Christian Thork Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Jeg som betalte 400Kr for en I5 2400 for noen mnd siden. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 GTX 295? Får lyst å sende han en PM og forklare at skal han klare å selge det der må han rydde opp annonsen. Helt jævlig satt opp beskrivelse og de bildene gjør jo bare at man skyr unna med engang. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 GTX 295? Får lyst å sende han en PM og forklare at skal han klare å selge det der må han rydde opp annonsen. Helt jævlig satt opp beskrivelse og de bildene gjør jo bare at man skyr unna med engang. Dritdyrt var det og, for 12K forventer jeg minst at det var satt inn ett 980 kort. Ikke GTX 295, gammelt og utdatert kort. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Skjønner ikke at så himla mange HW-selgere skriver dårligere norsk enn en gjennomsnittlig fjerdeklassing... Hallo!!?!? Men ja, den der er overpriset. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Er litt lei av at hele Finn.no linkes i denne tråden. Det linkes stort sett bare til pc'er som er en del overpriset. For eksempel: "Se denne maskinen som er priset til 20k. Den er ikke verdt mer enn 15k. HOHOHOH LOL". Det er i grunnen ikke så veldig underholdende. Kan vi ikke prøve å holde oss til det som faktisk er luringer/rariteter? Kvalitet og kvantitet. Jeg har prøvd flere ganger, men fjortissene her elsker finn.no Alt er jo ødelagdt nå. Selv hw.no hovedsiden har mest mobil og tv nyheter. Ikkje mye data hardware nei :/ 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Som sagt tidligere i tråden, kom gjerne med gode linker da isteden for å klage og kalle andre fjortiser. Det verste med denne tråden er ikke dårlige linker, men heller folk som klager på at den ikke er slik de selv vil den skal være. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Uenig. Etter 4 år og to dager, og over 6000 poster, er det faktisk lov å være litt restriktiv, ikke poste for å poste, og gjerne lese gjennom førstepost, hvor det SPESIFIKT står at man ikke skal poste absolutt alt man finner på finn.no. 4 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Uenig. Etter 4 år og to dager, og over 6000 poster, er det faktisk lov å være litt restriktiv, ikke poste for å poste, og gjerne lese gjennom førstepost, hvor det SPESIFIKT står at man ikke skal poste absolutt alt man finner på finn.no. Hadde vi posta absolutt alt vi fant på finn.no, så hadde det vært mye mer enn litt over 6000 poster her 3 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Noen her poster faktisk helt ukritisk. Det er ikke nødvendig å dele hver eneste annonse du kommer over på finn Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hvis det er så utrolig ille så får du rapportere dem da. Tviler på at en moderator gidder å sitte å rydde opp i denne tråden. Jeg synes det går helt fint, men det er vanskelig å finne linker fordi det er så mye diskutering mellom hver. Det er mye mer "irriterende" enn å lese annonser som egentlig ikke er så ille. 2 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Det er ikke så utrolig ille. Det er så utrolig unødvendig. Modereringstoget har gått, der er vi enige. Det er kanskje en grunn til at det er så mye diskutering av annonsene som postes... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Det er ikke så utrolig ille. Det er så utrolig unødvendig. Modereringstoget har gått, der er vi enige. Det er kanskje en grunn til at det er så mye diskutering av annonsene som postes... Det er jo en ganske unødvendig tråd i utgangspunktet. Den burde kanskje vært i off topic isteden for hjelp til kjøp. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Joda, det kan jeg si meg enig i. Nå hadde jeg lyst til å argumentere for at denne tråden har en viss nytteverdi mtp. verdisetting og prisforslag, men enige blir vi jo faen uansett ikke. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Må si som flere. Hvis du er så jæ**** misfornøyd med det som blir posta, så post noe bedre selv. Vis oss andre hva som er riktig Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Joda, det kan jeg si meg enig i. Nå hadde jeg lyst til å argumentere for at denne tråden har en viss nytteverdi mtp. verdisetting og prisforslag, men enige blir vi jo faen uansett ikke. Teknisk sett så har tråden nytteverdi for folk som lurer på priser, det er jo også fine diskusjoner rundt priser innimellom også. I praksis så er denne tråden bare surrete og vi har jo "hjelp til kjøp og salg" kategorien. Beste er å unngå denne tråden hvis man blir grinete av teitheten. Jeg titter inn en gang i ny og ne for å klikke på linkene som blir postet. Får meg ca 5 minutter med hummring for meg selv i uka 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Må si som flere. Hvis du er så jæ**** misfornøyd med det som blir posta, så post noe bedre selv. Vis oss andre hva som er riktig Det kunne jeg ha gjort, hvis jeg hadde giddet å tråle finn.no-torget, eller kjøpe ting brukt overhode. Det gjør jeg ikke. Det er mye gøyere å klage litt, spesielt når folk reagerer slik: Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 At det hører med en diskusjon når det postes linker er jo en selvfølge...? Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Må si som flere. Hvis du er så jæ**** misfornøyd med det som blir posta, så post noe bedre selv. Vis oss andre hva som er riktig Det kunne jeg ha gjort, hvis jeg hadde giddet å tråle finn.no-torget, eller kjøpe ting brukt overhode. Det gjør jeg ikke. Det er mye gøyere å klage litt, spesielt når folk reagerer slik: Terkel i knipe heheh morsom film Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Litt utenfor datamaskiner, men... Vet ikke hvem som lurer hvem her (om selger er blitt lurt ved kjøp, tviler litt på det). Selger viser til en GPS som toppmodell og at den ennå ikke har kommet til Norge. Den har aldri vært toppmodell, selv ikke i 2009, da den modellen var i salg her.. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=71492363&fks=71492363 Toppmodell! - Nei, aldri vært det. Så ny at den ikke er kommet til Norge ennå! - Nei, så gammel at den forlengst er ute av handelen. Endret 23. februar 2016 av plankeby Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Nå det er mer en luring =). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå