Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Da hadde jeg puttet pengene der ytelsen er. Droppet det 760-kortet, droppet oppgradering av RAM og PSU, og kjøpt et 960 eller aller helst 970. Jeg har kjørt 970 SLI PC'en min på en steingammel Corsair HX 620W strømforsyning uten problemer.

Nå kjøpte jeg disse delene just igår:P ett 760 til 600kr er det ingen som slår trur e.. spesiellt et kort som kun er under 1 år gammelt... så GTX980 blir det senere i Sli, det er mitt mål eller GTX1k70/1k80 eller hva neste nvidia kommer med. Spiller ingen spill idag som krever mer enn et 760 :)

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stakkars kar, han tror jeg genuint ikke har peiling på hva slags billig maskin han sitter på. Den er i alle fall ikke 1,5 år gammel (både CPU og skjermkort ble lansert for over 4 år siden), og burde ikke kostet mer enn 6000kr ny. Men siden butikker som lefdal kan finne på å selge overpriset steinalder-maskiner som har lugget i årevis på lager, så kan det hende.

Lenke til kommentar

Stakkars kar, han tror jeg genuint ikke har peiling på hva slags billig maskin han sitter på. Den er i alle fall ikke 1,5 år gammel (både CPU og skjermkort ble lansert for over 4 år siden), og burde ikke kostet mer enn 6000kr ny. Men siden butikker som lefdal kan finne på å selge overpriset steinalder-maskiner som har lugget i årevis på lager, så kan det hende.

Mn er jo forsatt tullete pris:P hadde ikke gitt mer enn maks 2-3 lapper for den der :p

Lenke til kommentar

Hva er det dere snakker om? Den har jo minnekortleser i front! :p

Men seriøst. Om han har lagt inn 1500,- i prutningsmonn så er han ikke heeelt på bærtur. Der er verdier der, ikke så mye i form av relativ ytelse kanskje. Men Win7 lisensen blir jo til Win10 når den tid kommer, en god mus og tastatur, koster en god tuselapp alene nytt. En grei liten wifi dongle til et par hundre, og en skikkelig midt på treet monitor til et par hundre sikkert. Rosinen i pølsa er faktisk 3,5 års gjenværende reklamasjonsrett. i7'en og 560ti gir helt grei ytelse, og 12GB RAM er jo fremdeles mer enn nok. Jeg har en kompis som er på jakt etter en billig WOW maskin. 3500-4000 er glatt et greit kjøp på den der. 4500 ville kanskje ikke vært så veldig godt kjøp, men om det er det som er selgers plan, så er han ikke helt borte.

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Han har jo kvittering fra Lefdal. Om den ryker innen 3,5 år og Lefdal ikke kan reparere den grunnet manglende deler, så får han enten hele kjøpesummen tilbake (altså nypris), eller en ny "tilsvarende". I Lefdals tilfelle så blir vel det noe liknende av denne. :p

I Multicoms tilfelle hadde det nok blitt denne. :p

Lenke til kommentar

Han har jo kvittering fra Lefdal. Om den ryker innen 3,5 år og Lefdal ikke kan reparere den grunnet manglende deler, så får han enten hele kjøpesummen tilbake (altså nypris), eller en ny "tilsvarende". I Lefdals tilfelle så blir vel det noe liknende av denne. :p

omg.. den på multicom.. plz si det er kødd.. den blir ikke solgt nå for den prisen vell? kom igjenn.. dette må være tidlig aprilsnarr!

Lenke til kommentar

omg.. den på multicom.. plz si det er kødd.. den blir ikke solgt nå for den prisen vell? kom igjenn.. dette må være tidlig aprilsnarr!

Den er i sortimentet, men heldigvis for Multicoms del har de ingen på lager :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...