Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Denne synes jeg var drøy.

Teksten er jo også missvisende..

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=65909563&searchclickthrough=true

"Dette er en fortsatt en av de kraftigste pcene man får i 2015!"

Når folk prøver å selge ved hjelp av så kraftige løgner så synes jeg vi kan kalle det svindelforsøk.

Btw, jeg brukte lang tid på de bildene, show some love ;)

Love? Juling skulle han hatt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fine bilder, men misvisende og lurvete annonse. 

Skal derimot ikke undervurdere prisingen av disse maskinene, solgte identisk maskin selv for 11 lapper i sommer. Holder seg veldig bra. Det selges jo også 5770 CF-oppgradering til disse maskinene for den nette sum av 400 dollar.. 

:)

Lenke til kommentar

Skal derimot ikke undervurdere prisingen av disse maskinene, solgte identisk maskin selv for 11 lapper i sommer. Holder seg veldig bra. Det selges jo også 5770 CF-oppgradering til disse maskinene for den nette sum av 400 dollar.. 

Haha.

Har selv 2x 5850 i CF som jeg ikke klarer å bli kvitt engang :p

Forøvrig:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=66037121&searchclickthrough=true

:lol:

Endret av xClaymanx
Lenke til kommentar

Grats, jeg slet med å få 5000kr for min 2 x 2.8 Quad-Core.  :(

Lenke til kommentar

Grats, jeg slet med å få 5000kr for min 2 x 2.8 Quad-Core. :(

Tror du må være heldig med å treffe riktig kjøper egentlig. Selv en strøken kasse koster jo 2-3 lapper. At du ikke får solgt for 5000 synes jeg derimot var noe rart.

Lenke til kommentar

Den R9-280-dealen er jo dårligere enn mye av det man ser her, skal sies. Ebay er vel en god rettesnor for prisene også for disse folkene, om hva som er for mye og for lite - men jeg antar de ikke er så amatørmessige at de slakter auksjonspriser og kaller det overpris, når markedet gir klar tale :p

R9 280/290 har vel vært stort sett overpriset iht bruksområdet da de stort sett har blitt rævkjørt i et helt år med konstant mining.

Men de vil vel bare ha tilbake pengene sine da de innså at det ikke gikk så bra som de hadde håpet på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...