennå! - Nei, så gammel at den forlengst er ute av handelen.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...