Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dere rapporterer slike annonser, fjerner finn dem da? Skulle jo tro folk kunne be om hvilken pris de vil for det de skal selge, selv om den er urealistisk høy(?).

Man kan be om hvilken pris man vil, men dersom man lyver om hva produktet er så er det svindel.

Endret av Strato
Lenke til kommentar

 

Denne irriterte meg såpass at jeg rapporterte den. Herlighet.

 

 

Et veldig bra skjermkort for gaming pc, ligger ute for 3800kr ny.

4/6 stjerner på gamer forum. 

 

HAHAHAHAHAHA ..... Fyyy faen! Han må jo være sandblåst mellom ørene?  3800 ny? Hvor tar de disse tallene fra?

 

Edit: Eller er det trå varsomt plakaten her nå? Vi må jo tenke på det at vedkommende kan ha ligget i koma siden 2008, så da stemmer det jo på et vis.

Endret av Kyrre S.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Finn.no gjør ikke noe som helst da man faktisk har lov til å kreve hva som helst for en vare på et bruktmarked.

 

Det er kunden/kjøper som bestemmer hva en vare kan selges for ALLTID. 

Prisen er bare morsom.

 

Det som gjør meg irritert er at han lyver.

 

Hva med å selge en pc som er helt ubrukelig til gaming til en konfirmant og si til ham at denne er dritbra til gaming. Da lurer man kjøperen og dette er usmakelig. Det er akkurat det samme selgeren av dette grafikkortet gjør.

Lenke til kommentar

 

Finn.no gjør ikke noe som helst da man faktisk har lov til å kreve hva som helst for en vare på et bruktmarked.

 

Det er kunden/kjøper som bestemmer hva en vare kan selges for ALLTID. 

Prisen er bare morsom.

 

Det som gjør meg irritert er at han lyver.

 

Hva med å selge en pc som er helt ubrukelig til gaming til en konfirmant og si til ham at denne er dritbra til gaming. Da lurer man kjøperen og dette er usmakelig. Det er akkurat det samme selgeren av dette grafikkortet gjør.

 

 

Ja usmakelig og urettferdig men i dagens verden som er brutal så står man dessverre selv ansvarlig for hva man ønsker å gi for bruktvarer. Mangel på kunnskap for varen kan man jo ikke bruke som unnskyldning senere dessverre igjen. Nå er jeg faktisk veldig realistisk altså :hm:

Endret av Jada-jada
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...