Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

 

Jeg syns det er en akseptabel pris, mer eller mindre. Ville kanskje satt prisen til 8000 istedet, men det er godt innenfor akseptabelt prutningsmonn at den ligger noe over. Folk skal jo prute på alt, uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det hadde gått an å trykke mer støv inni den intel kjøleren om man hadde gått inn for det engang :O

 

Neivel? Her er en som har gått inn for å motbevise det. :p

 

Føler meg litt som Monica i Friends, vurderer å by han 500 bare så jeg kan få gitt den kjøleren en runde med trykkluft. :p

 

"Hei, selger min gaming pc da jeg ikke bruker den". (Nei, det er vel ikke rart, så treig som den er nå. :p)

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

 

 

Jeg syns det er en akseptabel pris, mer eller mindre. Ville kanskje satt prisen til 8000 istedet, men det er godt innenfor akseptabelt prutningsmonn at den ligger noe over. Folk skal jo prute på alt, uansett.

 

Takk for svar:) 

Lenke til kommentar

 

Tror ikke det hadde gått an å trykke mer støv inni den intel kjøleren om man hadde gått inn for det engang :O

 

Neivel? Her er en som har gått inn for å motbevise det. :p

 

Føler meg litt som Monica i Friends, vurderer å by han 500 bare så jeg kan få gitt den kjøleren en runde med trykkluft. :p

 

"Hei, selger min gaming pc da jeg ikke bruker den". (Nei, det er vel ikke rart, så treig som den er nå. :p)

 

 

Er alltid folk som går over det meste ser det ut til, i hvertfall når det kommer til støvoppsamling.

La du forresten merke til dato på dxdiag? 1 januar 2002 :)

Noen som har et fucka hovedkort eller bare et bios batteri kanskje?

Ellers er det vel et gtx 4xx av et slag inni? Med andre ord en god varmeovn til vinteren :)

Lenke til kommentar

Haha, de som sier slikt har alltid noe å skjule :p

 

Meeeeeeeeeeen, tilbake til mere viktigere saker enn det Christian foretok seg i indonesia.

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=63701219&searchclickthrough=true

 

Hadde vært kult å eid noe slikt for nedkjøling av en liten maskinpark, men bruker nok mye strøm..

#War, #Kjetil Lura. 

 

Kjetil, Dette trenger du! Så kan det være så varmt :p 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...