Mikkis2k Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Koster jo 4 lapper i dag, så mindre enn 2,5 hadde jeg aldri solgt det for. Det finnes alltid moroklumper som mener at verdien halveres så snart du har sprettet eska (spesielt i denne tråden), men hvis du har litt is i magen er jeg sikker på at du får solgt det for 2,5. Kanskje enda litt mer hvis flere er interessert. hvor ligger det til 4k? ser det til maks 3600kr jeg :/ Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Strix koster 4 på komplett. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Strix koster 4 på komplett. Finnes andre butikker kjære deg:) å Komplett er en av de dyreste. Prisguide.no, tips til neste gang Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Og det tror du virkelig at jeg, etter 13,5 år på forumet, ikke har sjekket? Virkelig? La meg gi deg en liten innføring i tankerekken min: Siden TS har linket til (eller i det minste prøvd å linke til) komplett.no, går jeg ut fra at han faktisk har handlet kortet der. Det i seg selv har en verdi. Av sjappene som har kortet billigere, hadde jeg KANSKJE handlet hos DI eller Proshop, og ingen av dem har gratis frakt. Oops, der forsvant en del av prisforskjellen allerede. Endret 4. april 2015 av Ar`Kritz 3 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Komplett er så gradige at man det er fri frakt over 2500Kr nå, Jeg kan finne på å kjøpe en minnepenn, vifte noe... men gidder ikke å betale 170Kr i frakt. Garantien hos komplett er verdt det, så inderllig også. Har ikke hatt noen problemer med komplett sin rma til dags dato. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Fri frakt over 500. Brevfrakt til 29 kroner på små ting eller heller ikke så dumt. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Fri frakt over 500. Brevfrakt til 29 kroner på små ting eller heller ikke så dumt. Da har de endret det siden sist gitt. Takker! Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Netonnet? Både billig og free frakt 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 10 dager på frakta.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) ...Og retur/angrefrist fra helvette? Endret 4. april 2015 av Simkin 1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 ^^ Nei jeg bestilte pc til en venn med gratis frakt tok 5 dager. Har måttet rma ett hk og angre en gpu fikk begge nytt tilbake i ønsket vare etter 8 dager. 1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 8 dager fra jeg leverte inn hos posten til jeg hadde varen hjemme 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Og det tror du virkelig at jeg, etter 13,5 år på forumet, ikke har sjekket? Virkelig? La meg gi deg en liten innføring i tankerekken min: Siden TS har linket til (eller i det minste prøvd å linke til) komplett.no, går jeg ut fra at han faktisk har handlet kortet der. Det i seg selv har en verdi. Av sjappene som har kortet billigere, hadde jeg KANSKJE handlet hos DI eller Proshop, og ingen av dem har gratis frakt. Oops, der forsvant en del av prisforskjellen allerede. Kan dessverre ikke sammenligne det på den måten gitt Her er det nypris det er snakk om da man selger, uansett om det kosta denne personen 4000kr for 2mndr sida men koster 3600kr i butikk idag er det det man går etter. Komplett har bra kundeservice, men det har netonnet og, har aldri hatt problemer med dem og frakta er så liten at det er snakk om 50-70kr eller gratis om man venter noen få dager ekstra. Forsatt langt unna 4 lapper gitt. Hadde du virkelig valgt proshop over Ps.no? jaja da har du lite erfaring fra disse sidene da, da jeg bare har positiv erfaring fra begge disse sidene og handlet en hel hau av dem. Endret 4. april 2015 av Mikkis2k Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg tenker sannheten ligger en plass i mellom der. Jeg har sett folk linke til den webshop'en der de fant varen de selger dyrest. Så har det vist seg at de selv har handlet varen billigere en annen plass. Men jeg er med på Ar`Kritz argument. Er varen handlet på Komplett så gir det varen en høyere bruktverdi (i mine øyne ihvertfall) enn dersom varen er handlet hos Netonnet som har rævva service, eller PS.no som gikk konkurs så det sang. Men om jeg skulle kontaktet selger om det skjermkortet, så ville jeg jo gjort et poeng av at kortet selges billigere andre steder enn hos Komplett, så er det opp til selger hva han vil gjøre med det... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Nypris på Strix skal settes til 3600 ift bruktverdi når helt kurante butikker selger den til den prisen. Som kjøper blåser man vel i om den opprinnelig er kjøpt på et sted som tar 10% ekstra betalt? Forskjellen mellom komplett og diverse andre er betydelig overdrevet.2500kr burde være lett salgbart for et slikt, hvertfall om man har is i magen til å vente en dag på en kjøper. 