Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Kanskje ikke så lattlig som at komplett selger Intel Core™ i7 Quad Processor -Demo

i7-975,1366,3.33GHz,QuickPath 4.8GTs,4x 256KB,Box1366,3.33GHz,QuickPath 6.4GTs mens Intel Core™ i7 Quad Proces. i7-950 -Demo koster nesten halvparten.

 

Hvis vi ser på forskjellene:

 

i7 950 mot i7 975 snakker vi kun om 270 mhz forskjell.

 

Ville ikke diskutert hva i7 975 ville ha kostet brukt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger ikke i7 975 den er bare litt bedre en i7 950 og for det andre tviler jeg på veldig få gidder å ringe å prute.

 

Jeg syns komplett pleier å være flinke å endre prisene sine på bvarer i de fleste tilfeller jeg har handlet der. Jeg tror heller prisen er høy fordi det er få gode prosessorer med sokkel 1366, men alikevell så er tåplig å selge slik overprising.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Har solgt tre pc'er jeg har bygd, på finn.no. Selger som regel etter at 1 år er gått. alle ble solgt samme dag. Det viktigste er å ha en edruelig pris.

Det er enda morsommere å se pris på Mac. For eksempel tre år gammel iMac 27" som selges for 12-13'!!! Hvis man da kommer med et realistisk bud blir selgeren enten jævlig fornærmet eller såpass sjokkert at de ikke gidder å svare på Mail/sms.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Hva er et realistisk bud? Nå må du huske at en mac har en helt annen finish/byggekvalitet enn en hjemmesnekret PC bygget av "fortauskanten PC-verksted Ltd", eller på gutterommet. Det er forskjell på Bang & Olufsen og noe du kjøper på TV boden på Svinesund også, så du kan ikke forvente et prisfall på lik linje med en PC.

 

Klart jeg er ikke uenig med deg at de aller fleste som selger brukte Mac'er har altfor høye forventninger til prisnivå, men som sagt er det kanskje ikke rart at de blir fornærmet hvis du kommer og pruter ned noe sinnsykt.

Lenke til kommentar

Mykje bra innlegg her, lurer ofte også på om folk faktisk får solgt sine over prisa pcr.

Har ein pc med følgende spec

Intel 3570K

Gigabyte GA-Z68X-UD3H

Asus-sonar dx

Sapphire HD 7970 3GB 1230/1605

Corsair 8 Gb 1866 ddr3

odin gt 800W

Samsung SpinPoint 500GB

crosair 800D

Har lyst og selge for kabinettet blir litt for stort, liker og bygge pc meir enn og spille på den, er dette noe og selge til ein 7-8 tusen ?

Lenke til kommentar

Sinusn : Det var svært skrøppelige Hd du la med der ja, jeg hadde definitivt ikke gitt mer enn 4000 kanskje for det oppsettet.

De beste komponentene er uten tvil cpu og gpu, resten er litt utdatert og feks Sonar XS vil være kun av interesse for de som har litt kjennskap og da vil du nok ikke treffe når det gjelder pris.

Lenke til kommentar

Hva med?

 

http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/25065

 

Beskrivelse

Jeg selger mine wow kontoer pga studier og dårlig råd. Alle karakterene er på samme server, 5 av de er på samme konto og 1 på en annen konto, alle er level 85 og har ilvl på 380+ alle sammen, mainen er på 396(pve gear) med legendary staven. Det er rundt 70K gold på kontoene til sammen og diverse mats. De fleste karakterene har proffesions på 525 (alle har 500+). Mainen har en del forskjellige mounts.

De forskjellige karakterene er:

Mage

Priest

Druid

Warrior

Hunter

Paladin

 

Jeg vet ikke om dette går under Luringer eller rariteter men tåplig virker det.

Selv om jeg forsto ikke en shit hva man får for 2500 kr her, er nok dårlig kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...