Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Mest PC for pengene på finn? :p

 

http://www.finn.no/f...nnkode=35832934

 

Ja, er jo ikke gæli det der :p

 

Bare kabinett og skjerm koster 9000kr

Så har du 6000kr for vannkjølinga.

Etter det har du 13000kr for prosessor, hovedkort, minne, skjermkort og strømforsyning.

Så da ender du opp på nesten 30000kr helt nytt med viftene i tillegg. Så han selger noe som er kjøpt i 2012 til under halv pris, ikke verst :)

Lenke til kommentar

Men ut i fra informasjonen det står virker det hele litt for godt ut å være sant.

 

Navnet står kun: Fredrik.

 

Så man burde i minstefall bruke finns betalingsgaranti i så fall. Men jeg er også enig vi lurer på hvorfor maskinen blir solgt, spessielt kabinettet og vannkjøling og hvorfor det heller ikke er sokkel 2011 som passer bedre mot et så stort kabinett? i7 3930k hadde vært noe her.

 

Er jo lov å være kritisk og ha litt forståelse. Kan jo godt være selgeren er ærlig men jeg er skeptisk.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ser ut som det er telefonnummer lengere nede på siden:

Noe du lurer på så Ring eller send Sms. (40 64 58 71)

Mail besvares ikke.

 

Så er ikke enkelt å si om vi snakker om idiot eller luring her. Siden personen går ut med fult navn og telefonnummer kan det godt være personen ikke forstår bedre. Vi får håpe vi er litt smartere å ikke la oss lure.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Det er jeg som selger & eier PCen.

Hvordan den kan være for godt til å være sant?

Prisen er litt mer en halvert. Så langt er høyeste bud jeg har fått 13000,- som jeg ikke kommer til å selge PCen får.

 

Alle disse andre PCene på finn er jo priset helt sinnsykt! Ta feks han som selger en PC til 27.000kr med KUN GTX680 + Vannkjøling for CPU i et NZXT Swtich 810.

Ikke vet jeg hva man skal tro om slike.

 

EDIT: Glemte og skrive hvorfor jeg selger!

Den selges fordi:

1. Det gøyeste med PC er jo og montere den!

2. Ønsker å starte nytt "prosjekt" ettersom jeg nå har fått erfaring med vannkjøling etc.

Da i ett mer portabelt kabinett (hvertfalt i en størrelse så det faktisk går ann og ha det i bagasjerommet i en hatchback!

3. Den blir svært lite brukt, om den først blir brukt, så er det som regel ikke til spilling.

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Det er jo litt rart hvis noen vil selge noe med så stort tap er det ikke?

 

Fleste vil heller selge så de enten tjener på salget eller blir kvitt søplet sitt.

Heldigvis er det ikke alle som er slik.

 

Men er det noen grunn du selger? Jeg er ikke interisert siden jeg har nok pcer, men skulle jeg først kjøpt ville jeg heller vurdert sokkel 2011. Eller kjøpt kabinettet og vannkjøleløsningen seperat, men jeg vil ikke kjøpe et kabinett som ser utslitt ut da er det bedre å kjøpe nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...