Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med:

 

Verdens beste i7 3820 selges!

 

selger herved min trofaste 3820 prosessor som klarer benchmarking på opp mot 5762Mhz. Dette er verdensrekord på frekvens hva denne chippen gjelder. resultatet er gjort poå -40C med fasekjøling. denne klarer stabilt godt over 5Ghz på god vannkjøling.

 

Prisen er kun 2600 kr, jeg syns ærligtalt en slik prosessor ikke bør selges over 1700 kr.

At den har klart 5762Mhz ville jeg tippe om 2-3 måneder vil prosessoren degraderes så jeg tviler på dette er så seriøst.

For de som bryr seg om HWBot-rekorder er det der et røverkjøp, de som går for slike rekorder tester gjerne 20 brikker av gangen.

Lenke til kommentar

I det minste prøver han ikke å ljuge rumpa av seg slik som visse andre gull-eksempler fra tidligere.

Nåja, har vanskelig for å forestille meg at en PHenom II X6 + 5770 CFX er verdt 15K, eller 7K for den saks skyld.

 

Den er grei, men det står heller ikke i annonsen heller ;)

 

 

Men maskinen er nesten ikke verdt noenting i det hele tatt. Altså, hva er prisen/verdien på 2x 5770 brukt? Maks 500 til sammen, syns det også er mye men... 2-3 tusen vil jeg påstå den reelle bruktprisen på hele maskinen er. Kanskje noen hundre lapper ekstra for skjermen også

Lenke til kommentar

Huff, dagens klareste svindel? http://www.finn.no/f...nnkode=37402645

Jeg lurer på når det skal gå opp for folk at datakomponenter i svært liten grad sliter med slitasjeproblemer, og at det er alderen på komponentene som har noe å si for prisen.

Hjelper fint lite at maskinen er ubrukt om den er 6 måneder gammel.

 

Forøvrig er det fullt mulig den faktisk kostet så mye, kompletts ferdigbygde PCer blir fort dyre når man begynner å endre på standardkonfigurasjonen.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...