Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

 

Samme plass hvor jeg er. Jaja får finne ut hvor vedkommende er.

 

Kjekt å se at jeg havnet i tråden :) Den er forresten solgt nå, gikk til en kar fra stavanger. 

 

Var mange interesserte mildt sagt :p

 

Edit: må nok redigere signaturen min nå  :wee:

Endret av camxer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Verste jeg vet på finn er folk som bare sender melding med "minstepris?"

 

Om de er så late at de tror jeg skal gjøre prutejobben for dem så orker jeg virkelig ikke å svare dem.

Hvis det er 20 stk på finn som selger tilsvarende vare, og jeg ønsker en slik brukt sender jeg ofte slik mld, men med litt mer tekst da, type ønsker en hurtig handel osv. Det er hvertfall halvparten som tar seg bry og svare, da finn stort sett er overprisa, mens mange legger seg på samme nivå som dem andre samtidig som de vet varens reelle pris.

Lenke til kommentar

 

Verste jeg vet på finn er folk som bare sender melding med "minstepris?"

 

Om de er så late at de tror jeg skal gjøre prutejobben for dem så orker jeg virkelig ikke å svare dem.

Hvis det er 20 stk på finn som selger tilsvarende vare, og jeg ønsker en slik brukt sender jeg ofte slik mld, men med litt mer tekst da, type ønsker en hurtig handel osv. Det er hvertfall halvparten som tar seg bry og svare, da finn stort sett er overprisa, mens mange legger seg på samme nivå som dem andre samtidig som de vet varens reelle pris.

 

Da er det bedre at du kommer med et bud på hva du synes varen er verdt. Å bare spørre om minstepris er direkte frekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han jeg ramlet borti var muligens en "noob"; jeg fikk "takk for infoen :)" som svar. Jaja.

Disse som ber om "minstepris" via mail er litt morsomme, for iblant skal de prute videre derfra. Har kommentert det et par ganger til dem at det er liten mening i å be meg om et tilbud når de uansett skal prute - da kan de jo like gjerne komme med sitt forslag først som sist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...