knopflerbruce Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg syns den siste er en meget god deal. HD7970 er et sted mellom GTX960 og 970 i ytelse, så slett ikke noe dårlig kort selv om det ikke er av nyeste type.Hadde lett anbefalt denne til en eller annen i min omgangskrets. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Det siste der uten tvil. Lenke til kommentar
otl Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Jeg syns den siste er en meget god deal. HD7970 er et sted mellom GTX960 og 970 i ytelse, så slett ikke noe dårlig kort selv om det ikke er av nyeste type. Hadde lett anbefalt denne til en eller annen i min omgangskrets. Hadde blitt litt skeptisk hvis det så slik ut... Det ser jo helt mishandlet ut. Det er vel ikke noe send-inn garanti på den selv om det mulig er ett år igjen av den. Selv hadde jeg ikke våget sendt den inn slik til Komplett Endret 9. november 2015 av otl Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Hehe .. Huff. Syntes det er litt rart at folk tar slike bilder til en annonse. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 1-2 kg støv. Disk som såvidt henger på plass. Skriveleifer over hele linja og for å ikke nevne linjeslutt. Enten så har han dysleksi, eller så burde han ha lekt med duploklossene som er avbildet. 1 Lenke til kommentar
otl Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Hehe .. Huff. Syntes det er litt rart at folk tar slike bilder til en annonse. Ja, i alle fall med sidedøren av i dette tilfellet. Legger de ikke merke til hvordan det ser ut inni selv? Må jo ringe en bjelle? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Greit overpriset denne her http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=65286925&searchclickthrough=true&searchQuery=4690k Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg kan ikke RMA-reglementet på dette området, men om f.eks. et skjermkort ryker er man vel ikke pliktig til å levere inn alt samlet bare fordi den er bygget av komplett? Jeg nekter å tro at forbrukerrådet vil nekte en bruktkjøper å reklamere på et skjermkort fordi det var en del av en komplett PC. Man må jo forvente at delen skal vare like lenge, uansett. Lenke til kommentar
sweaus Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Hei, Har en gamingintressert sønn på 12 år som har tight budsjett. Vil bli mest brukt til minecraft med diverse mods. Er denne bra nok? Jeg kan få den levert til Sverige så vil ikke tilkomme moms/toll uten prisen vil da bli NOK 3.969,- og inkluderer da både pc, tastatur og mus og wifi adapter. http://www.ebay.co.uk/itm/ULTRA-FAST-Quad-Core-4-2Ghz-16GB-1TB-Desktop-Gaming-PC-Computer-AMD-RADEON-R7-/191124576369?hash=item2c7fe99871:g:LPsAAOSwDNdVjYyF På forhånd takk Endret 9. november 2015 av sweaus Lenke til kommentar
agnard Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg kan ikke RMA-reglementet på dette området, men om f.eks. et skjermkort ryker er man vel ikke pliktig til å levere inn alt samlet bare fordi den er bygget av komplett? Jeg nekter å tro at forbrukerrådet vil nekte en bruktkjøper å reklamere på et skjermkort fordi det var en del av en komplett PC. Man må jo forvente at delen skal vare like lenge, uansett. Vet at komplett har tatt imot bare skjermkort fra en ferdigbygd pc fra dem. Dette pga at det var garantert skjermkortet som var feil. Men tviler på at de tar imot en og en komponent for feilsøking hvis man er usikker hva som skaper problemet Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 @sweaus; Helt grei til Minecraft den der, helt ok pris. Men jeg tror ikke den faller inn under luringer/ rariteter på bruktmarkedet Lenke til kommentar
sweaus Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) @sweaus; Helt grei til Minecraft den der, helt ok pris. Men jeg tror ikke den faller inn under luringer/ rariteter på bruktmarkedet Hei, takk for innspill og beklager, leste ikke godt nok . Hvis noen vet hvordan jeg flytter inlegget så gjør jeg gjerne det Endret 9. november 2015 av sweaus Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 @sweaus; Helt grei til Minecraft den der, helt ok pris. Men jeg tror ikke den faller inn under luringer/ rariteter på bruktmarkedet Hei, takk for innspill og beklager, leste ikke godt nok . Hvis noen vet hvordan jeg flytter inlegget så gjør jeg gjerne det Tja, det går jo alltids ann å bare redigere innlegget sitt. Skrive at det er flyttet til riktig tråd eller hva som er greia. Så poster man et nytt innlegg på riktig plass. Er vel bare moderatorer som har mulighet til å faktisk flytte et innlegg? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Om alle brukere kunne flytte/redigere på innlegg så hadde det blitt jævlig med styr tror jeg 1 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Om alle brukere kunne flytte/redigere på innlegg så hadde det blitt jævlig med styr tror jeg Alle brukere kan jo redigere innlegg (Sitt eget) Hadde vel ikke vært så ille om man kunne flytte sitt eget også? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Om alle brukere kunne flytte/redigere på innlegg så hadde det blitt jævlig med styr tror jeg Alle brukere kan jo redigere innlegg (Sitt eget) Hadde vel ikke vært så ille om man kunne flytte sitt eget også? Jo Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Om alle brukere kunne flytte/redigere på innlegg så hadde det blitt jævlig med styr tror jeg Alle brukere kan jo redigere innlegg (Sitt eget) Hadde vel ikke vært så ille om man kunne flytte sitt eget også? Jo Utdypning? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Det vil vel bli MYE mer arbeid for moderatorene som må flytte tråder til korrekt plassering, og utlevering av advarsler for folk som ikke forholder seg til reglene o.l Endret 9. november 2015 av xClaymanx 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Om alle brukere kunne flytte/redigere på innlegg så hadde det blitt jævlig med styr tror jeg Alle brukere kan jo redigere innlegg (Sitt eget) Hadde vel ikke vært så ille om man kunne flytte sitt eget også? Jo Utdypning? Det hadde jo blitt totalt kaos, hva med quotes? De vil jo ikke lengre høre hjemme i tråden når original inlegget er flyttet... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Apropos quotes, hva med å legge inn så det kun er sistepost i sitattårn som kommer med by default? (evt to-tre siste). Da har nok mod spart seg endel arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå