Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Den var ikke så gæli den da, greit stock 980 VS 2x 980ti , men med alt arbeidet, så blir det noen timer i boden.

Tenkte mer på raritet enn luring :)

 

Edit: Er det forresten stemning for sticky?

Ja, og legg til en regel om at ikkje "alle" finn.no annonser linkes til. Det MÅ jo være luring/raritet, ikkje bare generelt overpriset annonser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hvorfor skal man ikke få poste overprisa annonser? det er jo halve moroa med hele tråden.

Tror poenget var at det ikke er noe komisk i ¨å poste ett skjermkort som koster 200kr mer på finn enn i butikkene, men at en fyr som legger ut en Apple G5 med hybelkaninfarm og skal ha 10 laks for den er greit ;)

Lenke til kommentar

20k-maskinen var yum. En raritet, definitivt - og ikke dårlig priset, heller. I løsdeler ville den vel være verdt omtrent 20k alene, vil jeg tro. Du betaler jo også for selve buildet når du kjøper noe som er såpass gjennomført.

Eneste som er kjipt er dersom noe blir herpa, men tror iaf at noen av butikkene ikke bryr seg om de mindre moddene

Lenke til kommentar

 

 

Et spm da, Hva vil folka si at mine 2 980 G1 m/vannblokk og bakplate fra EK er verdt? Følger med Terminal, Kvitto og org. kjølere :p

Hvor mange ganger skal du gnæge om de korta dine? Ingen gidder å ha 980 kort når det finnes fury x, fury vanilla, 980ti og titan x som er raskere...

 

Hvor mange jævla ganger jeg vil, Har du ikke noe info å gi så hold kjeft...

 

 

^This.

 

Moderatormelding

Om en ikke har noe å komme med annet enn kritikk til ting som blir skrevet i den beste mening så kan en like greit holde snavla

Endret av IcedInsanity
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det ville vært fint hvis folk sluttet å bare poste linker uten å si et ord om hva det gjelder. Da får den som leser en mulighet til å bedømme om det er interessant nok til å undersøke nærmere. Man må være ganske nysgjerrig for å klikke en link uten å ha en anelse om hva det er. Oftest orker jeg ikke klikke i blinde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...