Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er ett Asus rog 290x har han betalt 22350,- om han handlet på komplett. Om han skulle kjøpt idag, han har jo ikke akkurat valgt smart. Så om han skulle trukket av 30% på prisen. Blir det 15645,- selv om det er for dyrt for akkurat den maskina.

Endret av tankfrydo
Lenke til kommentar

20k er jo helt klart for mye. Interessant valg av oppsett. 9590 er jo ingen sinke, men klart... den kan jo ikke klokkes veldig mye lenger, og oppsettet som sådan (om det har 290x) kan ikke akkurat kalles strømgjerrig :p VIlle ikke kjøpt, men hadde ikke takket nei til enkelte av komponentene hvis de var priset greit. Nypris her er vel ca 20000kr såvidt jeg har regnet ut, så han må/bør vel ned mot 15-16k for at den skal være salgbar for andre enn de "spesielt interesserte".

Lenke til kommentar

Jeg har bitt meg merke i at det er ganske mange Asus routere som er til salgs. Hva er årsaken til at disse byttes ut? Nye og vesentlig bedre modeller? Har ikke fulgt med på dette.

De kom jo i kvasse modeller, så vikk de AC-nett og alle ville ha det.

Mulig årsak.

Så har Expert solgt noen modeller for 150kr på kampanje.

De følger ofte med i pakker ol når man kjøper annet rot

Man vil for eks ha en antenne, men det er billigere å kjøpe pakken med router ol.

Lenke til kommentar

Gi den bort og legg ved 20 laken så skal jeg se om jeg gidder.

 

Amd-cpu i seg selv er helt grusomt.

Hvis han er så rutinert som han påstår skulle han aldri ha kjøpt den.

Hele greia blir selvmotsigende.

 

Kunne heller ha lagt ut en post på finn om at han trengte buksevann og intelkurs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...