LMH1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kanskje ikke så lattlig som at komplett selger Intel Core™ i7 Quad Processor -Demo i7-975,1366,3.33GHz,QuickPath 4.8GTs,4x 256KB,Box1366,3.33GHz,QuickPath 6.4GTs mens Intel Core™ i7 Quad Proces. i7-950 -Demo koster nesten halvparten. Hvis vi ser på forskjellene: i7 950 mot i7 975 snakker vi kun om 270 mhz forskjell. Ville ikke diskutert hva i7 975 ville ha kostet brukt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 AFAIK blir prisen på demovarer sjelden oppdatert. Du kan sikkert få den langt billigere hvis du ringer Salg. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Jeg trenger ikke i7 975 den er bare litt bedre en i7 950 og for det andre tviler jeg på veldig få gidder å ringe å prute. Jeg syns komplett pleier å være flinke å endre prisene sine på bvarer i de fleste tilfeller jeg har handlet der. Jeg tror heller prisen er høy fordi det er få gode prosessorer med sokkel 1366, men alikevell så er tåplig å selge slik overprising. Endret 1. august 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Har vel å gjøre med at Extreme Edition er like mye samleobjekter som de er ment for bruk. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=35730441 Greit, det er vannkjøling på CPUen, men for en latterlig PRIS! Den vannkjølinga der er ikke verdt stort. Pent var det heller ikke. Han burde heller begynt på 10K med rom for mye pruting. Endret 1. august 2012 av pølsehund Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=36428423 Liten luring dette her også.. Hadde han fjerna en 0 så hadde annonsen kanskje vært troverdig, men som alle andre har han jo gull, som er mye verdt.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ha ha .... 1000kr faktisk. Jeg veit jeg ikke burde men jeg blir forbanna på sånne folk. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Blir kanskje å ta i litt å si at dette er en "Kraftig Gamer" , prisen er i alle fall hinsides med det oppsettet der. Endret 7. august 2012 av Malvado 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Har solgt tre pc'er jeg har bygd, på finn.no. Selger som regel etter at 1 år er gått. alle ble solgt samme dag. Det viktigste er å ha en edruelig pris. Det er enda morsommere å se pris på Mac. For eksempel tre år gammel iMac 27" som selges for 12-13'!!! Hvis man da kommer med et realistisk bud blir selgeren enten jævlig fornærmet eller såpass sjokkert at de ikke gidder å svare på Mail/sms. 3 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hva er et realistisk bud? Nå må du huske at en mac har en helt annen finish/byggekvalitet enn en hjemmesnekret PC bygget av "fortauskanten PC-verksted Ltd", eller på gutterommet. Det er forskjell på Bang & Olufsen og noe du kjøper på TV boden på Svinesund også, så du kan ikke forvente et prisfall på lik linje med en PC. Klart jeg er ikke uenig med deg at de aller fleste som selger brukte Mac'er har altfor høye forventninger til prisnivå, men som sagt er det kanskje ikke rart at de blir fornærmet hvis du kommer og pruter ned noe sinnsykt. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Mac har vel ikke overklokkings muligheter så det sier vel litt på kvalitet? Så de er tullinger som kjøper brukt mac til nesten ny pris. Skal det være brukt for prisen være lønnsom. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 ...ikke rart at de blir fornærmet hvis du kommer og pruter ned noe sinnsykt. Selvfølgelig. Jeg siktet til realistisk bud, og da mener jeg realistisk. Det er bare å søke på iMac eller MacBook Air. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Mac har vel ikke overklokkings muligheter Feil. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) mac har en helt annen finish/byggekvalitet enn en hjemmesnekret PC bygget av "fortauskanten PC-verksted Ltd", eller på gutterommet. Nei, egentlig ikkje... Ærlig talt, hjemmesnekra har egentlig bedre finish og byggekvalitet enn meste annet hos dei som bryr seg. Endret 8. august 2012 av Drunkenvalley 2 Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Mykje bra innlegg her, lurer ofte også på om folk faktisk får solgt sine over prisa pcr. Har ein pc med følgende spec Intel 3570K Gigabyte GA-Z68X-UD3H Asus-sonar dx Sapphire HD 7970 3GB 1230/1605 Corsair 8 Gb 1866 ddr3 odin gt 800W Samsung SpinPoint 500GB crosair 800D Har lyst og selge for kabinettet blir litt for stort, liker og bygge pc meir enn og spille på den, er dette noe og selge til ein 7-8 tusen ? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Lurer på hvorfor du har bygd en slik pc uten SSD. Med skjerm og tastatur/mus får du sikkert 7 tusen for den, på finn! Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Lurer på hvorfor du har bygd en slik pc uten SSD. Med skjerm og tastatur/mus får du sikkert 7 tusen for den, på finn! Hehe er med SSD men den selger eg ikkje, er noen ekstra hardisker der og men ein får holde. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Sinusn : Det var svært skrøppelige Hd du la med der ja, jeg hadde definitivt ikke gitt mer enn 4000 kanskje for det oppsettet. De beste komponentene er uten tvil cpu og gpu, resten er litt utdatert og feks Sonar XS vil være kun av interesse for de som har litt kjennskap og da vil du nok ikke treffe når det gjelder pris. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 "veldig få gidder å ringe å prute." Feil, VELDIG mange prøver å prute hos oss. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hva med? http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/25065 Beskrivelse Jeg selger mine wow kontoer pga studier og dårlig råd. Alle karakterene er på samme server, 5 av de er på samme konto og 1 på en annen konto, alle er level 85 og har ilvl på 380+ alle sammen, mainen er på 396(pve gear) med legendary staven. Det er rundt 70K gold på kontoene til sammen og diverse mats. De fleste karakterene har proffesions på 525 (alle har 500+). Mainen har en del forskjellige mounts. De forskjellige karakterene er: Mage Priest Druid Warrior Hunter Paladin Jeg vet ikke om dette går under Luringer eller rariteter men tåplig virker det. Selv om jeg forsto ikke en shit hva man får for 2500 kr her, er nok dårlig kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå