Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er (litt) ærlig i det minste:

 

Prisen kan diskuteres, er åpen for bud, men denne kostet meg 8300,- når den ble kjøpt. 200,- for montering.

 

Så om man først tenker å kjøpe den, er det vel best å bestille helt ny til 8300 og betale komplett de ekstra 200 for montering.

 

Du må da forstå at det ikke er sikkert han som monterte dette hos komplett er fagutlært Dataelektroniker.

:D

Lenke til kommentar

Beklager, men jeg skjønte ikke helt hva du mente nå. :p

*henter kaffe*

ole a spøkte med at de på komplett ikke klarte å sette sammen maskina like bra som denne såkalte "fagutlært Dataelektronikeren". Ja, eller i hvertfall at han på finn.no nok måtte mene dette, siden han tok betalt for å sette sammen en datamaskin han solgte på finn. :p

 

Personlig hadde jeg stolt like mye på denne dagutlærte dataelektronikeren sine ferdigheter i å sette sammen en maskin som morra mi. Og om det trengtes noen utredelse, så kan altså ikke morra mi sette sammen noen PC.

 

edit: fagutlært* ^^

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er faktiskt ikkje den prisen gæli. Hardwaren er veldig ny generelt vil eg påstå, og tårnet har vel ein nypris på nærmere 10k. Skjermen er på nærmere 4.5k vel?

 

Det eg forstår selger han absolutt heila sulamitten foruten pulten også. Mus, tastatur og høytalere er nevnt.

 

Det er eg som selger, tenkte bare og høre om dette er ein rettferdig pris. :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg ser fra tid til annen folk som selger slike åpenbart splitter nye maskiner og komponenter, ofte med begrunnelse om at de kun har testet det. Jeg har aldri skjønt hvorfor noen gjør det, de taper vel en masse penger på det da ingen betaler full pris for noe som har vært pakket ut og kjørt.

 

Da kan jo du si hvorfor du selger den da? Det er jo åpenbart en god maskin. Er den for god? Skal du bytte til skrivemaskin med kulehode og rettetast?

Lenke til kommentar

Jeg ser fra tid til annen folk som selger slike åpenbart splitter nye maskiner og komponenter, ofte med begrunnelse om at de kun har testet det. Jeg har aldri skjønt hvorfor noen gjør det, de taper vel en masse penger på det da ingen betaler full pris for noe som har vært pakket ut og kjørt.

 

Da kan jo du si hvorfor du selger den da? Det er jo åpenbart en god maskin. Er den for god? Skal du bytte til skrivemaskin med kulehode og rettetast?

 

Hehe det er ein super data.

Selger den for å få bedre plass til utdanning på skrivebordet

 

Men skal bygge meg ein ny HTPC men er like greit og selge den komplett.

Endret av Sinusn
Lenke til kommentar

Det er jo også så enkelt at nokre mennesker (meg deriblant) er litt for hyppe på å bygge pc, og plutselig har me ein ekstra i reserve.

 

F.eks har eg ein maskin stående som er nesten lik denne ytelses-messig, men med nokre få variasjoner. (P8Z77 Pro vs Sabertooth Z77, GTX 680 vs HD 7970, etc.) Om det bare hadde vært mulig å selge saken til god penge hadde eg tatt meg tida til å fikse den opp til brukbar standard igjen (begynt å kikka på å bruke deler fra den for prosjektet eg har gående).

 

Men akk ja. :p

Lenke til kommentar

Det er jo også så enkelt at nokre mennesker (meg deriblant) er litt for hyppe på å bygge pc, og plutselig har me ein ekstra i reserve.

 

F.eks har eg ein maskin stående som er nesten lik denne ytelses-messig, men med nokre få variasjoner. (P8Z77 Pro vs Sabertooth Z77, GTX 680 vs HD 7970, etc.) Om det bare hadde vært mulig å selge saken til god penge hadde eg tatt meg tida til å fikse den opp til brukbar standard igjen (begynt å kikka på å bruke deler fra den for prosjektet eg har gående).

 

Men akk ja. :p

 

Har faktisk tenkt på og muligens bruke GPU-CPU-Minne-SSD- i Silverstone HTCP og bare selge Skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...