Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg få 4,5K for denne, og er det marked for det?:

FD Arc Mini

FD Newton R2 650W (ikke akkurat high end...)

Gigabyte GA-Z97MX Gaming 5

Intel G3258

Corsair H100i

Corsair Vengeance 2x4 2133

Asus Strix GTX 960

OCZ Revodrive X2 100 GB PCIE SSD (740MBps)

3x Intel X25-M (gir tot. 240 GB, 750MBps read i r0)

Tenkte å slenge sammen noen deler i ei kasse og selge det, men gidder ikke hvis det ikke er markdet for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn//torget/annonse?finnkode=55348223&searchclickthrough=true

Folk tror virkelig det at så fort det er datakomponenter, er det verdt usannsynlig mye penger.

He he ...

"The RADEON HD 5870 Vapor-X is based on the latest graphics architecture from the AMD division of AMD"

Jeg skal legge ut en dampmaskin fra 1700 tallet og kalle det "nyeste teknologi" kanskje ...

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn//torget/annonse?finnkode=55348223&searchclickthrough=true

Folk tror virkelig det at så fort det er datakomponenter, er det verdt usannsynlig mye penger.

Hehe, denne annonsen har jeg faktisk lagret for å se om han klarte å selge den :D

Jeg skulle ha skjermkort ASAP, og etter å ha fått avslag fra flere siden jeg bød i størrelseordenen 6-800 for div kort, gadd jeg ikke mase noe mer med det og endte opp med å gi 1000,- for et GTX 680.

Gikk jeg på limpinnen? :hmm::grin2:

Lenke til kommentar

Er det greit å legge ut en brukt Samsung Galaxy S3 4G for 1200?

Synes selv det er overpris. Er mulig å få tak i S4 til 1000 lappen nå. Jeg ville ikke ha gitt mer enn 500-800 kroner for en s3

Billigste S4 jeg fant på Finn var 1200 med knust skjerm, ellers så lå de fleste på rundt 1500-2000 :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...