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Og det tror du virkelig at jeg, etter 13,5 år på forumet, ikke har sjekket? Virkelig? La meg gi deg en liten innføring i tankerekken min: Siden TS har linket til (eller i det minste prøvd å linke til) komplett.no, går jeg ut fra at han faktisk har handlet kortet der. Det i seg selv har en verdi. Av sjappene som har kortet billigere, hadde jeg KANSKJE handlet hos DI eller Proshop, og ingen av dem har gratis frakt. Oops, der forsvant en del av prisforskjellen allerede. Kan dessverre ikke sammenligne det på den måten gitt Her er det nypris det er snakk om da man selger, uansett om det kosta denne personen 4000kr for 2mndr sida men koster 3600kr i butikk idag er det det man går etter. Komplett har bra kundeservice, men det har netonnet og, har aldri hatt problemer med dem og frakta er så liten at det er snakk om 50-70kr eller gratis om man venter noen få dager ekstra. Forsatt langt unna 4 lapper gitt. Hadde du virkelig valgt proshop over Ps.no? jaja da har du lite erfaring fra disse sidene da, da jeg bare har positiv erfaring fra begge disse sidene og handlet en hel hau av dem. Ja, prisforskjellen er enorm: https://www.komplett.no/asus-geforce-strix-gtx-970-4gb/824749 http://www.netonnet.no/art/data/datakomponenter/skjermkort/nvidia/asus-geforcegtx9704gbstrix/210023.7063/ PS sluttet jeg å handle fra lenge før de gikk konk, siden de hadde elendig utvalg og antikvariske nettsider. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Og det tror du virkelig at jeg, etter 13,5 år på forumet, ikke har sjekket? Virkelig? La meg gi deg en liten innføring i tankerekken min: Siden TS har linket til (eller i det minste prøvd å linke til) komplett.no, går jeg ut fra at han faktisk har handlet kortet der. Det i seg selv har en verdi. Av sjappene som har kortet billigere, hadde jeg KANSKJE handlet hos DI eller Proshop, og ingen av dem har gratis frakt. Oops, der forsvant en del av prisforskjellen allerede. Kan dessverre ikke sammenligne det på den måten gitt Her er det nypris det er snakk om da man selger, uansett om det kosta denne personen 4000kr for 2mndr sida men koster 3600kr i butikk idag er det det man går etter. Komplett har bra kundeservice, men det har netonnet og, har aldri hatt problemer med dem og frakta er så liten at det er snakk om 50-70kr eller gratis om man venter noen få dager ekstra. Forsatt langt unna 4 lapper gitt. Hadde du virkelig valgt proshop over Ps.no? jaja da har du lite erfaring fra disse sidene da, da jeg bare har positiv erfaring fra begge disse sidene og handlet en hel hau av dem. Ja, prisforskjellen er enorm: https://www.komplett.no/asus-geforce-strix-gtx-970-4gb/824749 http://www.netonnet.no/art/data/datakomponenter/skjermkort/nvidia/asus-geforcegtx9704gbstrix/210023.7063/ PS sluttet jeg å handle fra lenge før de gikk konk, siden de hadde elendig utvalg og antikvariske nettsider. Ser ut som netonnet har endra prisen. Men multicom og ps.no har det enda, så står forsatt på mitt der Ps.no funker fjell for meg, har vell sikkert handlet 4-6maskiner der de siste 4-5mndene, og måtte sende inn 2 av de pga noen knapper ikke funket, hadde ny i posten 5dager etter e sendte de inn Her trur e det bare er hvor "heldig"du er og det gjelder alle butikker. Endret 4. april 2015 av Mikkis2k Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Jeg stoler ikke på flaksen, jeg stoler på STORE MENGDER omtaler: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2809941 EDIT: Multicom og PS er forresten det samme nå. Endret 4. april 2015 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Jeg stoler ikke på flaksen, jeg stoler på STORE MENGDER omtaler: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2809941 EDIT: Multicom og PS er forresten det samme nå. Jaja, er alltid noen uheldige der ute. Men multicom og ps har dårlige nettsider ja, men e har adlri hatt problemer, er litt rart da eller hva? trur du det er litt kjøpers feil og? At de bestiller ting som sier f.eks "forventet på lager *dato*" og da regner med de får det osv 2dager etter på? Men samma det, skal alltid gå etter nyprisen uansett side varen er kjøpt fra. folk på finn, og folk som kjøper brukt tenker kun på 1 ting! nypris og hvor billigt de får produktet. Så er det alltid de utlendingene som sender deg mld "1220, jag hente idag" og du har sotte pris på 2500kr menst nypris er 5000kr osv osv.. hehe Endret 4. april 2015 av Mikkis2k Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg er helt enig med Ar`Kritz. Ps, multicom osv.. er svartelistet. Kjøper kun hos komplett for data osv, Technay for vannkjøling. Mulig Di og Dustinhome om de ikke har på lager. Netonnet kanskje om det bare er en pisseting som eks en vifte til 200Kr. Hadde aldri kjøpt en Cpu, eller Gpu til flere tusenlapper der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå