Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min største frykt er at annonser jeg legger ut på Finn havner her.

Har tenkt det samme, men ender som regel med å legge ut ting til greie priser, visstnok...

Enten det, eller så skriver jeg så å si alltid at prisen kan diskuteres, med mindre jeg føler jeg selger for billig allerede

Har en kompis på jobben som burde havna her med alt han legger ut, men selv med hans ublu priser så er det alltid en eller annen dust som kjøper. :omg:

Det finnes alltid den ene idioten der ute som betaler 5000 mer så lenge PCen har ledlys :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Min største frykt er at annonser jeg legger ut på Finn havner her.

Har tenkt det samme, men ender som regel med å legge ut ting til greie priser, visstnok...

Enten det, eller så skriver jeg så å si alltid at prisen kan diskuteres, med mindre jeg føler jeg selger for billig allerede

Heldigvis selger jeg som regel så spesielt IT utstyr på bruktmarkedet at ingen faktisk vet hva reel verdi er eller folk aner ikke hva det er :p

Lenke til kommentar

Mtp at det er snakk om 2 280x og amd cpu så er 1000w greit nok

?

250wattx2 + Cpu og resten.

Hva skal spørsmålstegnet ditt bety egentlig ?

Med tanke på at dette er en GPU combo som trekker mer strøm enn de fleste så sier jeg at en 1000 w PSU ikke er det absolutt dummeste. Jeg snakker selvfølgelig ut av ren erfaring da jeg har hatt crossfire 280x i en god stund.

Poenget mitt var at den PSU ville vært "ren overkill" på en i5 med et 970, men ikke så overkill på den kombinasjonen der.

Endret av tommynecro
Lenke til kommentar

840 ligger dessverre ute med en høyere pris enn 850, faktisk. Typisk "restopplag"; antar jeg. Sendte en epost og spurte hvor kvitteringen er fra, da jeg faktisk trenger to 840 pro 512 (alternativet er å selge de to jeg fikk billig og kjøpe fire nye disker).

Vet ikke hva dere synes er en grei pris, men i underkant av 4000 for de to han har samlet vil jeg tro er greit. Tviler på at han aksepterer det, dog.

Lenke til kommentar
Samsung 840 Pro vs Crucial MX100

Nå vet jeg ikke hvor stor forskjellen er i praksis om man merker det, men godt mulig samsung 840 Pro er verdt 200-300 kr mere en MX100.

Nå som den ene er brukt, vil jeg nok si prisforskjellen er ennå mindre.

Men ja er jo klart hvis det er få som selger kan man ta høyere pris en det det egentlig er verdt. Man antar nok de som vil kjøpe dette enten vil ha Raid (SSD) eller er opptatt av de minste ytelseforskjellene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...