Christian Thork Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 #Rapportert. Han blir litt sur på meg når jeg kaller han en svindler, så får det være Dumme fan han er.. -_- Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 En kamerat av deg som heter Eva-Anita? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 En kamerat av deg som heter Eva-Anita? Nei. Moren`s konto. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 ang han fyren med skjerm han selger etter innbrudd så viser et google-søk at det har ikke vært rapportert innbrudd på fagerstrand siden ifjor... Lenke til kommentar
namhvo Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Hatt den i 4 mnd. og kostet 16.000 nytt? Kjøpt den brukt for 4 mnd. siden antar jeg? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) Fantastisk tilbud! Løp og kjøp! http://www.lefdal.com/product/data/stasjonar-pc/LE90AV0030MT/lenovo-erazer-x310-stasjonar-gaming-pc Endret 1. november 2015 av Gabri3L 4 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Negativ rabatt Om det er lovlig for Lefdal å kalle det der en gamer så kan jeg selge mitt GTX580 med en middels god LGA1156-CPU og kalle den det samme. Jeg ser hvordan andre kan finne på å kalle "skrot" (ytelsesmessig) for kraftig/gamer etc hvis listen ligger der. Hva ville Lefdal kalt en 5960X-basert maskin med tre 980TI, egentlig? De hadde vel gått tom for "bling-bling-ord" før de hadde montert kort nummer to og tre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Jammen, får jo -50% på Mcafee da, og da er det jo en god deal nesten. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Negativ rabatt Om det er lovlig for Lefdal å kalle det der en gamer så kan jeg selge mitt GTX580 med en middels god LGA1156-CPU og kalle den det samme. Jeg ser hvordan andre kan finne på å kalle "skrot" (ytelsesmessig) for kraftig/gamer etc hvis listen ligger der. Hva ville Lefdal kalt en 5960X-basert maskin med tre 980TI, egentlig? De hadde vel gått tom for "bling-bling-ord" før de hadde montert kort nummer to og tre. Bortsett fra maskinen du lister opp er brukbar i forhold til det lefdal selger her. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Det hadde vært interessant å prøve en sak for rettssystemet. Hvis jeg kjøper en "gamer-PC" må jeg vel kunne forvente at den greier å kjøre de nyeste spillene med greie innstillinger i et års tid eller to fremover? Såvidt jeg kan se sliter denne med minimumskravene til Witcher 3, som vel er noen måneder gammelt alt... http://www.pcgamer.com/the-witcher-3-system-requirements-announced/ Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Ikke dum den PCen hos Lefdal da. Førpris 4995 og nå 5495,- Hahaha... Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Det hadde vært interessant å prøve en sak for rettssystemet. Hvis jeg kjøper en "gamer-PC" må jeg vel kunne forvente at den greier å kjøre de nyeste spillene med greie innstillinger i et års tid eller to fremover? Såvidt jeg kan se sliter denne med minimumskravene til Witcher 3, som vel er noen måneder gammelt alt... http://www.pcgamer.com/the-witcher-3-system-requirements-announced/ Tror det er større sjanse for å vinne med denne: http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/LE80N400K7MT/lenovo-yoga-500-2-i-1-14-hvit "Jeg har prøvd alt, men ikke pokker om den forbanna skjermen vil rotere!" Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Den roterer jo rundt en akse, såvidt jeg kan se? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Vi kanskje tolker det litt forskjellig? Jeg tror jeg hadde slitt med selv å lese nettaviser på en roterende skjerm. Da vil jeg heller ha en som kan roteres til ønsket posisjon. 2 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=66747757&searchclickthrough=true Godt kjøp? Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ikke godt kjøp, men har en følelse av det faktisk kan bli solgt for prisen. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Trist i så fall ... Må 7 år tilbake i tid siden jeg hadde skjermkort av den kaliber. Det der er gi-bort kort. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Billig morro for den rette, men da skal vel prisen ned et par knepp.Det med å gi bort HW skjønner jeg ikke helt, det er jo oftere mer arbeid med å lage listen over ting som gis bort enn det er å lempe det i el-retur. Kan like gjerne prøve å få noen kroner i samme slengen, og så evt kaste det som ingen vil ha. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Du skjønner det ikke? Bra holdning, man gir vekk slik at det ikke blir sendt til kina og demontert av en kid på ei søppelfylling som får 0,1kr for hver kilo med kobber han klarer og ta ut.Ser at bruk og kast mentaliteten er sterkt tilstede, noe som er synd. 2 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Og hva skjer når den nye eieren av "skrapet" er ferdig med det? Vips flyr det avgårde til Kina likevel, bare litt senere enn det ellers ville gjort. Vedkommende som potensielt ville overtatt det har neppe 24/7-bruk som mål, så det er ikke noe søppel spart uansett - da måtte det eventuelt erstattes med kjøp av et nytt kort. Lite trolig, om personen må få kortet gratis for å gidde å ta imot det.Dette er like mye "bruk og kast" som å sende en 35 år gammel rusten Datsun til bilopphuggeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå