Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvordan ser din maskin ut da? :)

 

Selv tenker jeg på ytelsen, ikkje på hvordan slangene er lagt opp annen at det må være praktisk.

 

 

Kjører på luft og lukket kjøleløsning. Så er ikke så mye rot nei.

Men mener absolutt at fyren har vært flink, men han kunne gjerne ha tegnet layouten før det ble iverksatt i praksis.

Men skal ikke se bortifra at det blir akrylrør til neste build engang på nyåret.

Endret av xClaymanx
Lenke til kommentar
Her fikk jeg vondt i ocd'n min, tipper at det finnes en enklere måte enn det der og ikke minst praktisk.

Ved kjøp derimot så er det jo ikke så nøye, så lenge alt virker, ikke så mye som skal til for å rydde opp litt, slanger og væske er da en gang billig. :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Nå kjenner jeg ikke til verdi på no slik. Men virker som han mener det er et klenodium med høy verdi fordi det er sjeldent.

 

Men ja, prisen var stiv. Dog, defekt drit var vel litt langt? Er vel ikke utenkelig å fikse på noen minutter.

 

Jeg har selv en Cougar og noe klenodium er den strengt tatt ikke. Warthogen er bedre på stort sett alle områder. Den eneste grunnen til å velge Cougaren jeg kan tenke meg må være at noen bygger en F-16 simulatorcockpit eller noe og absolutt ha et "autentisk" gasshåndtak. Som likevel er ødelagt i dette tilfellet. Ikke noe problem å reparere sånn sett, men å få tak i riktig reservedel kan være jævlig vanskelig og/eller dyrt. (Det er når man prøver å få tak i elektronikkomponenter man virkelig får inn over seg hvor avsides dette nisselandet faktisk er i verden.)

 

Case in point: Hadde vært moro å kjøpe denne og bygge den om til USB med en Teensy-LC e.l. Men 12 dollar blir jo fort 400 kroner på denne siden av pytten, så det ville blitt et dugelig tapsprosjekt uansett.

Endret av Olethros
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...