xTheImp Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Nesten alt av gaming pcer på finn er helt latterlig priset. Gjerne med standardtitler som "Extreme Gaming PC!", drar alt av spill på ultra osv.. litt synd med den trenden. Ser på svenske sider kan man finne ganske gode tilbud på brukte pcer, pc-deler. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Hahah... Med disse prisene kunne jeg jo solgt PCen min med overskudd og bygd ny Er helt latterlig prising om dagen. Har vel alltid vært noe, men syns jeg ser mer og mer av det. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Flere og flere unge gutter/menn som har hw vil jeg tro. "Gaming" er jo ikke noe som er forbeholdt "nerds" lenger, det er jo veldig stuerent. Så da ser vi fler og fler som ikke har peiling på hva de snakker om, som tror at maskinen sin er verd en haug med spenn. Noen bare prøver seg, mens andre bare ikke vet bedre. Det som er mest irriterende er jo at de ikke gidder finne ut hva de kan få for maskinen/delene. Sånn som han luringen med GTX 780 til 3500 spenn ... Hvor mye hadde det kosta han å søke på Finn? Det ligger et Classified der til 2K. Hva får denne personen til å tro at hans stock kort er bedre enn et classy, og verd 1500 mer? Nei det er mye tullinger der ute. Det er også noen gode priser, men de blir revet vekk fort så da må man følge med/ha gode søk. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Eneste som syntes at 14k var litt stiv pris? Hadde lik CPU og GPU i gamle PCen, og den gikk for enten var det 5 eller 6k, husker ikke helt http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=68467995&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&sub_category=1.93.3215&category=0.93&product_category=2.93.3215.44&ref=fas Lol ... Solgte en maskin for ett år siden med bedre/lik spec's. 7K inkl. skjerm, mus, tastatur og levering på døra.. Ble kvitt den på dagen nesten, og det er verd mye for min del. Endret 14. januar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Nei det er mye tullinger der ute. Det er også noen gode priser, men de blir revet vekk fort så da må man følge med/ha gode søk. Ja det er dessverre sant. Jeg har sett etter en oppdatering til serveren min i ca 5 mnd nå, hatt kontinuerlig søk på finn med gitte rammer (1500-3500 NOK ca), men det meste som dukker opp der er jo 1-generasjons core prosessorer eller 10 år gamle Athlon prosessorer. Tipper det har vært ca 10 stykker som jeg har tenkt "greit, den tar jeg" men alltid vært for sein.. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Kan være jeg har en i7 920 å donere hvis du vil ha den? Kan ikke love det, men kan sjekke. Lenke til kommentar
tommynecro Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=69193462&q=980&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&sub_category=1.93.3215&category=0.93&ref=fas Den ssd løsningen..... En løsning verdt 19500 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Kreativt Dog, det trekker jo ikke ned. Slikt ordner man jo selv... Syns ikke prisen var så ille, jeg ville sagt 18-18.5k for den. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Enig, prisen der er innafor, bare skjermkortet og monitoren i den riggen koster jo i overkant av 14k nytt. Så da vil jeg ikke si 19.5k var altfor urealistisk, pluss at folk flest pruter litt Lenke til kommentar
tommynecro Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Enig, prisen der er innafor, bare skjermkortet og monitoren i den riggen koster jo i overkant av 14k nytt. Så da vil jeg ikke si 19.5k var altfor urealistisk, pluss at folk flest pruter litt Jeg stusset ikke over prisen og er enig i at det er mer eller mindre rundt den rette prisen, men allikevel.. hadde han tatt tid til å gjøre det LITT penere så kanskje det ville hjulpet litt på salget. Det jeg stusset over og lo av var den plastbokstopp-løsningen for ssd slot bare hahahahahhahahahahahhahahahahaahhaha Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Den så jeg ikke, oppfinnsomt, men enig i at en penere innpakkning hadde hjulpet på salget xD Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Kan være jeg har en i7 920 å donere hvis du vil ha den? Kan ikke love det, men kan sjekke. Hyggelig, men ellers takk Lenke til kommentar
War Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Den er ganske stillestående Det er bra, da slipper man å lete etter den dagen derpå. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Den er ganske stillestående Det er bra, da slipper man å lete etter den dagen derpå. er stillestående PC rake motsetningen til rask PC? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Lurer på om jeg skal selge hovedpc'en, slik at jeg kan bygge en ny en. Problemet er vel at jeg kommer til å bli slaktet her i denne tråden om jeg priser den Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Lol. Hvorfor det? Hva skal du bytte den ut med hw-messig? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Det går nok bra, jeg har solgt 4 stk mens jeg har hengt i denne tråden ingen har blitt nevnt. En av dem har også blitt solgt videre, den var også fornuftig prisa og ble heller ikke nevnt. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Lol. Hvorfor det? Hva skal du bytte den ut med hw-messig? Må vel være Asus Z10PE-D8 WS eller noe slik noe. Men ikke enkelt å finne slik med usb 3.1 og 40 gigabit QSFP Ellers tror jeg nizzen bare tuller, for å fremheve hvem som er verst på pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå