Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som synes det hadde vært fint med en tråd for gode kjøp funnet på bruktmarkedet? Vet jeg hadde satt pris på det nå som jeg er på utkikk etter PC.

Hva vil du ha? :p

Gaming PC. :p Trenger alt, og da mener jeg PC + skjerm + tastatur + mus + musematte. Har for tiden bare en 13" MBP.

Da blir det vel til at jeg starter en "Kupp på bruktmarkede"-tråd da.

Lenke til kommentar

Bare jeg som finner det påfallende at han legger ut masse bilder av et Corsair-kabinett, enkelte der det er installert to skjermkort som ser ut som AMD, når maskinen er oppgitt å bestå av et Cooler Master-kabinett og GTX 980?

Er vel bare demonstrasjonsbilder fra Corsair 900D går jeg utifra. Han har nok aldri satt sammen maskinen før :)

Lenke til kommentar

Problemet med en sånn tråd er at man fort får folk som reklamerer for sine egne annonser.

Det vil bryte med reglene til forumet, og tråden må basere seg på at prisene ligger godt under normal bruktpris.

Likevel skjer det jo fra tid til annen at folk linker til sin egen annonse.

Lenke til kommentar

Bare jeg som finner det påfallende at han legger ut masse bilder av et Corsair-kabinett, enkelte der det er installert to skjermkort som ser ut som AMD, når maskinen er oppgitt å bestå av et Cooler Master-kabinett og GTX 980?

Ja, siden det kun er stock-bilder av et kabinett, og han har "eksempelbilde" som bildetekst på de to siste, er det nok bare du som finner det påfallende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...