Mixy Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Fotokategorien har en slik tråd, den fungerer bra Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Noen som synes det hadde vært fint med en tråd for gode kjøp funnet på bruktmarkedet? Vet jeg hadde satt pris på det nå som jeg er på utkikk etter PC.Hva vil du ha? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Noen som synes det hadde vært fint med en tråd for gode kjøp funnet på bruktmarkedet? Vet jeg hadde satt pris på det nå som jeg er på utkikk etter PC.Hva vil du ha? Gaming PC. Trenger alt, og da mener jeg PC + skjerm + tastatur + mus + musematte. Har for tiden bare en 13" MBP. Da blir det vel til at jeg starter en "Kupp på bruktmarkede"-tråd da. Lenke til kommentar
ulle1040 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Problemet med en sånn tråd er at man fort får folk som reklamerer for sine egne annonser. 3 Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg er på utkikk etter en Corsair AX760i om noen skulle ha en liggende Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 NY HASWELL-E OVERKILL MONSER i7-5960x GTX 980 EXT 32GB DDR4 256GB SSD DVD Bare jeg som finner det påfallende at han legger ut masse bilder av et Corsair-kabinett, enkelte der det er installert to skjermkort som ser ut som AMD, når maskinen er oppgitt å bestå av et Cooler Master-kabinett og GTX 980? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 NY HASWELL-E OVERKILL MONSER i7-5960x GTX 980 EXT 32GB DDR4 256GB SSD DVD Bare jeg som finner det påfallende at han legger ut masse bilder av et Corsair-kabinett, enkelte der det er installert to skjermkort som ser ut som AMD, når maskinen er oppgitt å bestå av et Cooler Master-kabinett og GTX 980? Er vel bare demonstrasjonsbilder fra Corsair 900D går jeg utifra. Han har nok aldri satt sammen maskinen før Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Problemet med en sånn tråd er at man fort får folk som reklamerer for sine egne annonser. Det vil bryte med reglene til forumet, og tråden må basere seg på at prisene ligger godt under normal bruktpris. Likevel skjer det jo fra tid til annen at folk linker til sin egen annonse. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 NY HASWELL-E OVERKILL MONSER i7-5960x GTX 980 EXT 32GB DDR4 256GB SSD DVD Bare jeg som finner det påfallende at han legger ut masse bilder av et Corsair-kabinett, enkelte der det er installert to skjermkort som ser ut som AMD, når maskinen er oppgitt å bestå av et Cooler Master-kabinett og GTX 980? Ja, siden det kun er stock-bilder av et kabinett, og han har "eksempelbilde" som bildetekst på de to siste, er det nok bare du som finner det påfallende. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hvilke skjermkort som står i spiller liten rolle, men at han har valgt å vise bilder av et helt annet kabinett, som ser mye bedre ut er jo litt pussig. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Nettopp. Greit nok at det er stock-bilder, men han kunne i det minste ha lagt ut bilder av varen han faktisk selger, og ikke noe ganske annet? Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Og hvorfor noen mener at "OVERKILL MONSTER" er en god overskrift på en salgs annonse er for meg ett mysterium. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Han nevner topp Corsair kabinett øverst, og i listen i nedre del nevner han CM Cosmos. Regner vel med at Corsaid 900D spiste opp for mye av inntjeningen hans. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Fant en annonse til fra samme fyren. Han skal ha for at han er konsekvent inkonsistent i sin omtale av kabinettene han bygger i. Det er tydeligvis ikke lett å skille mellom CM og Corsair. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Når en superrask SSD ikke er nok så har du en som her HYPERRASK! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 En kamerat (som kanskje leser tråden) fikk bud på sitt 980. Budet lød på 2500kr. Der har vi hvertfall en luring, som lowballer en stakkars selger! Bud selvsagt avslått Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 En kamerat (som kanskje leser tråden) fikk bud på sitt 980. Budet lød på 2500kr. Der har vi hvertfall en luring, som lowballer en stakkars selger! Bud selvsagt avslått Vel... jeg fikk nettopp bud på 1600kr for 4960x Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 ^^ Jeg gir deg 300.- Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 En kamerat (som kanskje leser tråden) fikk bud på sitt 980. Budet lød på 2500kr. Der har vi hvertfall en luring, som lowballer en stakkars selger! Bud selvsagt avslått Vel... jeg fikk nettopp bud på 1600kr for 4960x Haha. Herlig. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Tror nok de fleste luringer er potensielle kjøpere heller enn selgere 1600 for 4960x er jo langt verre enn det meste som serveres av selgere. Hva om nå dette var en stakkars bestemor/far som skulle selge en PC for å spe på minstepensjonen sin? Fy, skamme seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå